Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 apr 2024 17:08



Antwoord op onderwerp  [ 1596 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 64  Volgende
Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 C2
Bericht Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin
Als je emmer vol is en over loopt, ja...
Je weet inmiddels hoe ik er over denk Horn.
_________________________________________
Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....


04 feb 2010 22:53
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Westervoort
Bericht Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin
Erick schreef:
Ik begrijp je irritatie volkomen.
Feit is dat er vaak achter jullie ruggen om over gespeculeerd wordt....



Toen ik hier gewoon als forummer kwam, dacht ik ook dat PB's gelezen konden worden.Het kon me niet boeien, maar ik dacht 't wel. Ben inmiddels een paar jaartjes mod en kan jullie zeggen dat die mogelijkheid er niet is.

En geloof je dat niet, dan stuur je zoals eerder gemeld toch een mailtja, klaar.
Met zo'n simpele oplossing voorhanden snap ik niet waarom er zo'n drukte om gemaakt wordt. Maar een PB hoort alleen voor geadresseerde te openen te zijn...is gewoon een kwestie van fatsoen en dat is precies de reden dat Pascal die mogelijkheid voor ons hele team níet creëert.


04 feb 2010 23:37
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
a.k.a. Jurgen, ex-996 carrera coupe 3.6 ex-986 boxster 2.7 S ex-944 Type I en II
Amsterdam
Bericht Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin
Ik ben erg tevreden hoe het forum hier beheerd wordt. Ik heb respect voor de vele vrije uren die het forumteam hier instoppen. Laat jullie je zeker niet ontmoedigen door de minderheid, die soms wat te klagen hebben.

100 % klaagvrij zal nooit lukken, dus graag lekker doorgaan, bijna 100 % is namelijk wel tevreden!

Succes!
_________________________________________
En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !


04 feb 2010 23:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin
horn schreef:
(tot 40 telefoontjes per 24 uur, ook 's nachts en op je werk)

Misschien wat selectiever zijn met het aanbieden van je gsm# :wink: :P
_________________________________________
Racefun events


05 feb 2010 0:06
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin
ver boven de 200 schreef:
Ik ben erg tevreden hoe het forum hier beheerd wordt. Ik heb respect voor de vele vrije uren die het forumteam hier instoppen. Laat jullie je zeker niet ontmoedigen door de minderheid, die soms wat te klagen hebben.

100 % klaagvrij zal nooit lukken, dus graag lekker doorgaan, bijna 100 % is namelijk wel tevreden!

Succes!


+1
_________________________________________
Styles change, Style doesn't


05 feb 2010 1:03
Profiel Twitter 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 4S Cabrio MK2 Exen: 997 4S Cabrio MK1, Boxster 1997,Dodge Dart Swinger, Mustang, Herald, Spitfire, GT6 en TR6
Heeze
Bericht Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin
Na het lezen van deze berichten met (voor vele vrijwilligers) bekende problemen kwam ik onder op de bladzijde de knop "DONATE" tegen.
Heb als antwoord daar maar gebruik van gemaakt.
_________________________________________
BETER LAAT DAN NOOIT


05 feb 2010 1:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veghel
Bericht Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin
Wat een ouwe wijverij ..... :twisted: Heer Horn en andere hebben ook van mij posts verwijderd.... en vaak volkomen terecht achter af :mrgreen: daar moet je niet over piepen en anders blijf je hier toch weg :bang:

Pb's lezen ,wat een onzin en of dat zo intresant is , pfffffffffffffffffft.


Admins ,lekker doorgaan.. :shock: :wink:


Eric.
_________________________________________
944 Type I USA '83 Targa
Antraciet zwart metalic (RR)
Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................


05 feb 2010 8:18
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin
Gert schreef:
Misschien wat selectiever zijn met het aanbieden van je gsm# :wink: :P

leerpunt van het organiseren van een toerrit. nummer stond op de routebeschrijving voor noodgevallen.
had overigens ook niet verwacht op een Porscheforum dat daar op die manier nog 'gebruik' van gemaakt zou worden.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


05 feb 2010 8:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 C2
Bericht Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin
Achterdocht

Een leegte,
Kruipend,
Door de ziel,
Zoekend,
Naar een scheurtje
Om zich tussen te wurmen
En het verder,
Open te breken

Een leegte,
Alles is vertekend
De leegte neemt
het over

Gevoel verdwijnt,
Vertrouwen vernietigt
En dat,
Door je eigen
achterdocht

_________________________________________
Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....


05 feb 2010 9:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin
horn schreef:
Gert schreef:
Misschien wat selectiever zijn met het aanbieden van je gsm# :wink: :P
leerpunt van het organiseren van een toerrit. nummer stond op de routebeschrijving voor noodgevallen.

En daarom heb ik daar een apart nummer voor :cheesy: (maar dat terzijde)....

Ach, zoals Harald al zegt, er zijn gewoon soms mensen die het bloed onder je nagels vandaan halen. In tegenstelling tot de meeste mensen op dit forum, kunnen wij dat dan niet naast ons neer leggen, immers, wij hebben met het team afgesproken om het forum leuk/gezellig en normaal te houden. Dan trek je het je soms teveel aan.

Zoals ik al zei, jammer, je zou van een groep als Porsche rijders toch iets anders verwachten (ik wel in elk geval!). Blijkt dat het ook gewoon mensen zijn :cheesy:


05 feb 2010 9:42
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 911 3.2 carrera "84, ex Boxster 986, ex996 cabrio c4 ex 996 4S
Leiderdorp
Bericht Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin
korte samenvatting:

1) Natuurlijk zouden ze het kunnen lezen
2) Natuurlijk kost dat wel wat tijd en je moet er maar zin in hebben
3) Natuurlijk is dat niet erg fatsoenlijk
4) Natuurlijk is dit forum je eigen keuze
5)Natuurlijk zou je kunnen besluiten hier niet te posten od "lid"van te zijn als je achterdochtig benT.
6) NATUURLIJK HOOR JE GEEN MODS AF TE ZEIKEN DAAR ZIJ DEGENE ZIJN DIE DIT MOGELIJK MAKEN.
7) Natuurlijk posten zij hier ook als lid en daar kan he ze wel een beetje pesten :wink:

Ik stop nu met typen,want ik denk dat er iemand achter me staat :|


05 feb 2010 9:59
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin
Richard schreef:
Ik stop nu met typen,want ik denk dat er iemand achter me staat :|


Horn?
_________________________________________
* * *


05 feb 2010 11:28
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin
ver boven de 200 schreef:
Ik ben erg tevreden hoe het forum hier beheerd wordt. Ik heb respect voor de vele vrije uren die het forumteam hier instoppen. Laat jullie je zeker niet ontmoedigen door de minderheid, die soms wat te klagen hebben.

100 % klaagvrij zal nooit lukken, dus graag lekker doorgaan, bijna 100 % is namelijk wel tevreden!

Succes!


Voor wat het waard is: +1. Ga zo door! :res:


05 feb 2010 12:18
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Sint-Niklaas (B)
Bericht Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin
sarsrich schreef:
Na het lezen van deze berichten met (voor vele vrijwilligers) bekende problemen kwam ik onder op de bladzijde de knop "DONATE" tegen.


dat breng ik komend weekend in orde!

Ik heb dan wel (nog) geen Porsche, maar toch al zeer veel opgestoken & de algemene sfeer die hier op het forum heerst is prima.
Dankuwel Mods & Beheerders voor jullie inzet :thumleft: :res:
_________________________________________
MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster
Honda VFR800FI


05 feb 2010 14:15
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Op zoek naar...
Noordwijk aan zee
Bericht Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin
Even ter verduidelijking :

IK twijfel geen moment aan de integriteit van de mods, laat ik dat voorop stellen.
Met de uitleg van Pascal kan ik heel goed leven, mijn vraagstelling was niet negatief bedoeld, maar meer een open vraag.

Pascal, dank je voor je uitleg, is voor mij genoeg...

En horn.....als je net zo strak stuurt als je schrijft..dan zit ik naast je bij 250+... :wink:
_________________________________________
HOOTERS.....;)


05 feb 2010 20:24
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 4S Cabrio ex. 993 4S, ex. 964 C4, ex. 968
Nederland
Bericht Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin
Het topic heet dan ook opmerkingen voor........ en niet opmerkingen over de Moderators. Horn ik ben geschokt door wat jij schrijft........man oh man.
Moderators en admin ga zo door :cheers:
_________________________________________
Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!!
https://manfredmilatoertocht.nl


05 feb 2010 20:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin
Horn stuurt heel strak. Heeft ook met gewichtsverdeling te maken en zo :mrgreen:
_________________________________________
oud is beter


05 feb 2010 20:48
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche Targa SC 3l. 1980
Middelburg (B)
Bericht Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin
Misschien een domme vraag, alvast excuses hiervoor, maar is het niet mogenlijk voor jullie (chiefs van het forum) om zulke lastige forummers te bannen of te blokken :?: Want zoals al aan gehaald word, is het de bedoeling dat het hier een gezellige boel is , met af en toe een heftige discussie(moet kunnen) Ik als forumgebruiker merk er natuurlijk niets van , zoals de dingen die ik lees in vorige posts, maar zou ik dat alle dagen over mijn dak krijgen terwijl ik mijn best doe om het forum draaiende te houden( voor hobby en plezier), ik zou ook wel eens boos worden!

All the best Jean-Marc


05 feb 2010 20:51
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin
Geenszins een domme vraag. Gebeurt ook. In het verleden zijn er - ik meen - 3 forummers permanent met een IP-ban van het forum geweerd. Voor zover dat waterdicht is.

De rest proberen we met uitleg en/of pb's tot rede te brengen. Ook omdat we weten dat geschreven woord altijd anders overkomt dan als je het face-to-face bespreekt. Wat mij betreft is bannen het laatste wapen, dat je zeer selectief moet inzetten. Maar we zijn net mensen, soms kan je meer hebben dan op andere momenten. En van sommige mensen kan je meer hebben dan van anderen.

Alleen heb ik soms wel eens gevoel loslopend wild te zijn waar je vanuit de heup op kan schieten. En dat is niet leuk.
Ik geef het ook wel eens gewoon op met iemand. Als hij/zij slechts dwarsligt en irritant is, probeer ik het te negeren. Als iemand zich verder niet misdraagt is dat wat mij betreft geen reden om iemand te bannen. Waar je soms wel eens doodmoe van wordt zijn al die lijntjes die via andere kanalen dan het openbare forum besproken worden door mensen die elkaar ook buiten het forum (digitaal) ontmoeten.
Zoals eerder in dit topic al gezegd, wat er achter mijn rug besproken wordt interesseert me niets. Als het dan ook maar gewoon 'achter mijn rug' blijft. Echter, als dat dan weer terugkomt als een verwijt ("ja maar jíj hebt die-en-die van het forum verjaagt...") kan je niets anders dan je schouders ophalen en aangeven dat je dat zelf anders ziet. Maar dat zijn wel de momenten dat ik me soms afvraag of het nog wel de moeite waard is.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


05 feb 2010 21:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche Targa SC 3l. 1980
Middelburg (B)
Bericht Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin
Bedankt voor je duidelijke antwoord Horn!


05 feb 2010 21:06
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 2S 1997
alphen aan den rijn
Bericht Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin
Sigrid schreef:
Ga ik me echt niet druk om maken.
1. als men zegt dat ze het niet kunnen lezen, ga ik daar van uit
2. als men het zou kunnen lezen, lijkt het me niet dat ze daar de tijd voor hebben/nemen. Zo ja, geniet van de inhoud.

HELEMAAL MEE EENS SIGRID.

De geschreven taal kan soms meer aanrichten dan de gesproken taal. De intonatie en non-verbale houding wordt node gemist hierin en dus is koude tekst een sluipmoordenaar.
De smilies na een zin gebruikt een ieder hier graag om de betekenis van de tekst te ontkrachten, bekrachtigen of op een andere manier te laten lezen.
Daar zit dus al een gevaar in.
Advies. Probeer niet met een éénzinnige tekst iets duidelijk te maken in een dipuut maar probeer het maar eens met 100 woorden.
Plagen mag wel, pesten doen we niet.


05 feb 2010 21:17
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
Bericht Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin
horn schreef:
tot gestalked worden (tot 40 telefoontjes per 24 uur, ook 's nachts en op je werk) tot zelfs bedreigingen. En ik maar denken dat het gewoon een forum is van mensen die een gemeenschappelijke hobby hebben... :bang:


Helaas heb ik hier eerder van gehoord , niet aan mods , maar aan "gewoon "
forumleden . :!: :cry:
Gelukkig zelf geen ervaring mee . :|

:cyclops: horn : :idea: Met een beetje goed zoeken kan je er achter komen waar het vandaan komt .Of bij bedreigingen de wet inschakelen .

Ik neem dit heel serieus , en hier moet een eind aan komen . :!:
_________________________________________
porsche is een virus,maar je voelt je beter.


05 feb 2010 21:36
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Westervoort
Bericht Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin
Voordat dit een eigen leven gaat leiden ; dit is nú niet meer aan de orde mensen, de bedreigingen althans. Een enkel telefoontje of mailtje hoort er min of meer bij, comes with the job so to speak, zolang het maar "normaal" blijft.
Ik denk, en ik spreek wellicht een beetje voor Harald :oops: , dat deze info mede gegeven is, om jullie een idee te geven van zaken die soms achter de schermen spelen, en waarom we soms bepaalde acties verrichten.
Het is niet altijd nodig om problemen altijd in de openheid te gooien en als we die op de achtergrond kunnen oplossen doen we dat. Jullie komen hier door een gezamenlijke hobby, en dat doen wij net zo. We hebben nu eenmaal allemaal zo'n zelfde Porschetik :wink:

Meer veren in onze kont steken is wat mij betreft niet nodig, al was 't leuk om te lezen. Het plezier dat ik heb aan 't forum overtreft nog altijd de kleine ergernissen, en ik zie met plezier de zomer komen waar we elkaar ook wat vaker face to face treffen. Ik denk en geloof dat dit ook voor de andere mods geldt want er zit geen enkele dwang achter :wink: (en ik trek Harald aan zijn haren terug als ik merk dat hij verhuisplannen heeft naar een kantklos- of Jeepforum :twisted: )

Jurgen


05 feb 2010 22:37
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin
Vermakelijk topic...het lijkt wel een BMW forum :lol: Voordat ik de hele Porsche gemeenschap over me heen krijg het is grappig bedoelt. En ja een forum is toch een afspiegeling van de maatschappij, idioten heb je overal.

Keep up the good work, ik vermaak mij nog iedere dag hier.


05 feb 2010 23:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin
Zeggum, heb je wat tegen BMW's? :cheesy:

Afbeelding

Terzijde, nu weer terug naar "vragen aan moderators" aub? ;)


06 feb 2010 0:33
Profiel Facebook 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 1596 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 64  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.