Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 27 apr 2024 14:06



Antwoord op onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
(Restauratie)projecten 
Auteur Bericht
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht (Restauratie)projecten
De afgelopen dagen is er commotie ontstaan over het wel of niet mogen plaatsen van (restauratie)projecten. Wij, als beheerteam, werden daar onaangenaam door verrast.

Aanleiding blijkt te zijn dat Wim van mede-forummers (dus geen mods) mail heeft gekregen waarom het bij hem wel toegestaan is om reclame te maken op deze manier voor het bedrijf van zijn zoon, terwijl er andere topics van verkopende partijen worden gesloten of verwijderd en vragen hem of hij een voorkeurspositie krijgt hier op het forum. Aangezien hij dat niet wil en zeker geen onenigheid met forummers leek het hem het beste om na zijn Porsche draadje te stoppen.

Na afronding(!) van het mooie Stag-project is Wim door ons gevraagd zich in het vervolg te beperken tot het plaatsen van Porsche-projecten (het is tenslotte een Porscheforum) en dat laatste vooral wél te doen. Het zou jammer zijn als dergelijke topics zouden verdwijnen!

Voor de duidelijkheid: ons standpunt is dat dergelijke niet-commerciële Porsche-(restauratie)projecten een aanwinst zijn voor het Porscheforum en daardoor (meer dan) wenselijk zijn.
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


02 maart 2009 11:21
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
:thumright: +1
_________________________________________
Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.


02 maart 2009 11:28
Profiel WWW
Forum Admin
Avatar gebruiker
Cayenne
Bericht 
:thumright: +1


02 maart 2009 11:46
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 SC '82
Amsterdam
Bericht 
Maar ondertussen is Wims draadje (over zijn 911) weggehaald volgens mij. Ik was het gisteravond net aan het lezen toen het weggehaald werd, dus ik heb niet alles begrepen (klikte op "vorige" en alles was weg), maar als ik EriC4C's opmerking lees dan moet dat draadje toch wel kunnen? Moet Wim alleen opmerkingen over zijn zoon vermijden.

Hoe dan ook: draadjes over restauraties zijn toch de krenten in de PF pap :thumleft:


02 maart 2009 11:48
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964.c4
assendelft
Bericht 
helemaal mee eens, een mooi topic om te volgen.
En hij doet ook heel veel zelf, vind het jammer dat er mensen per pb naar hem zo gereageerd hebben.

Robert
_________________________________________
remmen is angst


02 maart 2009 11:51
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 SC '82
Amsterdam
Bericht 
Zie nu dat Elven ook gestopt is (helemaal) http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=19883&postdays=0&postorder=asc&start=50. Zonde :cry: . Dat is toch echt 1 van de belangrijke redenen dat ik bij het PF ben.


02 maart 2009 11:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veghel
Bericht 
:cry:
_________________________________________
944 Type I USA '83 Targa
Antraciet zwart metalic (RR)
Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................


02 maart 2009 12:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 2S, "59" 911 IROC RSR, Carrera GT Speedster 1958, 911ST 1969 replica
Delfgauw
Bericht 
Dadelijk kan het doorgeven van een leuk overnachtingsadresje voor een Porscherit of aangeven dat je lekker hebt gegeten in een bepaald restaurant tijdens een rit ook niet meer op dit forum. :cry:
_________________________________________
Het leven is te kort om in een saaie auto te rijden.


02 maart 2009 12:18
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
Edit: Jouw versie van de waarheid is blijkbaar anders dan de versie die ons bekend is na contact met Wim. Als je iets kwijt wilt dan graag duidelijker en het niet laten bij dergelijke insinuaties!

Edit2: Opmerking is verwijderd vanwege het uitblijven van uitleg.
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


02 maart 2009 12:20
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Een heerlijke Carrera 3.o targa en nog wat ander porsche gedonder
kort by Newark-on-Trent, U.K
Bericht 
Jammer van de politiek en het ge pb over en weer... ik ben slechts geinteresseerd in oude Porsches en ik heb een huizehoog respect voor diegenen die een dergelijk project aanpakken.

Jammer dat het draadje van Wim weg is en ook van Elven- ik vond het super lectuur.

Groetjes,


Bert
_________________________________________
http://911carrera3.com
Registrar for the Carrera 3.o and Turbo 3.o worldwide register


02 maart 2009 12:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.
Haarlem
Bericht 
+ 1
_________________________________________
It's pronounced PORSCH-UH

There are no old Porsches, only new owners.


02 maart 2009 13:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht 
Stimpy911 schreef:
....draadjes over restauraties zijn toch de krenten in de PF pap :thumleft:


Idd,en verwijzingen naar stralers,spuiters,revisie bedrijven oid mogen wel degelijk om goede adressen te delen met lotgenoten.
Elke 2 berichten verwijzen naar hetzelfde bedrijf is WEL storend en is ook niet gewenst.

Mijn 2 centjes.
_________________________________________
De wijzen komen uit het oosten.....:wink:
Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae
Si vis pacem, para bellum


02 maart 2009 14:06
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
+1
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


02 maart 2009 16:57
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
Bericht 
dadelijk is mijn resto topic ook nog weg :cry:, overigens respect voor de zoon van Wim en Wim dat hij in deze tijd een bedrijf start.

heb nog 20 foto's staan van mijn pa zn resto topic, wacht er maar even mee tot het topic van WIM weer online is :!:
_________________________________________
http://www.HVK-hogere-veiligheidskundige.nl


02 maart 2009 17:13
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Een goed en duidelijk standpunt, Eric, waar ik ook achter sta.
_________________________________________
Verba volant, scripta manent.


02 maart 2009 17:46
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
Bericht 
Het is toch te gek voor woorden dat dit niet meer mag . Als zich er iemand aan stoort dat er reclame gemaakt wordt door wim dan kan dat toch opgelost worden door de verwijzingen in het onderschrift te verwijderen. en te verplaatsen naar het www gedeelte waar je profiel en album ed staan. Voor de rest is het toch zo dat wim het meeste zelf doet, dat dit dan toevallig in het bedrijf van timo is , het zij zo.
Terug op het forum zou ik zo zeggen , anders moet ik het maar op het belgische forum gaan volgen , maar missen wil ik het niet.

Als ik zo eens rondkijk zijn er wel meer mensen hier die een verwijzing naar hun bedrijf hebben , worden deze dan ook van het forum af gegooid.
_________________________________________
Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "


1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst

en hier voor de foto`s


02 maart 2009 18:28
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Targa 1987
Oosterhout (NB)
Bericht 
:D Helder standpunt.

:idea: Misschien dan in dit verband leuk te vermelden, dat Timo en Wim mijn 3.2 Targa, die omgebouwd is naar een 964 look, in september weer (vrijwel) helemaal gaan terugbrengen in haar originele staat.

Dit project valt imo in het kader van dit topic.

Indien jullie geinteresseerd zijn in de vorderingen van dit restauratie-project, zal ik met Timo en Wim overleggen of ze bereid zijn dat in september hier te gaan posten.......
_________________________________________
PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl
Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl


02 maart 2009 18:29
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
dannyl schreef:
Het is toch te gek voor woorden dat dit niet meer mag.

Het mag dus WEL van de mods zolang het niet te commercieel wordt. Maar blijkbaar zijn er forummers die vinden dat het niet kan.
_________________________________________
Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.


02 maart 2009 18:46
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Bericht 
Laat diegenen dat dan ook openlijk zeggen :twisted: als ze durven :shock:
_________________________________________
Een vriendelijk woord kost niets!
www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA


02 maart 2009 18:53
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911/964 Carrera II 3.6
Solothurn CH
Bericht 
+ 1
:roll:
_________________________________________
Reality is only for those who lack imagination


02 maart 2009 18:59
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Als je sommige draadjes leest die hier al over gepost zijn vallen ze vanzelf door de mand. :idea:
Verder wil ik er niet teveel woorden over vuil maken, wil niemand kwetsen.
Maar dit heb je toch altijd op forums, aan ieder zijn wens kun je niet voldoen.
Misschien een idee om het forum al je het opstart in 2 delen te splitsen.
Keuze > technisch of niet technische draadjes. :lol:


02 maart 2009 19:00
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht 
Mooi Elven,en ga hier http://www.porscheforum.nl/viewtopic.ph ... c&start=50 vooral lekker mee door en hou ons op de hoogte met veel foto's en tekst :thumright:
_________________________________________
De wijzen komen uit het oosten.....:wink:
Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae
Si vis pacem, para bellum


02 maart 2009 20:10
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht 
Wellicht nog even ten overvloede, en aanvullend op wat Harley hierboven ook al gezegd heeft. Het is NIET het PF-Team wat Wim verzoekt om te stoppen!

Nogmaals, wij (het PF-team) hebben een tijd geleden, aan het begin van het Stag-draadje destijds, prima contact gehad met Wim, even graven in mijn geheugen, maar volgens mij heeft Wim destijds gevraagd of hij met dergelijke restauratie projecten wat reclame mocht maken voor het bedrijf van zijn zoon. Toen hebben we (in overleg met Wim dus!) besloten om dat NIET toe te staan, omdat het hier een Porsche forum is. Dus WEL (daar staat dus WEL) de projecten met de Porsche van Wim zelf, maar niet de projecten met auto's van anderen. Dat die mensen dat uiteraard zelf online mogen zetten, staat buiten kijf.

Dus nogmaals: Jawel, van ONS mag het wel, zolang het maar niet Timo zelf is, die alle projecten die hij doet hier online gaat gooien (maw. commercieel posten!).

Dat het topic weg is, heeft te maken met dat het een groot moddergooien gedoe werd, met teveel onduidelijke aannames en insinuaties!


02 maart 2009 20:31
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
Bericht 
door het vegen van het draadje is wel erg veel info weg . hadden jullie het niet beter kunnen sluiten dan?
_________________________________________
Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "


1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst

en hier voor de foto`s


02 maart 2009 20:34
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht 
Wellicht wel, da's dan weer iets om volgende keer over na te denken. Laten we even wel wezen, er werd nogal onterecht "gezeurd" (en dan breng ik het netjes!), en op den duur is dat genoeg. Meestal verplaatsen we zo'n topic dan naar achter de schermen, maar op dit moment is het er even niet van gekomen. Jammer, maar het is niet anders.

Ik zou het op prijs stellen, als de mensen soms wat langer stil staan voordat ze meteen moord-en-brand gaan schreeuwen. Gelukkig komt het goede weer er weer aan, dus kunnen we weer gezellig gaan karren met zijn allen! ;)


02 maart 2009 20:37
Profiel Facebook 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 44 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.