Alles wat de beheerder op wil merken en wat je zelf kwijt wilt over deze site.
Plaats een reactie

Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin

19 dec 2011 0:10

:ass: :flush: :bang: Hebben bij mij allemaal geen mutsje op, maar deze :D :mrgreen: :ba: :shock: 8) :lol: :wink: weer wel :uh:
Schizofrene PC?

Er mogen trouwens maar 15 smilies in een bericht, kom ik net achter....

19 dec 2011 21:08

De smiley's zijn er elk jaar jongens, en inderdaad, alleen de "standaard" smileys hebben een kerstmuts... (het is dan ook niet door mij gedaan, zoveel tijd heb ik ook weer niet ;) )

19 dec 2011 21:59

Ewout schreef:Er mogen trouwens maar 15 smilies in een bericht, kom ik net achter....

Speciaal voor Taxi Hans gedaan..... :mrgreen:

19 dec 2011 23:30

he ik ben net aan het minderen, kilo`s uh werken uh smillies uh uh en toen schrok ik wakker van dit bericht. Bedankt Peter dit gaat een extra portie b..... b..... worden. :mrgreen: (vooruit dan maar 1`tje dan)

21 dec 2011 14:19

Krijg als ik de zoekmachine wil gebruiken steeds een melding dat het porscheforum besmet is met memberslykos.nl malware of zoiets.

21 dec 2011 14:22

Even je cookies deleten! Moehahaha!

21 dec 2011 14:25

Nee, werkt niet.

21 dec 2011 14:35

Meer mensen last van dit probleem?
Op de iMac krijg ik de melding niet.

21 dec 2011 14:44

Ik heb het alleen met de zoekmachine.

21 dec 2011 14:48

even geprobeerd maar geen enkel probleem gevonden, alles werkt naar behoren. :salut:

21 dec 2011 15:01

Gewoon onder je favorieten zetten, heb je het probleem ook niet Bul.
Hier draait alles normaal.

21 dec 2011 15:08

Staat onder favorieten en heb het nooit gehad, kan het niet kopieéren, hoe maak ik een schermafdruk? Is een laptop.

21 dec 2011 15:37

Ik heb het probleem ook niet.

21 dec 2011 15:44

Dan lijkt het er op dat er lokaal iets mis is bully. Misschien herkent Pascal nog iets in de omschrijving, die jij hebt gegeven, wanneer hij dit leest.
Succes voor dit moment!

21 dec 2011 16:20

Nops, zegt me zo niks, zoek je op iets specifieks? En maak inderdaad even een schermprintje... In Windows met alt-prt-sc (print-screen), plakken in paint, saven, uploaden, je kent het wel ;)

21 dec 2011 16:26

Pascal schreef:In Windows met alt-prt-sc (print-screen), plakken in paint, saven, uploaden, je kent het wel ;)

Veel handiger is ScreenHunter te downloaden; er is een gratis versie met voldoende functionaliteit voor het snelle knip-plak werk. Ik gebruik het al 2 jaar en nog geen problemen mee tegengekomen :salut:

21 dec 2011 16:35

Pascal schreef:Nops, zegt me zo niks, zoek je op iets specifieks?
Ja op foto plaatsen? Heb al gekeken en op andere zoekopdrachten krijg ik geen melding.
En maak inderdaad even een schermprintje... In Windows met alt-prt-sc (print-screen), plakken in paint, saven, uploaden, je kent het wel ;)
Ik ken het niet en het lukt me ook niet :bang: Gek ik zit op googlechrome en dan krijg ik de melding, ga ik naar internetexplorer en log in dan nergens last van.

21 dec 2011 16:54

Gefixt (dwz. linkje weggehaald in een post).... Het was notabene in een van je eigen posts ;)...
Je had een foto van members.lycos.nl geplaatst ergens, en blijkbaar is die site niet meer zo populair ;)

Er zijn overigens nog veel meer foto's die via members.lycos.nl geplaatst zijn, en blijkbaar valt dat in een physhing filter tegenwoordig. Kunnen wij als porscheforum.nl niks aan doen vrees ik.

21 dec 2011 17:02

Pascal schreef:Gefixt (dwz. linkje weggehaald in een post).....

Bedankt Pascal, alles werkt weer naar behoren :thumleft:

25 dec 2011 0:45

Sinds 2 dagen wordt nadat ik op "toon nieuwe berichten" klik uitgelogd.
Ik moet me dan weer inloggen wat heel irritant is.
Hebben meer mensen dat probleem?

25 dec 2011 0:51

Even googlechrome installeren heb je er geen last meer van. Ik had het met explorer.

25 dec 2011 11:32

bij mij dus net andersom... had chrome geinstalleerd maar werd toen iedere uitgelogd... chrome verwijderd en daarna juist geen problemen meer.

27 dec 2011 1:22

Lijkt me iig iets browser afhankelijks. Had t ook de laatste weken op de iPhone, nu met ios5 nergens meer last van..

27 dec 2011 12:25

Lijkt me inderdaad een cookie-iets... Maar niet iets wat ik/wij snel op kunnen lossen ;) (sorry)

21 feb 2012 23:12

Er verdwijnen prive pb's en mijn mening op een bericht was niet onfatsoenlijk volgens mij en toch is dit ook verdwenen. Doe ik iets verkeerd ben volgens mij alleen met Porsche (en) vrienden bezig.
Plaats een reactie