Alles wat de beheerder op wil merken en wat je zelf kwijt wilt over deze site.
Gesloten onderwerp

HACKER : Nog maar eens

17 sep 2007 17:33

Daartraks een post gedaan ivm hacken van accounts. Na die van Frost en mij is ook die van MetalGreen gehacked. Met zeer kleine verschillen in de loginnaam wordt een persoon inclusief avatar en gegevens gedubbeld.
Nu is die persoon ook nog aan het posten onder de gehackte naam.
Daartstraks had ik dat hier gepost maar het is verdwenen wat ik zeer raar vind .Dat kan toch alleen een Mod of Admin :?:
Ik hoop dat dit geen nieuw grapje is ala Koos Spee om dingen neer te zetten in iemand anders naam want dat vind ik niet echt correct meer.
Ik hoop dat deze accounts gewist worden inclusief die posts onder een ander zijn/haar naam.

@Shark : Kan jij even checken onder welke IP adres dit gebeurd en wie zich met zulke kinderachtige spelletjes bezig houdt :?:
Als dit een nieuwe rage is en er hier niets aan gedaan wordt wordt het nog leuk hier.

17 sep 2007 18:32

als diegene zo goed kan hacken komtie volgens mij ook wel bij een moderator/administrator binnen hoor :cry:

17 sep 2007 18:44

drknauf schreef:als diegene zo goed kan hacken komtie volgens mij ook wel bij een moderator/administrator binnen hoor :cry:



... dat is precies wat ik dacht :arrow: 'n echte hacker komt overal langs :shock:

17 sep 2007 19:11

Hij/zij maakt gewoon nieuwe accountjes aan. Weinig hacken dus....

17 sep 2007 19:14

Wel gek wie die dan juist hackt hé :roll: :wink:

Eerst Ik en Frost (in die volgorde en enkel voor de insiders besproken personen omverschillende redenen) en later dan MetalGreen daar die het opgevallen was en er een post over geplaatst had.
Was ik hacker nam ik iemand van de Mod of Admin status.
Als die toch die mogelijkheid heeft
Laatst bijgewerkt door 911-lover op 17 sep 2007 19:15, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: HACKER : Nog maar eens

17 sep 2007 19:14

911-lover schreef:Daartraks een post gedaan ivm hacken van accounts. Na die van Frost en mij is ook die van MetalGreen gehacked. Met zeer kleine verschillen in de loginnaam wordt een persoon inclusief avatar en gegevens gedubbeld.
Nu is die persoon ook nog aan het posten onder de gehackte naam.


Maar dan wel als Rookie :!:

17 sep 2007 19:16

Alsof je daar op let als je een post ziet met daarnaast een gekend plaatje.
En idd Rookie ,maar mijn posts zijn wel aan het andere account gekoppeld

17 sep 2007 19:23

Zo lopen de posts wel op, hoeveel topics gaan we nog laten lopen over die hackers :roll:
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?p=356789#356789

17 sep 2007 19:24

911-lover schreef:En idd Rookie ,maar mijn posts zijn wel aan het andere account gekoppeld


......dan is diegene volgende week al superjunkie. :D

17 sep 2007 19:27

op een Belgisch Bouw- en Renovatie-forum kunnen nieuwe gebruikers nog enkel registreren als ze een mail account hebben van een erkende provider (genre Telenet / Scarlet / Skynet ...) dus niet meer met accounts van Hotmail, Gmail, Yahoo en consoorten. Schijnt te helpen tegen dgl. praktijken volgens één van de mods die ik ken

17 sep 2007 19:28

Er waren er twee maar die zijn verdwenen en daar het irriteert mag het in het irritatiedraadje.
In hoeveel posts staat er dat een groep van hier naar Francorchamps is geweest :?:

Eric , klik maar eens op alle berichten van 911_lover :!:

17 sep 2007 19:31

911-lover schreef:Eric , klik maar eens op alle berichten van 911_lover :!:


Dat zijn er maar twee dus ie volgende week geen S-J.

Tis wel vervelend maar ik zou me er niet zo over opwinden. Wordt wel opgelost toch?

17 sep 2007 19:32

Klik op alle berichten en je ziet die van mij er ook staan :wink:

17 sep 2007 19:34

911-lover schreef:In hoeveel posts staat er dat een groep van hier naar Francorchamps is geweest :?:
:


Zou het niet weten, ben al lang gestopt met alles te lezen :wink:

17 sep 2007 19:43

Ik zal je even helpen Paul

HIER en HIER bijvoorbeeld
Ook twee verschillende draadjes over hetzelfde voorval :wink:

17 sep 2007 19:45

Zou nog een idee zijn, gewoon iemand die op het einde van de dag even een beknopt verslag uitbrengt van de gebeurtenissen op het forum :idea:

17 sep 2007 20:32

911-lover schreef:Ik zal je even helpen Paul

HIER en HIER bijvoorbeeld
Ook twee verschillende draadjes over hetzelfde voorval :wink:


zoals je zelf zegt - omdat het irriteert mag het in het irritatietopic. :roll:

17 sep 2007 20:49

nogmaals uit een ander topic


wat een gehannes zeg......


De aangehaalde topics van Koen heb ik weggehaald om gezeik over deze grappen te voorkomen....



maar Koen, voor het eerst in de Porscheforumgeschiedenis ga ik (en ik heb altijd mijn handen boven je gehouden omdat ik je nou eenmaal een toffe vent vond) je finaal afvallen.


Ik verwijder postings om totaal gezeik te voorkomen, deze zooi en beschuldigingen en wat doe jij......als een wilde om je heen trappen en weer alles oprakelen.......


Jammer Koen..........ik begin me nu voor het eerste openlijk te irriteren aan je, geloof me dat komt zelden voor en das geen goede ontwikkeling.

Ik ga me nu ook zeer arrogant opstellen............en heb geen zin in ellelange postings........enorme PB wisselingen daar pas ik voor...ik ga nu zeer veel vegen en bot verwijderen....tis een Porscheforum geen kleuterklas..






John (moderator en boos).




en nu weer als de sodemieter over Porsches jippie........ja




gesloten hier dit gehannes....
Gesloten onderwerp