Switch to full style
Alles wat de beheerder op wil merken en wat je zelf kwijt wilt over deze site.
Plaats een reactie

virus in topic fotolocatie?

07 dec 2013 0:39

Mijncomputer liep vast en vertoonde meteen kuren bij het openen van een link in dit topic.

Re: virus in topic fotolocatie?

07 dec 2013 0:48

mijn imac liep ook meteen vast. recentelijk ook in een ander topic waarin grote foto's waren geplaatst. Ik open het topic niet meer en dan loopt hij gewoon door. :evil:

Re: virus in topic fotolocatie?

07 dec 2013 0:51

Zou ik het daar opgedaan hebben?
Krijg allemaal pop-ups ondanks de Microsoft virus bescherming :shock:

Re: virus in topic fotolocatie?

07 dec 2013 10:11

Nee hoor, heeft met de absurde formaten van de foto's te maken... De foto's zijn ZO groot, dat ze heel langzaam laden, vervolgens snapt de browser het niet meer...

Ik heb de foto's vervangen door een liever formaat.... (500x333 pixels in plaats van 4.608x3.072 pixels)....

Re: virus in topic fotolocatie?

07 dec 2013 10:55

we hebben toch een automatische resizer? kan je anders het forum niet instellen dat dat soort belachelijke raw formaten niet geupload kunnen worden?
Ik vind het best leuk om trouwfoto's te zien, maar ik hoef ze niet op dat formaat, ik ga ze niet downloaden omdat ik er geen fotobehang van ga maken... :idea:

Re: virus in topic fotolocatie?

07 dec 2013 11:14

Volgens mij waren ze zo groot dat de automatische resizer er erg veel moeite mee had :idea:

@Richard, ik denk dat je het op een andere "rare" website hebt opgelopen :mrgreen:

Re: virus in topic fotolocatie?

07 dec 2013 11:51

Ja, of in Amsterdam achter het Centraal Station :cheesy:

Re: virus in topic fotolocatie?

07 dec 2013 11:52

@Willem
Ik kijk niet op "rare" sites op mijn pc :shock:
Wel op mijn iPad :)

Re: virus in topic fotolocatie?

09 dec 2013 13:45

horn schreef:we hebben toch een automatische resizer? kan je anders het forum niet instellen dat dat soort belachelijke raw formaten niet geupload kunnen worden?
Ik vind het best leuk om trouwfoto's te zien, maar ik hoef ze niet op dat formaat, ik ga ze niet downloaden omdat ik er geen fotobehang van ga maken... :idea:

We hebben een scriptje draaien, dat TE grote foto's automatisch aanpast naar een kleiner formaat. Echter, de foto's worden op JOUW computer gedownload, en op JOUW computer "gecomprimeerd" naar het juiste formaat. Zo'n enorme foto moet dus wel eerst gedownload worden, vervolgens verkleind en geplaatst.

En nee, ze staan dus NIET op dit forum, dus ze zijn ook niet geupload :cheesy: ... Vandaar dat ik nu de schattige versie heb geplaatst (uh, lees: de MiniFoto dus)...
Plaats een reactie