Switch to full style
Heb je iets nodig voor je Porsche? Laat het hier weten.
Plaats een reactie

Gezocht: voorstoelen 911 SC

17 maart 2018 19:19

Beste Porsche-vrienden,

Ik zoek een knappe set voorstoelen voor een 911SC van 1979.
Vol-leer of met stoffen bekleding (krijtstreep) in de middenbanen.

Ook eventuele tips over wie/waar ik m'n huidige stoelen voor een betaalbaar tarief :mrgreen: op kan laten knappen, zijn van harte welkom :cheers:

Alvast dank voor jullie reacties.

Groet Willem

Re: Gezocht: voorstoelen 911 SC

18 maart 2018 12:24

Hoi Willem, ik heb al een tijd het aanbod op Mp in de gaten gehouden. En daar komt best vaak wat moois voor bij. Ebay kleinanzeigen in Duitsland uiteraard ook.
Qua bedrijven zou ik even zoeken op het forum, genoeg over geschreven!

Ik heb zelf een setje andere stoelen via Mp gescoord, vond een setje gepatineerde stoelen mooier dan nieuw bekleden, maar da’s persoonlijk uiteraard.

Re: Gezocht: voorstoelen 911 SC

18 maart 2018 13:29

Neem eens contact op met Ronald van Rovako in Pijnacker. Zowel voor het opknappen van je huidige stoelen als voor een set andere. Ik heb overigens nog 2 stoelen uit m’n voormalige SC uit 1978 met zwart skai/velours (nadelstreifen) bekleding die voor een zacht prijsje weg mogen. Je kunt ze binnenkort bij Ronald bekijken, maar persoonlijk zou ik die ook opnieuw door hem laten bekleden.
Succes met je zoektocht,
ROB

Re: Gezocht: voorstoelen 911 SC

24 maart 2018 18:58

Hallo Willem, probeer eens bij Arpo Interieur Upholstery, vragen naar Joost 06-15882180, maakt mooi en goed werk.

Re: Gezocht: voorstoelen 911 SC

25 maart 2018 19:13

Flash heeft nog 2 half leder/stof stoelen van een 3.2, misschien wil hij ze verkopen??

Re: Gezocht: voorstoelen 911 SC

16 jul 2018 20:43

Beste allemaal,

Dank voor de tips en suggesties, maar ik ben er uit!

Fantastisch geholpen door Ronald van Rovako, hét adres voor elk Porsche-gerelateerd 'bekledings-item'.
Een aanrader!

Groet, Willem
Plaats een reactie