Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 apr 2024 16:50



Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Domme vraag wellicht, maar uit interesse 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
991 Carrera 4S Cabrio (06/14) Targa 911 SC (01/81) RSR “achtige” (10/74) Ex Boxster 718 S (09/17)
Omgeving Hilversum
Bericht Domme vraag wellicht, maar uit interesse
Ik heb het geprobeerd te vinden en kijk er wellicht overheen. Gewoon uit interesse. Van wie is dit forum eigenlijk? Ik neem toch aan dat iemand eigenaar is van domein en hosting en zo en links en rechts soms wat regels bepaald?
_________________________________________
Honestly now, did you spend your youth dreaming about someday owning a Nissan or a Mitsubishi? P O R S C H E


20 maart 2024 12:39
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: Domme vraag wellicht, maar uit interesse
Het forum is van de Moderators en Admin. Zo simpel kan het soms zijn. We regelen het met zijn allen van A-Z :thumleft:
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


20 maart 2024 13:05
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Domme vraag wellicht, maar uit interesse
niet gefund met Saoedisch geld :mrgreen:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


20 maart 2024 13:08
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: Domme vraag wellicht, maar uit interesse
Niet gesponsord door Elon? :wink:
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


20 maart 2024 13:20
Profiel
PorscheForum Rakker
991 Carrera 4S Cabrio (06/14) Targa 911 SC (01/81) RSR “achtige” (10/74) Ex Boxster 718 S (09/17)
Omgeving Hilversum
Bericht Re: Domme vraag wellicht, maar uit interesse
Aha, ik was gewoon benieuwd of er nog ergens een P-gerelateerd bedrijf of zo achter zat. Dus niet. Geinig.
_________________________________________
Honestly now, did you spend your youth dreaming about someday owning a Nissan or a Mitsubishi? P O R S C H E


20 maart 2024 13:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: Domme vraag wellicht, maar uit interesse
John is een tijdje eigenaar van het forum geweest meen ik, die heeft toen ook "porschemarkt" opgezet, een verkoopwebsite, maar dat is nooit van de grond gekomen.
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


20 maart 2024 13:25
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Domme vraag wellicht, maar uit interesse
Arnoud69 schreef:
Aha, ik was gewoon benieuwd of er nog ergens een P-gerelateerd bedrijf of zo achter zat. Dus niet. Geinig.


Nee. Is begonnen en doorgezet 'door liefhebbers voor liefhebbers'. Sinds 2002 volgens mij. Met een forumteam in wisselende samenstelling door de jaren heen. Geen commerciële bemoeienissen, we hebben door de jaren heen altijd getracht zonder advertentie inkomsten te draaien, op gulle giften van bezoekers.

Dat is het mooie van dit forum voor mij: forumteam zijn in hoofdzaak bezoekers, die 'modereren en administreren' erbij doen. Dus allereerst posten als liefhebbers van het merk en haar producten. En het forum is gebleken zelfsturend. Als je ziet hoe weinig we in moeten grijpen, is dat echt bijzonder. Onder mijn kennissen en vrienden zit ook een aantal forumteamleden van andere forums/fora en die hebben hele andere ervaringen. Hier wordt vaak door bezoekers 'ingegrepen' en mensen weer de goede richting in gestuurd of verteld dat 'dit dus niet de bedoeling is'.

Ik kom hier redelijk frequent :twisted: sinds 2003 ondanks dat ik al sinds 2010 geen Porsche meer heb. En nee, ook niet echt mis.
Ik kan soms echt genieten van mensen die elkaar belangeloos helpen, tips geven, de goede richting op sturen, initiatieven ontplooien om anderen blij te maken etc. Die mevrouw die hier postte dat 'haar vader gek was van Porsches en of er iemand was die hem een keertje een stukje mee wilde nemen. Waarna hier spontaan een rit werd georganiseerd waarbij 50 (?) Porsches van het forum bij de beste man de straat in reden. Wat een verrassing :cheesy: '
Alle keren dat forummers mee reden met goede doelen ritten. Alle spontane ritjes (Autobahn razen; op zondagochtend met 50 auto's ontbijten bij vd Valk in Goch en dan met zijn allen de grens over naar Kamp Linfort - Oberhausen - Arnhem, nog ff een kop koffie en om 12u 's middags weer thuis).
Een basisschool leraar die met pensioen ging en gek was van Porsche. Het hoofd van de school maakte een account op PF aan en vroeg of we wilden helpen. Nou, dan halen we hem toch op op zijn laatste werkdag en brengen hem naar school terwijl alle kinderen een erehaag maken? Net zo makkelijk. "Oh dat is leuk! Wat kost dat?" Niks uiteraard. :thumleft:
Al die forummers wier kinderen een spreekbeurt over Porsche hielden op school en er aan het eind van de spreekbeurt ineens 5 Porsches stonden te brullen op het schoolplein waarna alle kinderen een stukje in een Porsche mee mochten rijden. Onvergetelijke ervaring. In de regel in ruil voor een kop koffie en een gevulde koek :wink:
Die Porscheforum hunts waarvoor je half Nederland doorscheurde met een schepje om ergens in de hei een stuk regenpijp op te graven. Het ventje op deze foto is inmiddels 19 jaar oud en rijdt tegenwoordig zelf... :mrgreen:

Afbeelding

En ja, ik heb hier wel eens pissig "voorgoed"afscheid genomen als moderator, ben zelfs wel eens serieus bedreigd via pb's, mail en sms en heb bepaalde mensen wel eens vervloekt. Maar bovenstaande dingen die me zo te binnen schieten zorgen steeds weer voor een altijd positieve balans!
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


20 maart 2024 13:45
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht Re: Domme vraag wellicht, maar uit interesse
Arnoud69 schreef:
ik was gewoon benieuwd of er nog ergens een P-gerelateerd bedrijf of zo achter zat. Dus niet. Geinig.

Het streven is al meer dan 20 jaar inmiddels :shock: om met het forum zonder enige commerciële relatie onafhankelijk te blijven.
Dat lukt gelukkig m.b.v. de donaties :wink:

Edit: dit is de korte versie, terwijl horn blijkbaar aan het typen was :lol:
horn schreef:
Sinds 2002 volgens mij.

> 8-2003 :mrgreen:
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


20 maart 2024 13:47
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 987S Tip; Ex-986 2.5
Berkel en Rodenrijs
Bericht Re: Domme vraag wellicht, maar uit interesse
Bedankt voor deze vraag; ik heb me dit ook wel eens afgevraagd. En ik heb de mooie motivatie van Horn met plezier gelezen. Dank.


20 maart 2024 14:00
Profiel Facebook  Twitter 
PorscheForum Rakker
991 Carrera S - 2013 zwart/zwart 911 3.2 Carrera Cabrio 1989 Diverse alfa (incl. resto’s) een lancia en een bmw
Bussum
Bericht Re: Domme vraag wellicht, maar uit interesse
en inderdaad maar weer even een donatie gedaan.


20 maart 2024 14:07
Profiel
PorscheForum Rakker
991 Carrera 4S Cabrio (06/14) Targa 911 SC (01/81) RSR “achtige” (10/74) Ex Boxster 718 S (09/17)
Omgeving Hilversum
Bericht Re: Domme vraag wellicht, maar uit interesse
Nooit gedacht dat zo'n vraag zo veel kon losmaken. Leest inderdaad als mooi verhaal. Ik heb ook een tijdje op een ander forum gezeten. Laten we even in het midden laten waar maar het had met horloges te maken en daar liepen af en toe figuren rond met een taal en attitude die ik in mijn vrije tijd niet hoef tegen te komen. Ook niet digitaal! Hier wordt inderdaad iedereen over het algemeen goed geholpen.
_________________________________________
Honestly now, did you spend your youth dreaming about someday owning a Nissan or a Mitsubishi? P O R S C H E


20 maart 2024 14:13
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Domme vraag wellicht, maar uit interesse
Goed bezig mannen, complimenten en bedankt zo ver voor jullie inspanningen en commitment!

Maaruh Porschisten zijn toch keurig nette mensen die zich altijd aan de regeltjes houden? :res:
_________________________________________
'Life is what you make it!'


22 maart 2024 12:50
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Domme vraag wellicht, maar uit interesse
In de Efteling zeker :cheesy:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


23 maart 2024 0:44
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 13 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.