Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 apr 2024 18:14



Antwoord op onderwerp  [ 119 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Wat verwacht je nou eigenlijk? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 4S Cabrio ex. 993 4S, ex. 964 C4, ex. 968
Nederland
Bericht 
Poeh hé, wat een emoties allemaal weer.

Mannen het gaat echt helemaal nergens over en het
taalgebruik van je Jeroen :roll: Knap hoor!

Snap echt niet waarom jij moderator bent op dit forum.
_________________________________________
Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!!
https://manfredmilatoertocht.nl


01 sep 2005 14:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
foxtrot / oscar
Bericht 
Jan A. (964 C4) schreef:
Snap echt niet waarom jij moderator bent op dit forum.

That makes 2 of us :mrgreen:
_________________________________________
W W W . 9 G E A R . N L


01 sep 2005 14:04
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht 
Mensen, kom op zeg, het zijn gewoon wat richtlijnen om alles een beetje leesbaar & gezellig te houden, en WEER is het niet goed.... (zal daarom het woord "regels" vervangen door "richtlijnen" in het regeltjes-topic ;) )

Over die moed en de schoenen he....

Enne, RS Clone, waar staat dat horn je beschuldigt van discriminerend gedrag? Hij zegt alleen dat je dat niet ten toon moet stellen, en met "je" bedoelt hij (en ik!) hier dus "men".... Kom op zeg...

Als je het een beetje leest, ipv. meteen TEGEN te zijn, zie je dat er eigenlijk niets hoeft te wijzigen... Of zie ik het anders? In dat geval, laat het me maar weten...


Laatst bijgewerkt door Pascal op 01 sep 2005 14:20, in totaal 1 keer bewerkt.



01 sep 2005 14:17
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Westervoort
Bericht 
Jeroen914 schreef:
Jan A. (964 C4) schreef:
Snap echt niet waarom jij moderator bent op dit forum.

That makes 2 of us :mrgreen:


Zat me al af te vragen wat er nu zou komen...mooi antwoord :res: :res: :res:



:lol: :lol: :mrgreen:


01 sep 2005 14:18
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
993 C2S
vechtdal
Bericht 
Jurgen schreef:
[Zat me al af te vragen wat er nu zou komen...mooi antwoord :res: :res: :res:





Al dat :res: houdt ie niet van hoor... :? :wink:
_________________________________________
t beste maar weer...


01 sep 2005 14:26
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Westervoort
Bericht 
Oh ja??? :mrgreen:


01 sep 2005 14:36
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige
996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
Bericht 
Mannen laten we nou niet zo moeilijk doen allemaal. Ik vind die richtlijnen/regels helemaal niet verkeerd, zo weten we allemaal wat er wel en niet van ons verwacht wordt. Is dat nou zo erg :roll: Mijn plezier hier op dit forum word er echt niet minder op...


Nou heren moderators het is niet makkelijk om het goed te doen, want ieder heeft zijn eigen mening, maar wat mij betreft doen jullie goed werk en we moeten niet vergeten dat wij gebruik mogen maken van deze site maar niet bepalen wat ermee gebeurt en hoe het gebeurt.



En ik maar denken dat vrouwen moeilijk zijn! :wink:
_________________________________________
Flee from hate, mischief and jealousy Don't bury you thoughts, put your vision to reality Wake up and live ~Bob Marley~


01 sep 2005 16:03
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Sandra & Eric schreef:
En ik maar denken dat vrouwen moeilijk zijn! :wink:


Afbeelding ... ik kan je wel even uit de droom helpen ...


Het grote voordeel van paSCal z'n lijstje is dat er nooit gezegd kan worden dat het niet aangegeven is wat wel en niet geoorloofd is ... iedereen heeft natuurlijk wel z'n eigen mening maar is tenslotte wel 'te gast' op dit forum (ikzelf inclusief) ... er wordt geen lidmaatschapsgeld gevraagd en je hoeft ook niet door een of andere commissie goedgekeurt te worden voordat je je idee-en op dit forum kan spuien :idea:

Dus laat een ieder in z'n waarde en neem paSCal z'n lijstje(s) voor lief Afbeelding ....

IMO was de vraag van paSCal om opbouwende kritiek door middel van een PB'tjeaf te leveren Afbeelding
_________________________________________
In the Dutch mountains ...


01 sep 2005 16:30
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Jeroen914 schreef:
Eric, ik snap dat het moeilijk is, maar gedrags regels zijn nog altijd wat anders dan corporate identity guidelines :roll:

Bovendien heb je geen idee wat daar allemaal aan vooraf gegaan is en/of waar ik in Stuttgart en Leusden allemaal tegen aan geschopt heb :mrgreen:

Dus als je niets over de feiten weet, moet je er niet mee slaan, dat komt niet over ;)

Tja, had het kunnen weten :bang: ..... voor nuances en begrijpend lezen ben ik bij jou aan het verkeerde adres. :roll: :wink:

Overigens ..... volgens mij heeft iemand alleen bezwaar tegen en/of last van gedragsregels als zijn/haar gedrag daardoor wordt beperkt. Dus ..... :salut:
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


01 sep 2005 16:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
foxtrot / oscar
Bericht 
EriC4C schreef:
Tja, had het kunnen weten :bang: ..... voor nuances en begrijpend lezen ben ik bij jou aan het verkeerde adres. :roll: :wink:

Daar heb ik geen probleem mee... alleen trek jij alles steeds uit context/verband ;)
Leuke quote-jes gaan dus niet op in dit geval...

Citaat:
Overigens ..... volgens mij heeft iemand alleen bezwaar tegen en/of last van gedragsregels als zijn/haar gedrag daardoor wordt beperkt. Dus ..... :salut:

Kijk, dat dus precies wat ik bedoel... :roll:
'k heb gewoon een bloed hekel aan bureaucratie (het stellen en navolgen van regeltjes die nergens op slaan en nergens toe leiden)
Maar als jij daar graag aan meewerkt... be my guest
_________________________________________
W W W . 9 G E A R . N L


01 sep 2005 17:12
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Gelezen.
Reactie is bij voorbaat zinloos, dus wat mij betreft einde discussie. :salut:
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


01 sep 2005 18:14
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht 
Jeroen moet gewoon even gaan chillen. :wink:
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


01 sep 2005 18:19
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
RS clone schreef:
Wat een stoere vent ben jij zeg Horn :roll: ik kan me niet herinneren dat ik discriminerend ben bezig geweest twee van m,n beste vrienden hebben een kleurtje dus dat neem je maar lekker terug vriend ! Ook schelden kan ik mij niet herinneren dus wat is je punt ? Ik vindt het lijstje van Pascal gewoon overdone dat is alles. Maar ik zal het makkelijk voor je maken ik verdwijn hier gewoon kan jij weer lekker heer en meester spelen.


Beste RS Clown, begrijpend lezen blijft duidelijk een vak apart.

Ik zal het je nog eens trachten uit te leggen: 'en ik begrijp niet waarom jullie beiden zo spastisch reageren op een stukje waarin je gevraagd wordt op een openbaar forum niet te vloeken, discrimineren o.i.d'

Ik bedoel hiermee te zeggen dat ik niet begrijp waarom jij en Jeroen zo fel reageren op het stukje dat PaSCal geschreven heeft en waar mijns inziens voornamelijk in staat of je 'niet wilt vloeken, discrimineren o.i.d.'. Waarmee ik jou dus helemaal niet beschuldig van het feit dat JIJ zou discrimineren of vloeken o.i.d., enkel dat je fel reageert op het stukje van PaSCal. Als je dat lijstje overdone vindt is dat je goed recht, evenals het mijn goed recht is om dat niet te vinden.

Van mij hoef je hier niet weg, ik pretendeer hier zeker geen heer en meester te spelen (volledige loze beschuldiging overigens). JIJ bent degene die in dit topic als eerste persoonlijk werd, ik niet.

Maar doe vooral wat je goeddunkt en als je denkt het mij makkelijk te maken met hier weg te gaan, moet je dat lekker doen. Ik zie niet waar mij dat makkelijker maakt, maar zolang je op deze manier leest en reageert zal ik je niet missen.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


01 sep 2005 19:32
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige
996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
Bericht 
Ik snap niet waar jullie je druk om maken. Ik ben op deze site nog geen 1 keer tegen het hoofd gestoten door vrouwonvriendelijke plaatjes :D , door opmerkingen van andere GASTEN. Als ik iets lees of zie wat mij niet aanstaat dan klik ik het weg en klaar.

We hebben allemaal zo onze eigen ideeën, normen en waarden. Die kun je een ander niet opdringen. Het is wel belangrijk dat dit een gezellige forum blijft voor Porsche liefhebbers, want anders wordt het wel erg saai op meetingen in je eentje :wink:

je aan een aantal regels (sorry richtlijnen/gedragscode) houden is echt geen ramp.

zijn we nu klaar met deze zinloze deprimerende discussie... :roll:
_________________________________________
Flee from hate, mischief and jealousy Don't bury you thoughts, put your vision to reality Wake up and live ~Bob Marley~


01 sep 2005 20:12
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
Cayenne
Bericht 
EriC4C schreef:
Reactie is bij voorbaat zinloos, dus wat mij betreft einde discussie.



Yep helemaal mee eens.




Tja en Harald gaat helemaal op in zijn taak..............scheelt mij een berg (hetzelfde als hij schreef) tikken.





Oja Marco.

Hebbie ook van die lekkere Chips met tomatenketchupsmaak, man daar vreet ik een zak in 1 keer van op, is wel slecht voor de lijn.........ach als je zo oud bent als ik dan geef je daar niet meer om.


01 sep 2005 20:14
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
hehe eindelijk gaat het hier ergens over...
paSCal heeft regeltjes al gewijzigd in richtlijen... iedereen tevreden nu :roll:

vinden jullie de vernieuwde lay's chips ook minder lekker :?: :wink:
_________________________________________
Got coffee?


01 sep 2005 20:33
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Westervoort
Bericht 
Sandra & Eric schreef:
Ik ben op deze site nog geen 1 keer tegen het hoofd gestoten door opmerkingen van andere GASTEN.



Ik zou niemand hier kennen die zóveel lef heeft om dat te doen.. 8)




:lol: :lol:


01 sep 2005 21:25
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
foxtrot / oscar
Bericht 
EriC4C schreef:
Gelezen.
Reactie is bij voorbaat zinloos, dus wat mij betreft einde discussie. :salut:


Wat is er Eric? Zijn je quote-jes op voor vandaag???

Maar met alle dipsausjes hier begint het dus TOCH verdacht veel op de verplicht "gezellige" verjaardag van m'n buurvrouw te lijken...
'k ga effe uit-checken :puker:
_________________________________________
W W W . 9 G E A R . N L


01 sep 2005 21:28
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Weer wat gemist. :oops:
of toch niet? :roll:


01 sep 2005 21:36
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
997S
Belgische kust
Bericht 
Hé Paul, toen ik zag dat je iets gepost had, dacht ik : " ie zal wel voorgesteld hebben om naast de chips een bordje salami te verorberen"

Misschien niet slecht om de voorgaande discussies te verteren. Alleen Jeroen heeft het niet meer nodig, die heeft zonet alles al uitgekotst

:lol: :wink:


01 sep 2005 21:37
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Ach..... Laat ik me er ook maar even mee bemoeien.
Ik vind het heel verstandig van paSCal om zo'n lijstje te maken.

Ook van mij is wel het een en ander verwijderd. O.a. een grapje over Duitsers in de oorlog e.d. Op dat moment vond ik dat zeer vervelend, maar er later aan terugdenkend hebben ze (Moderators) toch gelijk gehad.
Over het "Heer en Meester": Wat een flauwekul om mensen zo te beschuldigen..... (Als je niet tegen tegenspraak kunt, blijf dan weg !!!)
We zijn met z'n allen toch wel wat egootjes. (Hoe komen we anders aan die Porsche...)

Veel RESPECT (haha Jeroen) voor jullie. Ik denk te weten hoeveel werk jullie er van hebben. "Liefdewerk oud papier"

Ach en we hebben allemaal wel eens een Kl@%e humeur, en dat werkt ook wel eens op dit forum door.




Erick

P.S.
Zwarte Pringles zijn het lekkerst.
(geen discriminatie overigens :wink: )
_________________________________________
Styles change, Style doesn't


01 sep 2005 22:35
Profiel Twitter 
PorscheForum Super Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
gezellig topic

@ jeroen :res:
_________________________________________
duitse laagvlieger


01 sep 2005 22:42
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Rauris Oostenrijk
PF#30
Bericht 
André 3.0 schreef:
Off-Topic
Paul,

Eersvolgende meeting een proeverij vanechtesalami? :wink:

On-topic
Jongens en meisjes,kunnen we dit topic sluiten? wat een gehannes zeg.
Met verbazing net ff dit draadje doorgelezen. Wat heerlijk toch om te zien hoe menigeen zich hier wederom uit de tent laat lokken..... 8)


01 sep 2005 23:06
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
Ivo964C2 schreef:
André 3.0 schreef:
Off-Topic
Paul,

Eersvolgende meeting een proeverij vanechtesalami? :wink:

On-topic
Jongens en meisjes,kunnen we dit topic sluiten? wat een gehannes zeg.
Met verbazing net ff dit draadje doorgelezen. Wat heerlijk toch om te zien hoe menigeen zich hier wederom uit de tent laat lokken..... 8)

ach mij zal het worst wezen :wink:
wat een gedoe allemaal, we zijn weer een avondje zoet denk ik maar
_________________________________________
Got coffee?


01 sep 2005 23:08
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Rauris Oostenrijk
PF#30
Bericht 
Marco schreef:
Ivo964C2 schreef:
André 3.0 schreef:
Off-Topic
Paul,

Eersvolgende meeting een proeverij vanechtesalami? :wink:

On-topic
Jongens en meisjes,kunnen we dit topic sluiten? wat een gehannes zeg.
Met verbazing net ff dit draadje doorgelezen. Wat heerlijk toch om te zien hoe menigeen zich hier wederom uit de tent laat lokken..... 8)

ach mij zal het worst wezen :wink:
...en lekker was ie, de PPP-powered salami van de jub-rit.....hebbie daar nog meer van Paul? 8)


01 sep 2005 23:10
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 119 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.