Switch to full style
Alles wat de beheerder op wil merken en wat je zelf kwijt wilt over deze site.
Plaats een reactie

Porscheforum op Twitter

05 feb 2011 22:38

Luitjes,


Omdat het wel is makkelijk kan zijn is er ook een twitteraccount aangemaakt ( thks Jurgen).

Je weet maar nooit als we mededelingen moeten doen inzake onderhoud etc.

Enfin

Twitternaam is:


Porscheforum

Re: Porscheforum ook op Twitter

05 feb 2011 22:44

:wink: Ik heb destijds uit voorzorg de naam Porscheforum maar in beslag genomen, zodat we 't in eigen beheer konden houden, en zie...nu is 't zover.

Heb de naam graag overgedragen aan 't team hier, en komt, zoals onlangs nog bij de serverproblemen :twisted: , goed van pas om ons te informeren over allerhande zaken.

Porscheforum op Twitter

Succes ermee! :thumleft:

Re: Porscheforum ook op Twitter

05 feb 2011 22:51

Jurgen, strakke actie!
Vooruitdenken is regeren :thumleft:

Re: Porscheforum ook op Twitter

05 feb 2011 22:56

Super :ba:

Re: Porscheforum ook op Twitter

05 feb 2011 23:04

Mijn vrouw (en anderen) vinden al dat ik geen leven heb omdat ik zo vaak op het PF zit, en nu dan ook Twitteren :rabbit:

Re: Porscheforum ook op Twitter

06 feb 2011 0:14

Nah.... Ik ook dus aan de twitter :mrgreen:

Re: Porscheforum ook op Twitter

06 feb 2011 0:51

He he eindelijk, beter laat dan nooit.

Re: Porscheforum ook op Twitter

06 feb 2011 10:42

Goed initiatief! Ik Twitter zakelijk ook, vond het - voordat ik het deed - ook maar vaag, maar ben inmiddels Twitterfan geworden. Heb er zakelijk veel profijt van. Inmiddels bijna 1100 volgers trouwens. 8)

Re: Porscheforum ook op Twitter

06 feb 2011 14:16

Goed gedaan :thumleft:

Re: Porscheforum op Twitter

06 feb 2011 16:42

Voor de discussie over Twitter in het algemeen zie hier :salut:

Re: Porscheforum op Twitter

06 feb 2011 21:02

Goed plan! Dan kunnen al die geneuzel berichten lekker op twitter (heb ik er ook geen last van) en kan het op het forum weer gewoon over Porsches gaan

Re: Porscheforum op Twitter

08 feb 2011 15:00

inderdaad, over ruige porkers moet het gaan!

(is het raar als ik mijn faxnummer aan het forum team geef voor als er onvoorzien onderhoud is? :mrgreen: )

Re: Porscheforum op Twitter

08 feb 2011 15:49

$teef: je hebt een telexbericht :^:

Re: Porscheforum op Twitter

08 feb 2011 16:06

Jeroen914 schreef:Goed plan! Dan kunnen al die geneuzel berichten lekker op twitter (heb ik er ook geen last van) en kan het op het forum weer gewoon over Porsches gaan

:thumleft:

Re: Porscheforum op Twitter

08 feb 2011 22:02

horn schreef:$teef: je hebt een telexbericht :^:



Mijn lint was op, sorry, fax staat wel aan met frisse toner, svp eerst even buzzen, moet eerst een 0 draaien :mrgreen:

Re: Porscheforum op Twitter

25 okt 2011 22:14

he leuk, een topic over twitteren. :wink: vind zelf tegenwoordig twitteren ook leuk. heb sinds vandaag een Iphone 4. Kan ik nog meer twitteren... :lol:

Re: Porscheforum op Twitter

25 okt 2011 22:37

Twitteren, goh wat is dat, ik werk eigenlijk alleen maar met een forum, of meerdere. Hoe werkt dat twitter? Moet je daar zo'n eifoon voor hebben, en worden die nog wel gemaakt nu de grote baas overleden is? :mrgreen:

Re: Porscheforum op Twitter

25 okt 2011 22:42

He, niet spotten met de doden, da's niet netjes... www.twitter.com, daar staat het vast allemaal ;)

Re: Porscheforum op Twitter

25 okt 2011 22:44

Ik dacht altijd dat ik hier op twitter zat, blijkt er nog een twitter te zijn :shock:

Re: Porscheforum op Twitter

25 okt 2011 22:45

yep. www.hettwitter.com :cheesy:

Re: Porscheforum op Twitter

25 okt 2011 22:45

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Porscheforum op Twitter

25 okt 2011 22:46

ROFLOL :) :mrgreen:

Re: Porscheforum op Twitter

25 okt 2011 22:47

Ik merk dat ik niet de enige ben die niet weet wat twitter is. :D
Niemand hoeft het uit te leggen, wil het ook niet weten. :shock:

Re: Porscheforum op Twitter

25 okt 2011 22:49

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
hij is goed

Re: Porscheforum op Twitter

25 okt 2011 23:09

Er is nu ook een hettwitter.com? Ook totaal gemist dit, laatste weken beetje druk gehad. Ik wens ze alle succes toe. Ben het wel eens dat de keuze voor de naam geen sterke is. Waarom niet uitgaan van eigen kracht? Het zou zomaar kunnen zijn dat er 2 twitterplatforms naast elkaar kunnen bestaan. Dus mijn (ongevraagde en echt goed bedoelde) advies aan de mannen van hettwitter.com is: neem een andere naam voor het nieuwe platform, probeer onderscheidend te zijn, er zijn zoveel leuke initiatieven en acties te bedenken, en ga op een positieve manier (en niet negatief of in wrok) dit avontuur aan! Dan zou 't volgens mij best een leuk twitterplatform kunnen worden! My 2 cents.
Plaats een reactie