Gisteren (en ik meen ook de dag er voor al) kwam ik niet op het forum. Ben blij dat dat weer hersteld is, maar ik lees hier niets over deze downtime. Waren er problemen?
13 aug 2026 9:49
GinnFizz
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Re: Forum down geweest?
Kijk kijk. Ik dacht al, ik kan niet op het forum. Dus berichtje naar de admins gedaan en die hebben het hersteld. Raar dat niemand eerder gereageerd heeft. Pruimentijd?
_________________________________________ No one needs it. Everyone wants it!
13 aug 2026 10:29
Clueless
991.2 C4 GTS, 944 Safari
Ex: Panamera S E-Hybrid
Zaanstad
Ik ga er blind vanuit dat er monitoring ingeregeld is en dat ze dus allang op de hoogte waren
13 aug 2026 10:34
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
GinnFizz schreef:
Dus berichtje naar de admins gedaan en die hebben het hersteld. Pruimentijd?
Als Belg dacht ik slim te zijn "hé, ik kan niet op het forum, snel even een PB sturen naar een Admin". Eeeuuh
Zal regionaal gebonden zijn jom, GinnFizz; wij Waaslanders telen minder exclusieve landbouwproducten, jom, en zeggen gewoon "komkommertijd"
_________________________________________ MX-5 ex-NA 1.8 en NC 1.8, nu ND 2.0 Sport/Bilstein/Recaro, the poor man's Boxster Honda VFR800FI - Yamaha RD350 YPVS
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot], saviola9
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum