Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 23:32



Antwoord op onderwerp  [ 70 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Jullie mening over deze site. 

Is deze site ok?
Ja, super. 66%  66%  [ 56 ]
Best wel aardig. 26%  26%  [ 22 ]
Gaat wel. 5%  5%  [ 4 ]
Deze site is hopeloos. 4%  4%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 85

Jullie mening over deze site. 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Middelburg
Bericht Jullie mening over deze site.
Voor mij is het natuurlijk nuttig om te weten wat jullie porschevrienden van dit forum vinden.


Laatst bijgewerkt door Shark op 31 maart 2004 2:18, in totaal 2 keer bewerkt.



27 aug 2003 17:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
foxtrot / oscar
Bericht 
Hmmm... moet een beetje wennen aan de "skin" van dit forum
Hoop dat er gauw een beetje "traffic" komt

Keep up the good work!

gr.

Jeroen


31 aug 2003 18:08
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
foxtrot / oscar
Bericht 
Misschien ook wat te veel verschillende forums aan gemaakt, wat de overzichtelijkheid niet zo ten goede komt...
Zeker voor een nieuw forum als dit

Ik ben één van de mensen achter 914club.com (grootste online 914 comunity. 1000+ geregistreerde leden en over een miljoen hits sinds afgelopen december!!!) en daar hebben we bewust gekozen om het aantal verschillende forums zo beperkt mogelijk te houden.
De kans dat berichten dan gelezen worden (en er dus ook op wordt gereageerd) is dan nl. veel groter.

Als het heel erg uit de hand loopt, kan je altijd nog nieuwe forums aanmaken

Food for thought...

gr.

Jeroen


31 aug 2003 22:03
Profiel WWW
Bericht 
Goed idee ! mischien kan dit uitgroeien tot een nederlands Pelican board. Ik ben het met Jeroen eens, mischien iets teveel forums. Maar voor de rest vindt ik dit veel overzichtelijker als het Porsche Prikbord. Ik zelf ben geintresseerd in de technische kant en hoop dat anderen hun projecten met ons delen :D


02 sep 2003 8:28
Bericht 
ik ben het er ook mee eens om niet teveel rubrieken aan tenemen
want op het f6 forum heb ik mij daar aan geergerd er komt dan erg wijnig respons vooral op de niet 911 rubrieken


10 sep 2003 20:51
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
uhm... nog geeneen :(
Provincie Utrecht
Bericht 
Mooie site, prettig om te zien, practisch in gebruik.
Ik denk dat het aantal forums goed is, alleen dat de onderwerpen misschien nog moeten worden aangepast, of anders gerubriceerd.

een puntje van kritiek nog (heel klein): als je de chatbox ververst (deed ik net om tien uur) denkt het forum dat de klok ook smileys moet hebben tien uur werd dus 10 :0 0 ...
Verder hartstikke mooie site!
Joost.
_________________________________________
Sed primum vivere, hic et nunc.


16 sep 2003 10:04
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
Cayenne
Bericht 
Houden zo ik vind dit forum er goed uitzien, zoals het hoort, modern en overzichtelijk, niet dat ouderwetse gedoe ala Prikpagina (sorry jongens), na enkele bezoeken aan dat forum heb ik het idee dat ik op een oude dos machine zit te werken (je kent dat wel dir - dir en nog is dir), uiteraard heeft dat forum zeer veel hits, maar dat komt hier ook wel goed.

Ik heb wel is eerder gemeld of er niet een link mogelijk is met de NPC ofzo, want het Porsche gevoel bij deze club is vanzelfsprekend heel erg hoog en heel erg prettig zeker wat betreft de plaatsingen op het bulletinboard van de NPC, echte vragen en of opmerkingen en dito antwoorden, geen ge-oha ect. ect. en afzeiken van bezoekers, tuurlijk een lolletje op zijn tijd en iets luchtig is prettig maar dat doen ze maar op een ander forum (op msn is wel iets te vinden voor deze pubers).

Dus mister administrator wilt u meer hits dan zal het aan het uiterlijk en het gebruik van dit forum niet liggen maar aan de bekendheid bij de Porsche enthousiasten, mijn zege heb je.

John Radder

PS ik hoop niet dat jij je boxter echt middels Moscovitsch bent kwijtgeraakt of zo, plaats is een echt fotootje van je speeltje (auto uiteraard).


16 sep 2003 13:08
Profiel
PorscheForum Junkie
Middelburg
Bericht Bedankt voor de complimenten
Hallo John,

Fijn dat de site je bevalt. Ik hoop dat het flink gaat groeien, dat zou wel te gek zijn.

Foto's van mijn Porsche komen er snel aan. Ga binnenkort een mooie sessie schieten. Ik heb 'm nog maar een paar weken. Kan je al vast één ding verklappen. Hij (zij) lijkt heel veel op die van SharkS4. Het is een 928 S4 van '91, midnight blue, 45.000km, blauw Raff leer, 17"C2 turbo velgen, full options. Kortom: een comfortabel BEEST, oftewel een SHARK.

Groeten,

Peter


16 sep 2003 19:05
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
45000km in 12jaar!?! :shock:
Toch niet van "een oud dametje geweest die er alleen maar boodschappen mee deed" toch zeker? :wink:

Veel plezier met het "inrijden" :lol:


16 sep 2003 20:37
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
Cayenne
Bericht 
Dear administrator,

Kom ook met dat kanon naar de rit van 27 september naar Stevensweert, Zeeland -> Limburg met dat karretje is comfortabel zoeven, dus wat let je.


16 sep 2003 21:01
Profiel
PorscheForum Junkie
Middelburg
Bericht 145.000
Dat moet dus 145.000 zijn. Veel koffie = klamme vingers. :?

En wat vind je van het forum? :roll:

Binnenkort eens naar een meeting, dan kun je mijn wagentje zien. :shock:


16 sep 2003 21:06
Profiel
PorscheForum Junkie
Middelburg
Bericht Lijkt me gezellig
Ik zal er bij zijn. Zeker weten! :wink:

John, kun je de gegevens van die meeting ook ff op deze site zetten s.v.p.?

Dank


16 sep 2003 21:07
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
Cayenne
Bericht 
Ik zal Humprey (de organisator) ff mailen en dan is de rest toppie toppie


16 sep 2003 21:14
Profiel
PorscheForum Junkie
Middelburg
Bericht Okidoki
Okidokie! Cheers.


16 sep 2003 21:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Kijk maar eens bij meetings alhier. :shock: :lol:
Ik geloof de meeste hits en geen replies.
Inschrijven gaat via porsche.pagina.nl
Aanraders>Limbo's toerrit.


16 sep 2003 21:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Administrator,
mailen mag ook.
robinson.h@home.nl


16 sep 2003 21:37
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Site ziet er op het eerste gezicht professioneel uit, maar het is allemaal nog een beetje tam - ik denk dat iedereen z'n weg nog moet vinden :roll:

Echt overzichtelijk is het niet, elke keer weer zoeken wat het laatste bericht is en waar het over gaat, wat dat betreft prefereer ik toch nog http://beta.prikpagina.nl/list.php?num=830

Wel leuk dat iedereen zichtbaar is met z'n nickname en een leuk foto'tje erbij :shock:
_________________________________________
In the Dutch mountains ...


16 sep 2003 22:11
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht 
Tja, het is maar wat je gewend bent Olaf... Dit soort fora lees ik voor mijn werk vrij veel, dus voor mij is het eenvoudig...

Denk dat als je er eenmaal aan gewend bent, dan het dan goed te doen is!

Lang leve porscheforum.nl :) (hihi)

(ps. wel leuk dat je inderdaad nu kan zien wat voor 964 jij nu hebt, nog steeds op zoek naar een 993?)

ps.2. tip voor die nieuwe berichten, je ziet het aan de kleur van de icoontjes van een "board".. Daar kun je op het post-it'je (weet nie hoe ik het anders moet omschrijven) klikken om het laatste bericht in een board te krijgen!


16 sep 2003 22:13
Profiel Facebook 
Bericht Berichten sinds laatste bezoek [knop]
Wat dacht je van die reuzehandige link rechts-bovenaan! [berichten sinds laatste bezoek] En zoals paSCal al opmerkte, er zit ook een icoontje bij elke category/bericht laatste gebruiker, als je hier op klikt krijg je het laatste bericht. Je kunt ook zoeken en dan als term een "*" opgeven, je krijgt dan alle berichten in de volgorde zoals jij die wilt. Op naam, datum, oplopend, aflopend. Probeer eens je weg te vinden. PHPBB2 rocks!

Een aantal mensen neemt niet de tijd om uit te zoeken hoe iets werkt. Alles zit erop en eraan. Je kunt je niet thuis voelen in een heel groot huis als je er nog maar een uurtje bent. Veel dingen zijn dan ook nog niet te vinden terwijl alles er wel is. De beknopte gebruiksaanwijzingen kun je vinden onder FAQ bovenaan.

Je kunt ook buttons maken van 1m2, maar dat lijkt me niet de bedoeling.

En dan wil ik nog wel eens weten wat je mist!

SharkS4


16 sep 2003 22:36
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht 
Rustig, rustig :)

Kalmeer... adem in, adem uit...

:wink:


17 sep 2003 9:30
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Middelburg
Bericht 
8)


21 sep 2003 12:35
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
Cayenne
Bericht 
He Shark,

Googlebot 3 maal hierzo is dat de search engine van google???

John


01 okt 2003 20:52
Profiel
PorscheForum Junkie
Middelburg
Bericht 
Hoi John,

Googlebot is de zoekrobot (spider) die kijkt wat er beschikbaar is op het net en verkent op die manier het internet voor Google. De spider brengt als het ware het internet in kaart voor de Google mannen. De onderwerpen op dit forum zijn straks goed vindbaar via Google!

Het is dus niet het aantal visits dat mensen brengen via de Google zoekmachine. Dat zijn er uiteraard veel meer. Je kunt de stats van deze site bekijken door op de link :stats: te klikken onderaan de indexpagina.

Beetje bij beetje wordt het hier steeds completer.

Groeten,

SharkS4


02 okt 2003 0:28
Profiel
PorscheForum Rookie
Avatar gebruiker
Eindhoven
Bericht 
De site ziet er goed uit. Nog ff wennen aan de layout en opbouw, maar dat zal wel lukken.
Ik hoop dat je genoeg verkeer zult krijgen op de site.
Dus veel Suc6, hou vol het goede werk.
PeetCabrio 03 :lol:


09 okt 2003 14:39
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
Cayenne
Bericht 
barre cabrio peet :D


09 okt 2003 15:04
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 70 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.