Switch to full style
Alles wat de beheerder op wil merken en wat je zelf kwijt wilt over deze site.
Plaats een reactie

noodzaak berichten plaatsen voor TKA advertentie?

23 feb 2021 11:43

Beste Forummers,

Ik ben sinds 30 aug 2011 lid van het forum. Netjes voorgesteld en daarna weinig tot geen berichten ( 3 zie ik ) geplaatst.
Wel altijd met veel plezier diverse zaken gevolgd en veel nuttige tips opgedaan. Super dit Forum.

Nu heb ik toch besloten mijn mooie originele 964 te koop aan te beiden . Bij voorkeur bij de liefhebbers op het Forum.
Maar dat blijkt nog niet zo makkelijk.... na enig zoeken zie ik dat er een minimaal aantal berichten geplaatst moeten worden om een TKA advertentie te kunnen plaatsen.

Ik snap de achterliggende gedachte maar voor de goedwillende, niet al te actieve , forumgebruiker schiet dit zijn doel toch een beetje voorbij denk ik.
Enfin.. geen idee hoeveel berichten ik moet plaatsen ? of dat er bij deze door een moderator een 'vinkje' omgezet kan worden?
Alvast dank. :salut:

Mvgr Richard

Re: noodzaak berichten plaatsen voor TKA advertentie?

23 feb 2021 11:49

Vervelend dat het voor jou zo uitpakt Raw, maar dat kunnen we snel fixen. Je hebt maar 10 posts nodig, dus nog maar 6 te gaan. Ik kan helaas geen uitzondering maken, dus neem even deel aan enkele discussies en je bent er in no time :salut:

Re: noodzaak berichten plaatsen voor TKA advertentie?

23 feb 2021 11:52

10....
telt een antwoord ook?

Mvgr, Richard

Re: noodzaak berichten plaatsen voor TKA advertentie?

23 feb 2021 12:34

Volgens mij heb je die 10 berichtjes wel ongeveer.
Stiekem met een glimlach naar mijn ongelezen postlijstje gekeken :popcorn: :drive:

Re: noodzaak berichten plaatsen voor TKA advertentie?

23 feb 2021 13:11

:mrgreen: :mrgreen:

Re: noodzaak berichten plaatsen voor TKA advertentie?

05 jul 2021 5:18

ik dacht al waarom kan ik niets te koop aanbieden.
Nog paar berichten te gaan :mrgreen:

Re: noodzaak berichten plaatsen voor TKA advertentie?

05 jul 2021 10:20

Als het goed is dan wist je dat al :wink:

Neem voordat je inlogt eerst kennis van onze gebruikersvoorwaarden en bijhorende regels.


PF inlogscherm.jpg

Re: noodzaak berichten plaatsen voor TKA advertentie?

05 jul 2021 15:59

Ah nu snap ik het ook, de voorwaarden laaaaaaang geleden gelezen, wist het niet meer dat je boven de 10 berichten moest zitten. Dank voor de info. :ba:

Re: noodzaak berichten plaatsen voor TKA advertentie?

05 jul 2021 18:58

Nog maar 2 berichten en je bent er :salut:
Plaats een reactie