Switch to full style
Alles wat de beheerder op wil merken en wat je zelf kwijt wilt over deze site.
Plaats een reactie

Is deze site ok?

Ja, super.
56
66%
Best wel aardig.
22
26%
Gaat wel.
4
5%
Deze site is hopeloos.
3
4%
 
Totaal aantal stemmen : 85

18 feb 2004 12:41

Laat duidelijk zijn dat dit een uitstekende site is, vooral over P natuurlijk, maar ook andere min of meer gerelateerde onderwerpen komen ruim aan bod. Zeer veel respect voor elkaar en vriendschap onderling, een uitstekende sfeer, volop info. Proficiat voor alle mensen die hier heel veel tijd in steken. Ik kom elke dag eens langs.
Laatst bijgewerkt door Sjonnie op 04 apr 2004 11:14, in totaal 1 keer bewerkt.

01 apr 2004 3:46

Cheers :!:

01 apr 2004 7:42

Super, en ontzettend verslavend :?

01 apr 2004 8:38

Lou schreef:ontzettend verslavend :?


Voor mij de ultieme reden toch maar een keer dat geneuzel met ADSL te regelen. a. Kan ik dan ook de filmpjes zien die hier steeds komen (wat is een goeie viewer? Ik word gek van dat gebuffer waardoor die filmpjes steeds effe stil staan. PC zou het moeten aankunnen) en b. Ik werd gek van die 100 euri per maand aan analoge tikken... Afbeelding

02 apr 2004 10:29

horn schreef:Kan ik dan ook de filmpjes zien die hier steeds komen (wat is een goeie viewer? Ik word gek van dat gebuffer waardoor die filmpjes steeds effe stil staan. PC zou het moeten aankunnen)


Gebruik in de meeste gevallen "gewoon" de Windows Media Player en heb geen problemen met buffering.

02 apr 2004 22:41

Ik ben zeker content met het forum. :wink: Ik zal en wil niet elke dag berichtjes schrijven, maar kijk zeker 1 keer per dag of er nog leuke dingen vermeld staan.
Misschien komt er nog wat uitbreiding in de harde kern :?: ,deze mag nog wel wat breder worden. :)
verderPrima.

Greetings,
Marcel.

02 apr 2004 23:42

Marcel C2C schreef:Misschien komt er nog wat uitbreiding in de harde kern :?: ,deze mag nog wel wat breder worden. :)

Daar begin je al aardig tot te behoren hoor ;) (toe te behoren?)

Binnenkort maar weer es een AC'tje met koffie pakken heren? :mrgreen:

03 apr 2004 12:17

Marcel C2C schreef:Ik zal en wil niet elke dag berichtjes schrijven, maar kijk zeker 1 keer per dag of er nog leuke dingen vermeld staan.
Misschien komt er nog wat uitbreiding in de harde kern :?: ,deze mag nog wel wat breder worden. :)


Verbeter de "wereld", begin bij jezelf. ;)

03 apr 2004 12:22

EriC4C schreef:
Verbeter de "wereld", begin bij jezelf. ;)

Master of the one-liners :lol:

04 apr 2004 1:08

Tis idd een verslavend iets :!: Is t eerste wat ik doe als men pcee opgaat ... ff nieuwe posts chekke ...

eneuuu die harde kern ... dat komt wel snor ...


Dirk
:wink:

04 apr 2004 10:37

Tis idd een verslavend iets


Helemaal mee eens, met name de respons en vele goeie tips & info van de meer "ervaren" porscheliefhebbers.
Gaandeweg krijg je meer en meer beeld over je eigen automerk 8)

gr.

Bernardo

28 jun 2004 8:35

heel leuk forum .ben gelijk lid geworden om er vanalles te lezen en te reageren .
sjiek :D

28 jun 2004 8:52

janneke en lei schreef:...ben gelijk lid geworden ....:D


Kan dat dan :?:



Ik vind het nog steeds een goed forum, soms een beetje te veel ge-OH over klokjes en andere perenkisten ... maar wel met een grote dosis humor. Lekker makkelijk te lezen, aangezien het merendeel van de vragen, quotes en commentaren in het Nederlands worden gegeven :wink:

28 jun 2004 8:55

Olaf schreef:
janneke en lei schreef:...ben gelijk lid geworden ....:D


Kan dat dan :?:


euhhh ja denk ik :oops: :D

28 jun 2004 11:45

Site is best ok, alleen ff wennen aan de opbouw!!

Peter 3.2

28 jun 2004 21:45

Peter 3.2 schreef:Site is best ok, alleen ff wennen aan de opbouw!!

Peter 3.2


Moest ik ook, maar na zo'n paar maanden weet je niet beter. Het leuke is dat je een eigen fotogallerij kunt creëren inclusief foto's van je eigen P.
Verder wordt het nog leuker indien je na een toertocht (of weekend) weet welke gezichten er bij de avatars horen.

Tenslotte het slappe ge-OH : geweeeeeeeeeeeeldig. :ba: :ba: :ba:

20 nov 2004 17:54

mijn mening over deze site:
helemaal top
nuttig
leuk
verslavend

enige minpuntje: ik werk alleen maar op Macintosch en niet op PC
Ik kan vrijwel alles op deze site maar krijg het alleen niet voor elkaar om de witte vakjes aangeklikt te krijgen op geen van mn macs
Ik heb hier nog wel een PC staan maar de HD heeft een tijdje geleden de geest gegeven en mn briendin heeft er 2 weken aan gekloot en ik 1.5 uur en heb het opgegeven en begin niet meer aan PCs ik houd het liever bij mn macs dus kan niet checken of ik dat probleem ook heb als ik via een PC inlog maar dat zal wel niet.
Misschien het enige minpuntje aan het script van dit forum? en misschien dat het aangepast kan worden?

22 nov 2004 15:52

en leuk om weer eens een nieuwe header te zien :D

23 nov 2004 16:32

Marco schreef:en leuk om weer eens een nieuwe header te zien :D


Ja en ik vind het wel een mooie header :!:

23 nov 2004 17:10

Terugkomend op het berichtje dat ik hierboven schreef kan ik vermelden dat he probleem met de vakjes zich alleen voordoet indien in mn profiel de forumstijl staat op: Blue3D indien ie op de andere stijl staat dan heb ik het probleem niet.

23 nov 2004 21:40

fo schreef:Terugkomend op het berichtje dat ik hierboven schreef kan ik vermelden dat he probleem met de vakjes zich alleen voordoet indien in mn profiel de forumstijl staat op: Blue3D indien ie op de andere stijl staat dan heb ik het probleem niet.


Zou ik hem op de andere stijl zetten. :idea: :wink:

23 nov 2004 22:21

Yo bedankt Horn.
Ik had al het plan om al m'n mac's buiten te fl*kkeren en een nieuwe PC te gaan kopen :roll:

23 nov 2004 22:41

fo schreef:Yo bedankt Horn.
Ik had al het plan om al m'n mac's buiten te fl*kkeren en een nieuwe PC te gaan kopen :roll:


Niet doen, ben blij je van dienst te kunnen zijn :salut: :wink:

23 nov 2004 22:49

fo schreef:Terugkomend op het berichtje dat ik hierboven schreef kan ik vermelden dat he probleem met de vakjes zich alleen voordoet indien in mn profiel de forumstijl staat op: Blue3D indien ie op de andere stijl staat dan heb ik het probleem niet.


Fo,

Ik had je pb ook al gelezen. Bedankt voor je bericht.

Er zitten idd verschillen in de twee "styles" kwa compatibiliteit. Ik moet elke "style" dan ook apart behandelen. Ik heb ze zelf niet ontworpen en moet hier een keertje nader naar kijken.

Het ligt er ook aan welke browser je gebruikt :!: :idea:

Het is allemaal behoorlijk complex voor mij :study:

Groeten,

Shark :wink:

23 nov 2004 22:54

Bedankt Shark, maar maak je niet druk over een eigenwijs rakkertje dat alleen maar op Mac's werkt, ik maak wel gebruik van Horn zn tip.
Plaats een reactie