Switch to full style
Alles wat de beheerder op wil merken en wat je zelf kwijt wilt over deze site.
Plaats een reactie

Einde Porsche tijdperk voor mij.

24 sep 2019 9:32

Na 13 jaren komt er voor mij een einde aan het Forum tijdperk. Ons huis met een mooie inpandige garage voor de Porsche is verkocht en we gaan naar een appartement waarbij we helaas maar 1 parkeerplaats kunnen kopen. De Porsche is verkocht want als enige auto is de 911 niet handig met boodschappen doen en een fietsdrager gaat ook niet lukken. In de afgelopen jaren heb ik mogen genieten van een 3.2Targa;964 cabrio;Boxster;993Targa en 997 cabrio.
Ook met veel plezier kwam ik op het PF waarvoor ik iedereen wil bedanken. Hopelijk hebben jullie net zoveel plezier van jullie Porsche als ik gehad heb en het ga jullie goed. O ja, we rijden nu in een BMW 220i cabrio. Een 240i kon helaas ook niet,er past geen trekhaak onder voor de fietsendrager.

Re: Einde Porsche tijdperk voor mij.

24 sep 2019 10:11

Mooi dat je ervan hebt genoten! Veel plezier met de BMW cabrio :) . Daar valt de keuze blijkbaar vaker op als de Porsche uit de deur gaat.

Re: Einde Porsche tijdperk voor mij.

24 sep 2019 10:23

Zeker dit gemist! :cry:


75829

Maar succes en plezier met de nieuwe Beemer

Of dit: https://porschehitch.com/shop

Re: Einde Porsche tijdperk voor mij.

24 sep 2019 12:00

Altijd jammer als iemand zo'n mooie hobby beeindigd. Je hebt n mooi lijstje aan porsche's gehad :thumleft:

Het ga je goed.

Re: Einde Porsche tijdperk voor mij.

24 sep 2019 12:46

outletvalve schreef:Zeker dit gemist! :cry:
Je hoeft niet meteen te huilen hoor. Ik heb ook fietsendragers voor de P in de garage liggen. Van de vorige eigenaars :)

Re: Einde Porsche tijdperk voor mij.

25 sep 2019 10:04

Jammer!
Wel veel plezier en geluk toegewenst in jullie nieuwe woning :thumleft:
Gelukkig kun je terugkijken op jarenlang Porscheplezier, dat kan niet iedereen zeggen :drive:

Re: Einde Porsche tijdperk voor mij.

25 sep 2019 12:35

In onze kennissenkring gaan ook veel “vutters” op zoek naar appartementen.
Ben al bij vele op bezoek geweest en kan zelf niet zo goed tegen reglementen die zijn opgesteld door de v.v.e.
Je mag wel de auto neerzetten maar niet aan rommelen, die fietsen moeten in de box en niet achter de auto :scratch:
Er had iemand zijn caravan aan de voorzijde gezet en direct een conflict met rake klappen :bang:
Heb nog dit uitzicht vanuit mn woonkamer, hij staat op de trailer maar nu ook binnen.
75832
Zal mn grote oprit enorm missen en probeer het nog uit te stellen.
Vreemd dat onder een 240 i geen trekhaak kon, hoop wel bij de 340 i, morgen de introductie van de touring.

Re: Einde Porsche tijdperk voor mij.

25 sep 2019 13:06

Ohhjjee Wim. Dat had ik niet verwacht.
Wim we gaan jou en je vrouw missen bij de diverse evenementen!!!!
Heel veel plezier gewenst in jullie nieuwe appartement.
G, Wiets

Re: Einde Porsche tijdperk voor mij.

25 sep 2019 14:38

molen934 schreef:Vreemd dat onder een 240 i geen trekhaak kon, hoop wel bij de 340 i

Zou zo maar eens kunnen van niet. Onder een Audi A6 kan prima een trekhaak, onder een RS6 niet. Past wel, maar kenteken trekgewicht is 0 kg.

Re: Einde Porsche tijdperk voor mij.

25 sep 2019 16:05

Jij balen dat je niet met een sleurhut op vakantie kan zeker?! :mrgreen:

Re: Einde Porsche tijdperk voor mij.

25 sep 2019 16:22

Of deze combi :salut:

68552

Re: Einde Porsche tijdperk voor mij.

25 sep 2019 17:59

horn schreef:
molen934 schreef:Vreemd dat onder een 240 i geen trekhaak kon, hoop wel bij de 340 i

Zou zo maar eens kunnen van niet. Onder een Audi A6 kan prima een trekhaak, onder een RS6 niet. Past wel, maar kenteken trekgewicht is 0 kg.


Ach waar een wil is :mrgreen:

75837

Re: Einde Porsche tijdperk voor mij.

25 sep 2019 19:20

Taatjen, wij hebben elkaar maar een paar keer bij de NPC Slalom gesproken, maar dat waren prettige gesprekken.

Succes met het appartement en sterkte met het Porsche "verlies"

Groet,

Willem(B)

Re: Einde Porsche tijdperk voor mij.

25 sep 2019 19:30

Succes Taatjen met je nieuwe woonruimte. En die 220i cabrio is erg mooi 8) Wellicht tot ziens!

Re: Einde Porsche tijdperk voor mij.

26 sep 2019 20:44

Iedereen bedankt voor de warme reacties. Heb de oplossingen voor de fietsendrager nog nooit IRL gezien. Op het dak gaat ook niet met een cabrio en een electrische fiets til je ook niet zo hoog.
@ Willem(B): was altijd leuk bij het Midland circuit,is vlakbij dus kom daar vast nog wel eens. Het Porsche verlies wordt de komende week wel dragelijk,mag een 964 Turbo van A naar B brengen!
@Wiets: We kregen de kans om in te schrijven op de bouw van appartementen in Bataviahaven met uitzicht op de haven en het IJsselmeer en gezien mijn leeftijd(75) leek het ons verstandig om het te doen nu alles nog goed werkt.
@ molen934: vanwege het uitlaatsysteem met twee uitlaten kan er geen trekhaak onder de 240i.

Re: Einde Porsche tijdperk voor mij.

10 okt 2019 11:34

Ik lees nu pas dit bericht Wim :oops:
We hebben mekaar vaak gezien en gesproken tijdens Porsche meetingen en ook bij de Elfsteden toertocht
Het gaat jullie beide goed, nu lekker genieten van het nieuwe appartement en de Beamer :drive:
Gr. Rob & Anita :salut:
Plaats een reactie