Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 apr 2024 0:31



Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Textbox kan hij net zo breed als is toegestaan?? 
Auteur Bericht
Bericht Textbox kan hij net zo breed als is toegestaan??
Textbox is met dit soort dingen als pagina opzetten wel heeel vervelend aan het worden ... zou wel de broncode kunnen uitlezen maar kan het ook zo vragen of het mogelijk is die textbox breder weg te zetten lijkt mij
een kwestie van only value change toch?? (voor de duidelijkheid ik bedoel de box in bv PB of nw onderwerp

thanks in advance 8)


14 jul 2008 12:16
Bericht 
Hmm te moeilijke topic 8)


15 jul 2008 14:48
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Volgens mij past de tekstbox zich aan - aan de grote van het scherm/forum-display :idea:

... foto's daarintegen - kunnen, als je ze niet sepereert door 'n spatie, er voor zorgen dat je van links naar rechts moet scrollen :wink:


15 jul 2008 14:58
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
zodra je text invoerd dan gaat na je een line in zn geheel tikt verder door naar de 2e line dus hier past de textbox zich dus niet aan en blijft zn formaat houden ( zie nu 3 regels en het is 2 lines ) ligt natuurlijk ook aan de resolutie waarop je scherm staat maar die is onfhankelijk van je invoerbox


15 jul 2008 15:37
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht 
Klopt helemaal zuugnap, en ongetwijfeld inderdaad waarschijnlijk een "minor" aanpassing. Echter is het de vraag of deze minor aanpassing zit in het "theme" van het forum, of in de phpBB software zelf. Als je dit soort aanpassingen doet, betekend het dat je dat met elke upgrade weer moet nalopen om te kijken of alles nog klopt.

Neem daarbij in ogenschouw mee, dat phpBB nu eenmaal redelijk vaak ge-update moet worden en dat Peter de beheerder ernstig weinig tijd heeft, kan ik me voorstellen dat hij daar geen prioriteit aan geeft ;)

Overigens, gewoon doortypen, in alinea's werken met <enters> en je hebt op zich geen probleem toch? Het voordeel is, dat mensen met een lagere resolutie de posts op eenzelfde manier zien als mensen met een hogere resolutie. De lijn-enters (nieuwe regels zegmaar) gewoon af laten handelen door de browser, en het blijft mijn inziens heel overzichtelijk! :)


15 jul 2008 22:03
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Middelburg
Bericht 
paSCal schreef:
... en dat Peter de beheerder ernstig weinig tijd heeft...


Denk dat ik meer tijd overhoud dan jij paSCal :wink: Dat ik me voornamelijk op de achtergrond begeef is een bewuste keuze.

Altijd interessant om te kijken of PF verbeterd kan worden zonder dat dit erg veel tijd/energie kost.

Oftewel, als er bij meer mensen deze "wens" leeft, dan ga ik er een uurtje voor zitten.

Dat we na de zomer gaan overschakelen naar PHPBB3 speelt natuurlijk ook een rol 8)

:salut:


16 jul 2008 0:13
Profiel
Bericht 
bedankt mannen voor de repley ..... snap ook wel dat het soms niet even zo 123 te regelen is ... en 90% volstaat de huidige config ook perfect
alleen met een Onderwerp als zo'n Trip posten dan is het flink klungelen
dan zie je door die hele opzet het digitale bos soms ff niet meer ;) Maar goed nooit gevraagd is niks gehoord niet! ... 8)
Het is ook niet zon probleem om uit te wijken naar andere link maar juist hier vind ik dat dan ff thuishoren toch ... anders is het buiten de deur eten gevoel bij mij aanwezig!


16 jul 2008 0:17
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Even een tip van mijn zijde dan;

Als je een heel groot verhaal wilt posten doe ik nog wel eens het volgende;

1) Notepad (Kladblok) openen.
2) Daarin je hele verhaal schrijven (dat kan je dan op het volledig scherm doen)
3) Alle tekst selecteren (CTRL+A)
4) Tekst kopieëren (CTRL+C)
5) De gekopieerde tekst plakken in het PF tekstboxje (CTRL+V)

Voordeel, als de post mislukt heb je het hele verhaal nog op je scherm staan en kun je gewoon nog een keer plakken en posten.

Scheelt wat aanpaswerk in PHPBB :wink:
_________________________________________
Factory original Porsche Special build Turbo S


16 jul 2008 0:27
Profiel WWW
Bericht 
yeps is ook goed te doen dan..... maak ook zo backup's voor als forum een keer ploft ;)


16 jul 2008 1:57
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 9 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
cron
   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.