Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 apr 2024 20:07



Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 
Emoticons toevoegen NIET aan eind bericht 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht Emoticons toevoegen NIET aan eind bericht
Als ik een emoticon wil plaatsen, halverwege een al getypte tekst, dan komt deze vriijwel altijd aan het eind van de tekst. Ook al klik ik eerst ergens in de tekst, dan toch aan het eind en dus cut en paste om te corrigeren.

Laatst werkte het bedoelde echter in 1 keer wel.

Verklaring, wie :?:
_________________________________________
Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche


07 jul 2007 12:21
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Bij mij komt de emoticon altijd op de plaats van de cursor. :shock:
_________________________________________
Verba volant, scripta manent.


07 jul 2007 12:22
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Middelburg
Bericht 
Paul, dit komt omdat je Firefox gebruikt. In IE heb je hier geen last van.

Ik zal hier nog eens naar kijken :study:


07 jul 2007 12:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
Shark: bedankt voor HET antwoord :idea: :D

Draadje mag op slot.
_________________________________________
Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche


07 jul 2007 13:15
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
was overigens vroeger niet met firefox. is van de ene op de andere dag veranderd. ik heb hetzelfde. inmiddels ken ik van de meeste emoticons de losse code en typ die dan. of klik op de icoon op het moment dat ik hem wil plaatsen in de tekst. wat Paul aangeeft is inderdaad wel erg irritant, maar heb ermee leren leven :lol:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


07 jul 2007 13:53
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Af en toe gebruik ik ook Firefox. Een ander vreemd verschijnsel is dat gelezen posten pas als "gelezen" gemarkeerd worden als je de pagina vernieuwt. Bij IE gebeurt dit al als je gewoon terug (met de pijl links) gaat.
_________________________________________
Verba volant, scripta manent.


07 jul 2007 14:17
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
klopt. maar daar ben ik inmiddels wel aan gewend. IE stukken minder prettig werken dan MF.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


07 jul 2007 18:49
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Tis maar wat je gewend bent. Ik gebruik beiden door elkaar en ze hebben allebei hun positieve en negatieve problemen.
Firefox heeft inderdaad een probleem met invul velden. Dat is al vanaf het begin en schijnt maar niet onder controle te komen. Bij het ontwikkelen van websites is het een enorme klus om een site voor beide browsers geschikt en identiek te krijgen. Daarnaast heeft Firefox een probleem met het lezen van cookies en de cache waardoor je inderdaad het verschijnsel krijgt dat post pas na het verversen van een pagina als gelezen wordt gezien.

Wat dat betreft is Firefox in mijn ogen absoluut niet veel beter meer dan IE. Jammer want het was echt een enorm sterke browser enkele jaren terug.
_________________________________________
Factory original Porsche Special build Turbo S


07 jul 2007 21:21
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Nog een ander nadeel van Firefox: Soms werk ik van thuis uit en daarvoor gebruik ik VPN. Dit werkt ook alleen bij IE en niet bij Firefox. Vandaar dat ik ook beide programma's door elkaar gebruik. Ik heb wel begrepen dat Firefox veiliger is. Daarom misschien bepaalde beperkingen.
_________________________________________
Verba volant, scripta manent.


08 jul 2007 9:25
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
WdePundert schreef:
Nog een ander nadeel van Firefox: Soms werk ik van thuis uit en daarvoor gebruik ik VPN. Dit werkt ook alleen bij IE en niet bij Firefox. Vandaar dat ik ook beide programma's door elkaar gebruik. Ik heb wel begrepen dat Firefox veiliger is. Daarom misschien bepaalde beperkingen.


Ik heb hetzelfde probleem met de emoticons als Paul, echter op een Mac met safari browser. Op een laptop met IE inderdaad nergens last van en komt de emoticon op de plek van de cursor. Ook ik heb ermee leren leven! :wink:
_________________________________________
The difference between men and boys...
The size of their toys!


08 jul 2007 9:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
WdePundert schreef:
Ik heb wel begrepen dat Firefox veiliger is...


Dat was zeker een aantal jaren geleden zo. Maar doordat Firefox steeds meer compatible wil zijn met de andere browsers komen er ook steeds meer 'bugs' in net zoals bij IE. Vooralsnog heeft Firefox een voorsprong wat betreft veiligheid op IE maar die voorsprong wordt rap kleiner.
_________________________________________
Factory original Porsche Special build Turbo S


08 jul 2007 21:29
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Als ik het goed begrijp dus nauwelijks nog reden om Firefox te gebruiken, zeker als je de beperkingen die eerder genoemd zijn in ogenschouw neemt.
_________________________________________
Verba volant, scripta manent.


09 jul 2007 17:26
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
Voor mij is de aanleiding om Firefox te gebruiken dat de foto's op de UCL site http://ucl.porsche.de/ucl/plsql/de/pages.search_car niet openden in IE.
En dat blijkt nog steeds zo te zijn, ook in versie 7 :!: 8)
_________________________________________
Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche


09 jul 2007 19:18
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Ja maar dat heeft dan weer niks met IE of Firefox te maken eigenlijk maar meer aan een slecht geschreven Javascript als ik zo de broncode bekijk springen de tranen me in de ogen.

Maar goed daar heb je als argeloze bezoeker dan weer niks aan. :wink:
_________________________________________
Factory original Porsche Special build Turbo S


09 jul 2007 21:41
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 14 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.