Switch to full style
Alles wat de beheerder op wil merken en wat je zelf kwijt wilt over deze site.
Plaats een reactie

Optie om naar modellen forum onderwerpen aan te maken

26 apr 2019 12:14

hoi,

ik gooi het maar in de groep, maar is het een optie om voor veel gebruikte type's forumonderwerpen aan te maken? bijv.
964
993
996
997
enz.

Is misschien handig om daaronder diverse categorieën aan te maken.

Let op; hoeft voor mij niet! Vind het forum zo ook prima werken, maar is misschien een goede/prettige toevoeging?

Re: Optie om naar modellen forum onderwerpen aan te maken

26 apr 2019 12:38

Ik heb er zelf geen behoefte aan. De meeste topics/posts die ik plaats of lees zijn niet direct type specifiek. Je zou nog kunnen denken aan aparte subforums per type zoals op Rennlist. Dat werkt daar goed maar dat komt ook omdat de community daar vele malen groter is dan hier. Uiteindelijk is hier maar een relatief kleine groep (echt) actief. Ik begrijp dat het soms wel handig is om alle nuttige info mbt een bepaald type snel te kunnen vinden. Zoekfunctie vind ik niet fijn werken maar daar hebben de meeste forums last van. Kan ook mijn onbekendheid met de uitgebreide zoekfunctie zijn.

Re: Optie om naar modellen forum onderwerpen aan te maken

26 apr 2019 13:28

Is hier al eerder besproken :popcorn:

Als iedereen die een topic start zich aanleert om het type Porsche in het onderwerp te vermelden wordt het al een stuk makkelijker voor de lezer :wink:

Re: Optie om naar modellen forum onderwerpen aan te maken

29 apr 2019 8:18

Als iedereen die een topic start zich aanleert om het type Porsche in het onderwerp te vermelden wordt het al een stuk makkelijker voor de lezer :wink:


Mee eens! :thumleft:
Plaats een reactie