Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 02 jun 2025 16:55

Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Gevonden: Blaupunkt London RDM104 
Auteur Bericht
Moderator
911 Carrera S
Bericht Gevonden: Blaupunkt London RDM104
Waarschijnlijk een speld in een hooiberg ..

Afbeelding

... om een optisch nette en technisch goede (met amber display) te vinden :roll:

Op Oldtimer Radio staat er 1, maar ik zoek toch nog even verder voordat ik besluit er € 600,- :shock: voor uit te geven ....

04 mei 2025 9:58
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
2007 Porsche 997 GT3 1994 Porsche 993 C2 1987 Porsche 911 3.2 Targa 1986 Defender 200Tdi
Scheveningen
Bericht Re: Gezocht: Blaupunkt London RDM104
Blaupunkt London op Kleinanzeigen

Is dit wat?

06 mei 2025 17:01
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht Re: Gevonden: Blaupunkt London RDM104
Als nederlander kan je niet meer op Kleinanzeigen kopen ... je kunt geen "niet-duits" adres opgeven - en je kan niet met een "niet-duitse" rekening betalen. :|

Maar :!: Het is mij toch gelukt deze radio van verkoper Christoph over te nemen :D

23 mei 2025 12:42
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Vreemd, want ik koop regelmatig op Kleinanzeigen vanuit België. Geen enkel probleem, betalen met Paypal en verzending naar mijn adres. Marktplaats is voor ons niet makkelijk, daar staat geen enkele Belgische bank tussen en moet telkens met overschrijving via doorgestuurde bankrekening. Ik heb een vermoeden dat Paypal in Nederland nog niet ingeburgerd is.

24 mei 2025 6:09
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Da’s zeker vreemd.
Wellicht heb je in het verleden een volledig account aangemaakt. Ik heb toen alleen mijn naam en telefoonnummer geregistreerd.

Paypal - is voor ons gewoon weer een andere bankrekening, gebruiken dat met regelmaat.

De verkoper gebruikt wel standaard de optie “beveiligde betaling”. Wellicht was dat het knelpunt in deze.

24 mei 2025 8:09
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
2007 Porsche 997 GT3 1994 Porsche 993 C2 1987 Porsche 911 3.2 Targa 1986 Defender 200Tdi
Scheveningen
Ik koop ook regelmatig iets via Kleinanzeigen, de direct kopen optie werkt voor ons inderdaad niet. Als je gewoon een bericht stuurt en een betaalwijze afspreekt werkt het allemaal prima.

Wel geregeld mensen die niet naar Nederland willen versturen, wel naar Duitsland. Nooit begrepen waarom niet, alleen het adres is anders en de rest van het proces hetzelfde. Maar goed, ieder zijn keuze.

24 mei 2025 8:31
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 6 berichten ]