Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 23 apr 2024 12:24



Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Spiksplinternieuw! Bouwjaar: 24 augustus 2003. 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Middelburg
Bericht Spiksplinternieuw! Bouwjaar: 24 augustus 2003.
Het testlabel is eraf. Schrik niet van het minimale aantal users en berichten. Het forum heeft zeker een paar maanden nodig om te groeien. Ik zal er alles aan doen om dit forum een interessante plek voor alle Porsche-liefhebbers te laten worden. :idea:


Laatst bijgewerkt door Shark op 04 nov 2003 23:32, in totaal 1 keer bewerkt.



24 aug 2003 21:23
Profiel
Bericht 
Geweldig initiatief! :D Ik hoop dat er flink gebruik van gemaakt zal worden. Ik zal em zeker blijven checken in ieder geval.

Niet om gelijk paralellen te trekken en zo hoor, maar zou het niet makkelijker/handiger zijn om de forumonderdelen in te delen per autotype, ipv. discussie net als op rennlist.com? Ik wil op zich best praten met een 911 liefhebber, maar ik denk dat we voor wat de auto's en techniek betreft dan snel uitgepraat zijn. En hetzelfde geldt voor een 968, 993, 924, 944 etc. liefhebber denk ik. Je kan toch altijd wanneer je dat wilt bij de anderen kijken, maar het voorkomt spraakverwarring en de eeuwige discussie wel de beste Porsche ooit zou zijn (want daar ben IK toch allang achter :lol: )


P.s. [zeurmodus aan].... Ehhhhhhh die zwarte achtergrondkleur, is daar nog wat aan te doen denk je? Het leest zo lastig. ....[zeurmodus uit]


28 aug 2003 15:44
Bericht 
mja ik denk dat hij gelijk heeft i.v.m de onderverdeling van de fora, dit is veel gemakkelijker :)


28 aug 2003 16:57
PorscheForum Junkie
Middelburg
Bericht Bedankt voor je reactie.
Welkom op dit forum André.

Het is vanaf morgen mogelijk om zelf je forumstijl te kiezen in je profiel. Dit betekent dat je ook een lichte achtergrond kunt kiezen.

Wat betreft de indeling op type Porsche, daar zal ik nog eens over nadenken. Ik had dat eerder ook al in gedachten. Het forum moet eerst nog maar eens wat groeien.

Bedankt voor je reactie,

Administrator


28 aug 2003 17:12
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
Cayenne
Bericht 
Voor mij hoef je niets te veranderen, het ziet er hoe dan ook gelikt uit, zeker in vergelijking met dat oersaaie forum van de www.porsche.pagina.nl .

Is er niet een link of samenwerking mogelijk met het forum van de NPC, dat is toch wel vanwege de intersse en de herkenbaarheid mijn favoriet.

Ik ga zeker dit forum in de gaten houden.

Groetjes John Radder


28 aug 2003 19:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Bericht 
Oersaai? Qua layout bedoel je zeker. Ik bezoek aardig wat forums (of is het fora??), maar saai is het daar zeker niet te noemen. Heb je al eens een tourrit met die jongens en meisjes meegereden? 27 september wordt er gereden in Limburg, en het programma ziet er goed uit.

Anne 2.7


28 aug 2003 20:59
Profiel
PorscheForum Junkie
Middelburg
Bericht FI Bue Template.
Je kunt nu in je profiel ook kiezen voor een andere stijl.
Is er behoefte aan meerdere templates (stijlen), laat het dan even weten.

En wat betreft die suggestie om het forum onder te verdelen in de verschillende Porsche types, dat gaat voorlopig niet gebeuren.
Ik vind het wel gezellig zo! :mrgreen:


Laatst bijgewerkt door Shark op 01 sep 2003 18:13, in totaal 2 keer bewerkt.



29 aug 2003 15:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Zoals Anne 2.7 al opmerkte, op 27 september a.s wordt er door een aantal enthousiaste Porschisten een 3 landen rit georganiseerd.
Er wordt gestart in Stevenswwert, Midden-Limburg, en via Aken waar we een bezoek aan het Porsche Zentrum brengen wordt er naar de Belgische Ardennen een rondje gereden. :lol:
Op de terugweg is er nog een technisch intermezzo bij Digi-Tec, een tuningsbedrijf.
Voor de culinaire liefhebber is er de mogelijkheid om zich in te schrijven voor een uitgebreid buffet, en tevens krijg je 's morgens bij aankomst koffie en vlaai, kosten dezes €20.
's Middags bij Porsche zijn de broodjes gesponsord. :P
Voor meer informatie, robinson.h@home.nl
of op het Porsche prikbord van porsche.pagina.nl
Er zijn nog een aantal plaatsen beschikbaar, indien geinteresseerd ook gaarne doorgeven of er van het avondeten gebruik gemaakt gaat worden, dit i.v.m de logistiek.


30 aug 2003 13:44
Profiel
PorscheForum Junkie
Middelburg
Bericht 
Robinson,

Je bericht heb ik onder het nieuwe kopje "meetings..." gezet.

Administrator


30 aug 2003 14:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht 
Blauw = beter :)

Forum is leuk (gebruik phpBB zelf ook), en zit dus goed in elkaar.. Laten we hopen dat het gaat groeien!

hoi!
Pascal


31 aug 2003 11:23
Profiel Facebook 
PorscheForum Rookie
911 / 2,4 liter
wolvega
Bericht 
Ode kevertje niet meer in mijn bezit ??

Wat dan wel ??


01 sep 2003 17:12
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht 
Wie weet binnenkort wel een 911 :)

Ben serieus op zoek, en heb al een aantal leuke aanboden gehad. Onder andere van Olaf (waarvoor nog dank Olaf!), dus wie weet :)

(kevertje overigens al een jaar of 6 niet meer in bezit (ff tellen, 1 jaar Tipo, 3 jaar Ibiza TDi, 1 jaar Leon TDi, 9 maanden Alfa 146 <- bwegh)...

Dus al bijna 6 jaar dus ja :)


01 sep 2003 22:54
Profiel Facebook 
PorscheForum Rookie
911 / 2,4 liter
wolvega
Bericht 
De mijne is eventueel ook wel te koop (wegenbelasting vrij en complete revisie)
zie ook www.porschesite.freeservers.com


01 sep 2003 23:21
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Gewoon nieuwsgierig ..... hoe lang duurt het voor een sessie automatisch wordt beëindigd :?: Stel dat je tijdens nachtelijke uren toch in slaap valt ;).
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


25 nov 2003 19:56
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
Cayenne
Bericht 
EriC4C schreef:
Gewoon nieuwsgierig ..... hoe lang duurt het voor een sessie automatisch wordt beëindigd :?: Stel dat je tijdens nachtelijke uren toch in slaap valt ;).


Ik val ook meestal in slaap s'nachts maar das niet tijdens het computeren, maar andere rakkers zijn dag en nacht on line, das me teveel, ik moet ook nog wel is wat zakelijke toestandjes op mijn pctje doen.

Maar eh bedoel je de instelling verbinding verbreken in je instellingen.

Extra -> Internet-opties -> verbindingen -> instellingen -> geavanceerd -> keuze maken na hoeveel tijd verbreken.


25 nov 2003 20:08
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
En PC voor de lol, en een PC en laptop zakelijk.
Ben je altijd online :lol:


25 nov 2003 20:11
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Nee John, bedoelde de automatische logout van het forum. Is deze er (volgens mij wel) en hoe lang moet je inactief ingelogd zijn om automatisch te worden uitgelogd :?:
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


25 nov 2003 20:14
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
Cayenne
Bericht 
Ik heb geen prive PC is zakelijk (sssssssstttttttttt)


25 nov 2003 20:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Dank het PC-project van RABO-bank Nederland.


25 nov 2003 20:17
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
Cayenne
Bericht 
De Rabo verdient genoeg aan me, maar eh hoe wist jij dat ik bij de rabo bankiert.


25 nov 2003 21:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Ik in ieder geval niet,
mijn vrouw werkt daar.


25 nov 2003 21:59
Profiel
PorscheForum Junkie
Middelburg
Bericht 
EriC4C schreef:
Nee John, bedoelde de automatische logout van het forum. Is deze er (volgens mij wel) en hoe lang moet je inactief ingelogd zijn om automatisch te worden uitgelogd :?:


Voor dat soort vragen moet je bij mij zijn 8)

EriC4C, als je "automatisch inloggen" niet hebt aangevinkt duurt het 3600 seconden voordat je sessie wordt beeindigd. Indien je "automatisch inloggen" wel hebt aangevinkt wordt je huidige sessie nooit beeindigd.

Groeten,

SharkS4


26 nov 2003 8:22
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
SharkS4 schreef:
Voor dat soort vragen moet je bij mij zijn 8)

Groeten,

SharkS4


Dank je Shark :!:

Ik had wel gedacht dat ik daarvoor bij jou moest zijn, maar het leek me dat deze info voor iedereen interessant is ..... dus "openbare" vraag. 8)

Groet,
Eric
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


26 nov 2003 10:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht Re: Spiksplinternieuw! Bouwjaar: 24 augustus 2003.
Shark schreef:
Schrik niet van het minimale aantal users en berichten. Het forum heeft zeker een paar maanden nodig om te groeien. Ik zal er alles aan doen om dit forum een interessante plek voor alle Porsche-liefhebbers te laten worden. :idea:


redelijk gelukt :shock:
even leuk om deze naar boven te halen ivm as zondag
_________________________________________
Got coffee?


19 aug 2005 17:38
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht 
Augustus 2003............Nostalgie :wink: .........vgoegaa
_________________________________________
De wijzen komen uit het oosten.....:wink:
Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae
Si vis pacem, para bellum


19 aug 2005 22:50
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 38 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.