Switch to full style
Alles wat de beheerder op wil merken en wat je zelf kwijt wilt over deze site.
Plaats een reactie

Look and feel m.b.t. verschil achtergrond en tekst.

23 jun 2020 8:32

Even mijn gedachte. Ben nu al een tijd te vinden op dit mooie forum. Compliment voor iedereen hoe alles hier gaat. Het valt me alleen op dat ik toch moeite houd met de donkerblauwe achtergrond met de witte en geel/oranje letters. Als ik na indringend lezen weer terugschakel naar bijvoorbeeld een word document o.i.d. dan merk ik dat lezen op het forum me veel meer intensiever laat focussen. Gelukkig zijn mijn ogen wel goed, want dat zou je het eerste verwachten. Is bij een nieuwe layout er wellicht de mogelijkheid om deze kleurstelling tussen voorgrond/achtergrond te herzien of om die zelf te kunnen kiezen (bijvoorbeeld 2 varianten?). Deze reactie puur en alleen als tip en niet als kritiek. Ontstaan vanuit mijn eigen beleving. Hoor het graag. Groet, Nard.

Re: Look and feel m.b.t. verschil achtergrond en tekst.

23 jun 2020 8:46

Gebruikerspaneel - foruminstellingen - forumstijl - subice.

Lekker rustig :ba:

Die gedachtes zijn er meer en is ook al meer over geschreven. Wanneer iemand met gele tekst aan het schrijven is dan leest het wat lastiger. :thumleft:

Re: Look and feel m.b.t. verschil achtergrond en tekst.

23 jun 2020 9:06

Dank je. Net geprobeerd. Dit is inderdaad veel rustiger en minder indringend... Dank je. Deze kende ik nog niet.... Top. Bedankt!

Re: Look and feel m.b.t. verschil achtergrond en tekst.

23 jun 2020 10:18

Ik heb juist een onplezierig gevoel bij Sub-Ice :wink:
Plaats een reactie