Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 27 apr 2024 13:05



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
In hoeverre bepaalt de moderator wat er op het forum gebeurt 
Auteur Bericht
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
Richard schreef:
Jawel ook gelezen ,Hierin verwijst ze naar mijn bescheiden mening naar het feit on topic blijven (wat inderdaad wel handig is ) daarna stelt ze de vraag wie haar tekst heeft bewerkt (ook vrij normaal) dat ze heeft gestudeerd is denk ik met een knipoog naar een eerdere opmerking (over huiswerk maken ) over leeftijd en geheugen is ook met een knipoog naar haar eigen leeftijd ,dus cynisch. Daarna geeft ze haar uiting aan het geheel door op te merken dat ze het niet prettig vind als haar teksten worden aangepast (zij noemt dit ongepast) Naar mijn idee nog steeds geen reden om haar als volgt te beantwoorden :
Nou Sigrid. Ik heb geen idee wie je bent. Tevens heb ik geen idee waar je het over hebt. Ik heb slechts één advies: beetje dimmen anders kieper ik in één bezemveeg álles eraf wat je hier tot nu toe neergezet hebt. Je bent kennelijk nieuw en je hebt waarschijnlijk nog niet in de gaten hoe het hier gaat, maar ik heb niet zoveel zin om op deze manier aangesproken te worden. Als ik iets aanpas, zie je dat in de regel omdat ik dat er dan bij zet. En als je iets onduidelijk is, adviseer ik je om dit op een normale manier te vragen.

Oja, gefeliciteerd met je studie.


Ieder z'n mening. Zo kan je het ook uitleggen. Zo heb ik het niet uitgelegd. Maar dat was al aan mijn reactie te zien.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


02 feb 2009 21:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 C2
Bericht 
Zal ik dit topic dan maar sluiten. Alles wat ik lees hierover is ieder zijn mening.Hoe ik het bedoeld heb is heel duidelijk uitgelegd door Richard.
Er waren ook opmerkingen over het feit dat ik ineens niets meer van mij liet horen. Dat kwam omdat ik verder via PB's met Horn heb geprobeerd de hele kwestie uit te leggen en op te lossen. Dat vrouwen en mannen niet gelijk zijn is overduidelijk. Heb je moeite met mij, vertel het me dan via een PB, dan kan ik openhartig reageren. Ik denk nl dat dit hele verhaal niets te maken heeft met het feit dat ik een nieuweling ben op het forum, maar met andere zaken.
Heren en dame gegroet, ik ga me op de hunt storten. Heb hier met Olaf contact over gehad en jullie zullen het resultaat volgende week wel zien.
_________________________________________
Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....


02 feb 2009 21:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
Hunten Hunten hunten!!!!!!! Ik kan niet wachten!
_________________________________________
Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte


02 feb 2009 22:12
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 78 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.