Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 27 apr 2024 11:42



Antwoord op onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
(Restauratie)projecten 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Westervoort
Bericht 
Elven schreef:
Mijn keuze is duidelijk: ik sta achter CabrioWim (en zijn zoon)
Ook ik ga er verder geen woorden meer aan vuil maken.

Met vriendelijke groet voor iedereen!





Ja, nu de vriendelijke meneer uithangen ; je vergeet te vermelden dat jij Elven, je behoorlijk hebt schuldig gemaakt aan stemmingmakerij door er openlijk vanuit te gaan dat "wij" Wim verboden zouden hebben om met zijn draadje door te gaan :evil: Dat er door jouw aanzet nog meer mensen het nodig vonden om zonder enige verdere kennis van zaken hun gal te spuwen kan ik alleen maar betreuren... ; ooh wat staan we allen achter Wim en schande dat wij zo'n censuur toepassen...

Wim heeft erg netjes gehandeld. Het enige wat ik kan betreuren is dat Wim in mijn ogen té lang onduidelijkheid heeft laten bestaan over 't hoe en waarom...ook wij mods wisten nl niet hoe 't zat en eerlijk gezegd was ik alle reacties van galspuwende forummers goed zat.


Je bent een fijne vent Elven! Ga aub door met jouw draadje en wees trots op jezelf.




Oja...ik heb 't draadje weggeflikkerd. Ben 't goed zat!


02 maart 2009 20:41
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
1986 C1
Friesland
Bericht 
Komt de 3.2 van Wim nu nooit meer af? :cry:
En het duurde al zo lang. :wink:

on-topic:
Jammer dat eea. zo loopt. Technische info van mensen die er wat van weten vind ik altijd ZEER de moeite waard.

Ik stoor mij trouwens altijd aan van die One Night Stands met hun Copy and Paste Marktplaats advertenties. Ga ik die ook maar eens op slinkse wijze PB'en. :wink:
_________________________________________
Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam.
[Walter Röhrl - über den 911 3.2]


02 maart 2009 20:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht 
Pas op he, TKA/TKG is een heel ander verhaal! ;)
En da's al vaak genoeg langs geweest!


02 maart 2009 20:45
Profiel Facebook 
Bericht 
Citaat:
cabrio wim schreef:
De aanleiding is dat ik van mede forummers (dus geen mods) soms mail krijg waarom het bij mij wel toegestaan is om reclame te maken op deze manier voor onze zoon zijn zaak, terwijl er ander topics van verkopende partijen gesloten worden of verwijdert worden, zoals onlangs.
Ze vragen dan of ik een voor keurs positie krijg hier op het forum. Confused
Aangezien ik dit niet wil en zeker geen onenigheid met forummers leek het mij het beste om na mijn Porsche draadje te stoppen.

cabrio wim schreef:
Dus ik denk dat ik de forum regels redelijk naleef.
Verder zag ik dat deze morgen na het antwoord van Jurgen gisteren avond
dat mijn topic verwijdert is. Als jullie denken dat dit nodig is heb ik daar vrede mee, zoals ik al eerder schreef wil met niemand problemen, is mijn aard niet.


Dit is wat ik Eric geschreven heb.

paSCal schreef:
Nogmaals, wij (het PF-team) hebben een tijd geleden, aan het begin van het Stag-draadje destijds, prima contact gehad met Wim, even graven in mijn geheugen, maar volgens mij heeft Wim destijds gevraagd of hij met dergelijke restauratie projecten wat reclame mocht maken voor het bedrijf van zijn zoon. Toen hebben we (in overleg met Wim dus!) besloten om dat NIET toe te staan, omdat het hier een Porsche forum is. Dus WEL (daar staat dus WEL) de projecten met de Porsche van Wim zelf, maar niet de projecten met auto's van anderen. Dat die mensen dat uiteraard zelf online mogen zetten, staat buiten kijf.

Dat het topic weg is, heeft te maken met dat het een groot moddergooien gedoe werd, met teveel onduidelijke aannames en insinuaties!


Klopt, mocht niet commercieel, heb wel een melding gemaakt dat onze zoon voor zijn eigen begonnen was. (mocht wel)
Maar om nu gisteren gelijk het gehele draadje weg te halen door Jurgen, en dit na zijn laatste post. :roll:
Had je beter de posten kunnen vegen die er niet in thuis hoorden, hebben toch pas een nieuwe gekregen. :idea: :wink:
En aan de andere afspraak heb ik mij ook gehouden, heb foto's van Gohstrider zijn restauratie toegezonden zodat hij deze zelf kon plaatsen zonder inmenging van ons. :?
Dus wat kan ik meer doen, heb zelfs aangegeven na mijn restauratie draadje te stoppen, en als er mensen zijn die het niet leuk vinden jammer dan.
Ik ga toch ook geen PB's versturen naar mensen die iets posten wat mij niet aanstaan.
Maar goed, ik laat de beslissing aan jullie over.


02 maart 2009 20:52
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
Bericht 
kijken we met z,n allen hier toch lekker verder
_________________________________________
Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "


1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst

en hier voor de foto`s


02 maart 2009 21:02
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
cabrio wim schreef:
En aan de andere afspraak heb ik mij ook gehouden, heb foto's van Gohstrider zijn restauratie toegezonden zodat hij deze zelf kon plaatsen zonder inmenging van ons. :?
Dus wat kan ik meer doen, heb zelfs aangegeven na mijn restauratie draadje te stoppen, en als er mensen zijn die het niet leuk vinden jammer dan.

Nogmaals Wim. Niemand van ons, het beheerteam, verwijt jou dat je iets verkeerd zou hebben gedaan :idea: . Iemand heeft als een kip zonder kop de knuppel in het hoenderhok gegooid :roll: en jouw gehele restauratie-topic is tijdens het modder gooien naar aanleiding daarvan helaas het slachtoffer geworden. Heel erg jammer, maar helaas nu niets meer aan te doen.
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


02 maart 2009 21:04
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
911 C2 Cabrio
Den Haag
Bericht Wim
Wim,

Ik denk dat jurgen bedoelt dat hij het draadje van Elven weg gegooid heeft.

mine 2 cents ik heb jurgen nog nooit eerder boos gezien :twisted: .


02 maart 2009 21:04
Profiel WWW
Bericht 
EriC4C schreef:
Nogmaals Wim. Niemand van ons, het beheerteam, verwijt jou dat je iets verkeerd zou hebben gedaan :idea: . Iemand heeft als een kip zonder kop de knuppel in het hoenderhok gegooid :roll: en jouw gehele restauratie-topic is tijdens het modder gooien naar aanleiding daarvan helaas het slachtoffer geworden. Heel erg jammer, maar helaas nu niets meer aan te doen.


Dit kwam omdat ik er opmerking over maakte tegen Henny (sluikreclame en afspraak mail met mod) en waar hij dan fel op reageerde, maar om gelijk hem helemaal de zwarte piet toe te spelen.
En iedereen kan wel een een beetje raar uit de hoek komen hier op het forum, of wat cru reageren. :idea: Jeroentje :lol:
Draadje babs of onze trucker, hebben niks met techniek te maken, maar worden toch ook niet weggenomen, leedvermaak. :roll:


02 maart 2009 21:15
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
lelystad
Bericht 
Voor sommige Heren zou het geen kwaad kunnen eens over mijn onderschrift na te denken :!:
_________________________________________
zet je mond niet in de derde versnelling indien je hersens nog in de tweede staan


02 maart 2009 21:27
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Ex. 911 Carrera 3.2 Moosgrün metallic, nu Alpine A110 Legende Iriswit
Regio 077
Bericht 
Beter kon je het niet formuleren Taatjen :wink:

Wim, jammer dat het zo gelopen heeft, heb jou project met
grote interesse gevolgd, doodzonde :cry:
_________________________________________
Less is more !


02 maart 2009 21:31
Profiel
PorscheForum Rakker
911 carrera 3.2 targa 1984
hoeven
Bericht 
gelukkig heb ik geen eigen bedrijf :roll:
_________________________________________
porsche project


03 maart 2009 0:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
718 Cayman S
Loosdrecht
Bericht 
Kan hij ook niet per ongeluk in de "fout" schieten :wink:

@ Renger: je gaat zeker eerst nog een seizoen genieten van je targa??
_________________________________________
"Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"


03 maart 2009 0:54
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex. '77 911S US Targa __ex. '07 Cayenne__ ____'96 993 C4S____ ____’07 997 C2S____ ____’10 LP560-4____
Nederland
Bericht 
Hmmm..... Let even een paar daagjes niet heel erg op en mis meteen weer een hoop hier!? :shock:
Zal ik mijn topicje dan maar volplempen met foto's van uit elkaar liggende koetswerken en interieurs?? :wink:
_________________________________________
IF IT ROLLS, THEN RACE IT!


03 maart 2009 1:12
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
jammer dat Wim's topic onherroepelijk geveegd is; wie nog wat wil herlezen over dit project kan nog wel terecht op het Belgische Porscheforum (maar of dat nou echt de bedoeling is) :roll:
_________________________________________
MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster
Honda VFR800FI


03 maart 2009 1:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Bericht 
Ik heb me al aangemeld daar 8) :wink:
_________________________________________
Een vriendelijk woord kost niets!
www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA


03 maart 2009 1:23
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
911 carrera 3.2 targa 1984
hoeven
Bericht 
project van Wim is inderdaad een mooie reden om je bij het Belgische forum aan te melden.

@ anton964: helemaal niks natuurlijk!!
_________________________________________
porsche project


03 maart 2009 1:32
Profiel
Bericht 
Inderdaad is het op het Belgische Porsche forum te volgen, en wel onder dezelfde naam als hier voorheen (schade en resautaratie )op het Nederlandse Porsche forum.
Staat bij de rubriek restauraties.
Daar kunnen ze ons er niet afgooien omdat ze dan gelijk een sponsor kwijt zijn. :wink:
Dat is het verschil met het Nederlandse forum, worden gesponsord door mensen die iets in de autowereld doen, en mogen daardoor hun zaak promoten, dus ook geen donatie button.
Kan daar zoveel projecten plaatsen als ik wil, maar heb daar ook alleen maar mijn Porsche op staan. :idea:
Dus ben waarschijnlijk niet commercieel genoeg. :wink:
Het is inderdaad jammer dat het allemaal zo gelopen is, maar heb er vannacht toch niet minder om geslapen, zijn we ergere dingen in het leven.
En nogmaals ik heb tegen niemand hier op het forum een wrok of haat gevoel, is alleen jammer dat er nu mensen zijn die door dit gebeuren weer blij zullen zijn, en weer lekker hun aandacht op polletjes e.a. niet technische draadjes kunnen storten. :idea:
Ga hier verder toch proberen te genieten, en zeker met de mensen waar ik al een goede band met opgebouwd heb. 8)
En voor allen die mij een PB gestuurd hebben. :salut: :thumleft:


03 maart 2009 9:28
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 cabrio
Haarlem PF # 2694
Bericht 
Wim, mag ik nu toch nog wel af en toe langs komen om te kijken? :wink:
_________________________________________
Relax! Het is maar blik............


03 maart 2009 23:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Met een impact-bumper wel. :wink:
_________________________________________
Verba volant, scripta manent.


04 maart 2009 16:39
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.