Alles wat de beheerder op wil merken en wat je zelf kwijt wilt over deze site.
Plaats een reactie

20 dec 2008 23:57

ik geef binnenkort een fotodropBOM clinic :shock: :shock: :mrgreen:

geintjuhhhhhhhhh john geintjuhhhhhhh :wink:

21 dec 2008 0:41

:cheesy: :cheesy:

22 dec 2008 20:05

paSCal schreef:Tja, "foto-topics", zoals John al zei, zijn we hier geen auto-gespot,

Foto's in je persoonlijke album zijn... Juist, voor "persoonlijke" foto's, foto's van je auto('s), leuke momentjes, dat soort dingen. Wel Porsche-gerelateerd natuurlijk!

De overige albums hebben een duidelijke omschrijving, waarbij de "NIET Porsche Pics" een gevaarlijke is, en daar vragen we dan ook aan de mensen om naar eigen inzicht te posten. "Doe het een beetje rustig aan, post niet teveel plaatjes, niet overal op reageren om te reageren, en ga zo maar verder."

Wel een mooie site auto_gespot .
Als ik het goed begrijp vind de gemiddelde moderator , af en toe , een fotootje prima .
Jullie bedoelen dan die fotootjes , met die stippellijntjes eromheen :?:
Die bij aanklikken vergroot worden :?:

Ik weet hoe ik een foto van het net kan plaatsen en vanuit een p.f. album , maar een foto van mijn p.c. MOET ik eerst in een p.f. album zetten voor ik hem op p.f. kan zetten . Klopt dit of ben ik omslachtig , en albumvervuilend bezig :?:

22 dec 2008 21:08

foto van je pc moet je of in je eigen album of op een site als photobucket etc uploaden en dan linken naar een topic. dus nee, je hebt gelijk. :wink:
Plaats een reactie