Switch to full style
Heb je iets nodig voor je Porsche? Laat het hier weten.
Plaats een reactie

Op zoek naar 2 koplampsproeiers Xenon 986 boxster (S) L+R

03 apr 2021 22:31

Goedendag allen ,

Na dat ik van de week mijn lekke condensors van de airco verving zag ik ook dat aan de koplampsproeiers het een en ander mankeerde .
Vorig jaar merkte ik al dat er 1 lekte en nu zag ik dat ze achter de bumper de andere bij de afvoerslang hadden afgekneld :evil: .....
Ik vermoed dus dat deze ook heeft gelekt .
Komt dit vaak voor ?
Heeft iemand toevallig 2 nieuwe (kan het mij niet voorstellen) of gebruikte liggen ? een linkse en een rechtse dus voor een redelijk prijs(je) .
Of weet iemand een goed adres ervoor ?
Het betreft een Boxster S 2003 Xenon verlichting dus ....


MOD. topic titel aangepast naar juiste type Porsche.

Re: Op zoek naar 2 koplampsproeiers Xenon 968 boxster (S) L+

04 apr 2021 11:44

Tip, zoek even het onderdeelnummer op en dan op autodoc op dat nummer zoeken. Meestal hebben ze meerdere merken, en ook Bosch en dergelijke. Voor een fractie van de dealerprijs heb je dan hetzelfde spul. Wel zelf monteren natuurlijk..

Re: Op zoek naar 2 koplampsproeiers Xenon 968 boxster (S) L+

04 apr 2021 15:34

dank voor de tip ,maar onderdeelnummer is niet echt meer leesbaar . Heb op autodoc gekeken , maar helaas ...we zoeken verder :)

Re: Op zoek naar 2 koplampsproeiers Xenon 968 boxster (S) L+

04 apr 2021 16:59

Ik bedoelde via de pet catalogus, maar was mijn aanname dat je die had. Linkje zie linkje hier.Anders dinsdag even Alpo bellen, die kunnen je zo vertellen hoeveel het kost

Re: Op zoek naar 2 koplampsproeiers Xenon 968 boxster (S) L+

04 apr 2021 18:56

Dank :thumleft: mooie file ...die kende ik nog niet .

Re: Op zoek naar 2 koplampsproeiers Xenon 968 boxster (S) L+

04 apr 2021 20:13

Wel even zoeken op het goede type-nummer van je Boxster :thumleft: . Het zal wrs een 986 zijn (ipv 968) :mrgreen:

Re: Op zoek naar 2 koplampsproeiers Xenon 968 boxster (S) L+

05 apr 2021 9:55

Haha , inderdaad typefoutje 986..... :D
Plaats een reactie