Switch to full style
Alles wat de beheerder op wil merken en wat je zelf kwijt wilt over deze site.
Plaats een reactie

Ik vind ook dat op dit forum de laatste tijd steeds meer onzin de serieuze topics 'vervuilt':

eens
19
83%
oneens
2
9%
geen mening (jaja...)
2
9%
 
Totaal aantal stemmen : 23

05 jan 2005 23:30

ships, log ik weer es in, valt er niks meer te lachen . . . . :(

Ik ben het wel een beetje met je eens hoor Harald maar toch blijft het 1 grote babbelbox. Hierdoor ben ik wel een beetje verslaaft geworden, en dit komt ook door de vele leuke berichten. Ik check vaak 2x per dag (in de lunchpauze ook) de berichten. doch lees ik gelukkig meer dan ik schrijf en probeer meestal wel zinnig te zijn. Ik ben het wel eens met het feit dat de berichten wel on-topic moeten blijven en de technische antwoorden zinnig.

05 jan 2005 23:36

Inderdaad, ik krijg de indruk dat het van het ene uiterste naar het andere is gegaan.

Misschien kan ik onder een nieuwe alias aanmelden "a new stern is born" :twisted: zijn we gelijk weer vertrokken.

Maar gewoon de ernstige dingen ernstig laten en de leuke leuk. :cheers:

05 jan 2005 23:42

ja sorry hoor, ik PB nu heel de tijd. of email werkt ook goed.
Ja nu is het weer moeilijk om leuke draadjes te vinden :cry:
ik mis stergone nu al.

05 jan 2005 23:47

Alle begin is moeilijk, er zal wel een draadje komen dat we kunnen afscheuren om de draak mee te steken. :twisted:

05 jan 2005 23:57

keep me posted dan 8)

06 jan 2005 19:39

Afbeelding schreef:IK lees ook al lang niet alles meer en weet niet ofdat jullie het ook zien maar de "oude kern" laat steeds minder van zich horen...


Ik lees ook niet alles meer en inderdaad post ik wat minder onzinnige antwoorden, helemaal nu ik de junkiestatus heb :wink:

Wat betreft de "oude kern" :arrow: zie 't maar als een soort van vergrijzing :?
Plaats een reactie