Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 21 dec 2025 0:55

Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Forum Upgrade – Stand van Zaken en Vragen aan Jullie 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
SpeedGelb 987.2
Kaatsheuvel
Bericht Re: Forum Upgrade – Stand van Zaken en Vragen aan Jullie
Welke functies gebruiken jullie het meest en welke mogen absoluut niet verdwijnen?
Ik gebruik hoofdzakelijk gewoon het forum. Ik ben erg gewend aan het standaard forum en kan daar goed mee overweg.

Hoe ervaren jullie het plaatsen van berichten, citeren en het toevoegen van foto’s op dit moment?
De standaard functionaliteit is voor mij goed.
Alleen het plaatsen van foto's vanuit je album zou wat makkelijker kunnen.
Op ModelBrouwers.nl hebben we een side-bar waar je thumnails kunt zien van jouw foto's. En door er op te klikken voeg je ze in de chat toe. Dat zou voor hier ook een mooie toevoeging kunnen zijn.
Als je het een keer wilt zien, dan laat het maar weten.

De bedoeling is om de huidige look en feel zo veel mogelijk te behouden. Zijn er onderdelen van de vormgeving die jullie graag exact zo willen houden – of juist willen veranderen?
Ik vind het prima zoals het nu is.

Hoe ervaren jullie het forum op mobiel?
Dat gebruik ik zelden. Ik vind dat het invoeren van tekst lastig als je moet scrollen in de teksteditor. Maar volgens mij is dat Android gedrag.

We behouden alle bestaande afbeeldingslinks, zodat er niets breekt. Het huidige albumsysteem willen we echter laten vervallen.
Zijn er specifieke albums, projecten of foto-overzichten waarvan jullie vinden dat ze wél behouden moeten blijven? Graag met een toelichting waarom deze belangrijk zijn.

Zijn er wensen of zorgen rondom privacy, inloggen of spam-beveiliging?
Captcha of juist Multi-factor authentication --> Het ligt er aan hoe vaak ik mezelf opnieuw moet aanmelden om mijn eigen devices.
Als ik namelijk mijn eigen telefoon of laptop gebruik, dan is die secure. En dan wil ik niet dagelijks opnieuw door de autorisatie heen moeten.
En dan zou ik een voorkeur hebben voor een 2-factor die een push doet naar een autenticator app; bijv die van Google.

Hoe vaak willen jullie updates over de voortgang van de upgrade ontvangen?
Heel eerlijk gezegd lees ik die bijna nooit. Het is wel fijn om bij mijlpalen wat terug te kunnen lezen, maar voor mij hoef je daar niet super veel tijd in te steken.

Zijn er functies of verbeteringen die jullie in de toekomst graag zouden zien?
Hetgeen is soms mis is een YouTube integratie. Heel soms wil ik mensen wijzen op een filmfragmentje. Dan zou het fijn zijn om embedded YouTube te kunnen spelen op het forum, ipv een link naar een nieuw browser window.
Maar verder geen schokkende wensen :)

In 1963 vindt de werkelijke geboorte plaats van de automobiel.
https://www.instagram.com/arno.smulders78/

19 dec 2025 12:14
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2