Switch to full style
Alles wat de beheerder op wil merken en wat je zelf kwijt wilt over deze site.
Plaats een reactie

Re: Auto te koop aanbieden.

29 apr 2018 16:43

Goed idee! En minimale duur dat je lid bent opschroeven incl minimum aantal posts.

Re: Auto te koop aanbieden.

29 apr 2018 17:07

Erik911 schreef:Ik zal dan ook maar vele stukjes gaan typen om aan het aantal te komen

Waarom? Ga gewoon lekker naar MP zou ik zeggen.

Re: Auto te koop aanbieden.

29 apr 2018 17:20

Of betaal net als op MP gewoon € 25,00 als je nog niet aan het aantal minimum posts zit. :thumleft:

Re: Auto te koop aanbieden.

29 apr 2018 22:13

Altijd leuk... Sorry dat ik het zeg Erik, maar je begrijpt het doel van de instelling niet. We bieden een extra dienst voor mensen die actief op dit forum aanwezig zijn. Zomaar lukraak 10-15 Posts maken, zorgt er wel voor dat je inderdaad je auto hier aan kunt bieden, maar zorgt er gelijk ook voor dat je niet echt bijdraagt aan het forum.

Jammer dat je deze ‘maas in de wet’ wilt gebruiken.
Maar succes vast met jouw verkoop!

Re: Auto te koop aanbieden.

30 apr 2018 6:03

Ha ja ‘regels zijn regels’. Boehoe. Als je hier al zo’n 15 maanden komt en nog niet eens 10 posts hebt, hoezo zou je dit medium obv die 15 maanden mogen gebruiken als verkoopkanaal. Het is geen commerciele website maar een forum. Dat niet kan bestaan zonder de bijdrage van bezoekers. Dus niet van bezoekers die alleen maar komen ‘meelezen’. Meelezers prima, maar deze mensen creeren nul waarde voor dit forum. Waarom zouden ze er dan wel gebruik van mogen maken als ze iets willen verkopen?

Re: Auto te koop aanbieden.

30 apr 2018 8:27

Daarom. En wis meteen ff wat van die onzinposts :twisted:

Re: Auto te koop aanbieden.

30 apr 2018 9:32

MarcoB schreef:Goed idee! En minimale duur dat je lid bent opschroeven incl minimum aantal posts.


Idd!
Minimaal 30 posts ofzo en een half jaar lid.
Dan pak je het direct goed aan!
Of is dit niet mogelijk?

Re: Auto te koop aanbieden.

30 apr 2018 10:14

Volgens mij is Erik gewoon een liefhebber die een andere liefhebber iets gunt tegen een beter tarief dan een vreemde op MP. Bovendien ga ik er vanuit dat als ik iets op het PF zet er ook daadwerkelijk liefhebbers reageren. En dus de kans op een nutcase aan de deur verminderd. Hoewel hier ook wel wat nutcases zullen zitten. Zelf ben ik ook niet heel actief op het forum, maar lees wel veel en graag mee. Aantal posts is wellicht wat achterhaald.

Re: Auto te koop aanbieden.

30 apr 2018 10:23

Erik wil gewoon zijn spul kwijt en vond het PF daar een mooi medium voor. Ben benieuwd hoe actief hij hier gaat worden :popcorn:

Re: Auto te koop aanbieden.

19 mei 2019 18:00

ik ben ook een porscheliefhebber die wat leuks aan te bieden heeft maar zal dat dan na 10 posts doen ;)

Re: Auto te koop aanbieden.

19 mei 2019 19:34

En zo kom je wel bij die 10!

Re: Auto te koop aanbieden.

19 mei 2019 19:43

Wat heb je te bieden dan?

Re: Auto te koop aanbieden.

19 mei 2019 20:02

set turbo 996 zetels, set gewone 996 zetels, velgen, interieurdelen 996..

Re: Auto te koop aanbieden.

19 mei 2019 20:10

Nog 1tje en je bent er...
Succes alvast met de verkoop.

Re: Auto te koop aanbieden.

20 mei 2019 7:41

MarcoB schreef:Wat mij betreft minimum aantal berichten verder omhoog naar bijv 25 of 50. :thumleft:


Helemaal mee eens!

Re: Auto te koop aanbieden.

20 mei 2019 7:50

En minimaal 6 maanden lid. Krijg echt vreselijke jeuk van mensen die alleen maar langskomen om wat te verkopen

Re: Auto te koop aanbieden.

20 mei 2019 9:34

Als je jeuk krijgt moet je krabben :salut:

Re: Auto te koop aanbieden.

22 mei 2019 1:30

krabben kan heerlijk zijn 8)
Plaats een reactie