Switch to full style
Alles wat de beheerder op wil merken en wat je zelf kwijt wilt over deze site.
Gesloten onderwerp

Zomertijd/wintertijd

31 okt 2004 14:33

Nu kan ik mij natuurlijk vergissen, maar het lijkt erop dat dit forum nog op zomertijd staat i.p.v. wintertijd...... :roll:

31 okt 2004 14:50

zelf ff aanpassen in je profiel, gmt + 1.

31 okt 2004 14:58

John heeft gelijk, ik heb echter ook de "forumtijd" aangepast (dit is de tijd die je hebt als je niet ingelogd bent)...

Voor de mensen die het niet helemaal begrijpen:
1. Klik bovenaan in de balk onder de foto op "Profiel"
2. Scroll een eindje naar beneden, daar staat je Tijdszone
3. Zet deze op GMT+1
4. Klik op OK (helemaal onderaan)

De tijd "op het forum" wordt namelijk berekend aan de hand van jouw tijdsinstellingen en de universele klok. Als jouw instellingen dus op GMT+2 staan, dan telt hij dus 2 uur bij de universele klok op. Staat deze echter op GMT+1, dan telt hij er dus maar 1 uur bij op, en klopt alles weer!

Zodra we dus weer overgaan naar zomertijd, moet deze aanpassing WEER gedaan worden en zet je hem weer terug naar GMT+2 !

27 maart 2005 23:05

paSCal schreef:Zodra we dus weer overgaan naar zomertijd, moet deze aanpassing WEER gedaan worden en zet je hem weer terug naar GMT+2 !

:!::!::!: :wink:

27 maart 2005 23:48

paSCal schreef: (dit is de tijd die je hebt als je niet ingelogd bent)...


Wow, DAN zou ik een hoop tijd hebben... :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy:

30 okt 2005 10:54

Ik heb het globaal aangepast, voor 1505 van de 1571 gebruikers op dit forum. De rest heeft dus een afwijkende tijd ingesteld staan ;) (en zullen het dus zelf moeten aanpassen!)
Gesloten onderwerp