Auteur |
Bericht |
Mart WTL
|
 Re: Steun de Upgrade van Porscheforum.nl (donateurs gezocht)
Wil er wellicht nog iemand zijn schoonmoeder te koop zetten? 
_________________________________________ 'Life is what you make it!'
|
02 apr 2025 9:07 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Wil ik wel, maar die gaat de hoofdprijs niet opbrengen, verwacht ik 
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
02 apr 2025 9:52 |
|
 |
Mart WTL
|
_________________________________________ 'Life is what you make it!'
|
02 apr 2025 9:56 |
|
 |
Olaf
The Last of the Mohicans ~ 993
|
Dát is wél de bedoeling, maar heb op dit moment niets leuks om te veilen 
|
02 apr 2025 11:10 |
|
 |
Deathtrap
SpeedGelb 987.2Kaatsheuvel
|
...ik werk elke dag aan de Porsche 935/78 Moby Dick voor de veiling, maar er zitten nog wel enkele uurtjes in. Geïnteresseerd - KLIK - 
|
03 apr 2025 8:45 |
|
 |
Olaf
|
 Ik wacht met geduld 
|
07 apr 2025 15:18 |
|
 |
Olaf
|
 Ik wacht met geduld De laatste update hier was op 5 maart. Bij deze dan maar weer een thermometer  We zijn (mede door de 3 veilingen) al bijna op de helft van het beoogde bedrag Heeft iemand nog iets te veilen voor het goede doel Heb je iets, maar wil je zelf geen bemoeienis, geeft het dan even door aan mij of een van de andere moderators, die graag de veiling starten en beheren.
|
20 apr 2025 12:28 |
|
 |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Is het een idee om ook niet Porsche-gerelateerde zaken te (mogen) veilen? Misschien dat er dan nog een spurt gemaakt kan worden. Naast spullen zou het ook een dienst/ervaring kunnen zijn. (Bij dit laatste stel ik wel voor om het netjes te houden  )
|
20 apr 2025 22:30 |
|
 |
Olaf
|
Dat wordt een grijs gebied - van waar we nog wel ja tegen kunnen zeggen en wat een absolute nee is. We hebben een paar Porsche gerelateerde veiling achter de rug. De eerste 4 waren echt leuk en hebben ook een leuk bedrag opgebracht. De laatste 2 waren minder, brachten ook weinig op en waarvan op de laatste veiling helemaal niet(s) is geboden Ondanks dat is de teller toch nog opgelopen en zitten we volgens de thermometer op 50% van het beoogde bedrag. Dit heeft helaas wel 8 maanden geduurd ... Hopelijk krijgen we de resterende 50% wat sneller binnen - dan kan Johann zich gaan storten op de Upgrade van dit forum 
|
09 jul 2025 19:10 |
|
 |
Polydeukes
981 Cayman 2.7 PDK (2015)Breda
|
Paar vragen en opmerkingen:
- Is het streefbedrag nog steeds €15.000? - Is overwogen om de kennis en expertise van het forum in te zetten? Ik heb her en der gelezen dat er aardig wat IT'ers zitten hier. Wellicht ook een mogelijkheid om te besparen op dure concultants en adviezen. - Wat gebeurt er als het streefbedrag niet gehaald wordt? Uitstel of afstel? Is er een scenario B? - Is overwogen om andere manieren te vinden om geld binnen te halen, bijv mogelijkheden voor bedrijven om (met een tijdelijk karakter!) te sponsoren, Ik begrijp dat dit in principe onwenselijk is, en het forum een onafhankelijk karakter wil behouden, maar je zou best wat kaders kunnen stellen aan welke bedrijven je toestaat en in welke vorm zij beloond worden voor hun bijdrage zoals eenmalige of tijdelijke advertenties.
Ik heb hier nog 2 metalen 1:18 modellen van Burago staan, van een witte 356 en gele 964 C2. Die wil ik evt. wel ter beschikking stellen voor veiling, maar ik denk niet dat die echt veel zullen opbrengen (tientjeswerk op MP).
_________________________________________ "Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.
|
10 jul 2025 11:33 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Ik heb persoonlijk ook geen probleem met reclame op het PF. Denk alleen dat de opbrengsten niet heel hoog zullen zijn gezien het beperkte bereik. Ik ga mijn donatie van 100 euro nog een keer doen, als iedereen dat doet zitten we op het streefbedrag 
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
10 jul 2025 11:59 |
|
 |
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
Ikzelf ook niet als het niet knippert en piept of echt storend is, hallo Autoblog; ik begrijp dat het omwille van historische redenen lastig ligt @onafhankelijkheid, maar soms heiligt het doel de middelen, is in het professionele leven ook zo. Let wel, ik zeg 'soms', dus niet altijd (iemand beroven omdat ik graag een Richard Mille wil valt daar dus NIET onder haha).Beperkt bereik in absolute aantallen kan zijn Cazzo, maar hier zit best wel wat koopkracht...
_________________________________________ MX-5 ex-NA 1.8 en NC 1.8, nu ND 2.0 Sport/Bilstein/Recaro, the poor man's Boxster Honda VFR800FI - Yamaha RD350 YPVS
|
10 jul 2025 14:17 |
|
 |
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
Mee eens CSV, heb net E 100 overgemaakt, laten we hopen dat er nog vele volgen...... 
|
10 jul 2025 18:16 |
|
 |
haroldv
997.1 2S, BJ40, Z4 E85, X5 50eZwolle
|
Helemaal eens, ik heb hetzelfde gedaan...hop hop mannen/vrouwen! Gas geven! Je kent het! 
|
10 jul 2025 20:53 |
|
 |
Tuck-under
911SC targa '82
996.2 40 jahre limited editionDrenthe
|
ok ok, ik rij wel een tankje minder 
|
11 jul 2025 11:41 |
|
 |
Olaf
|
|
12 jul 2025 14:34 |
|
|