Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 26 apr 2024 23:27



Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Big Brother Feeling 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht Big Brother Feeling
Dit is de eerste keer dat me dat opviel

Citaat:
Er zijn in totaal 28 gebruikers online :: 16 Geregisteerd, 5 Verborgen en 7 Gasten


Ik krijg daar zo'n raar gevoel bij als ik dat zie.
"Ik zie jullie wel, maar jullie zien mij niet"
Big Brother is watching you of net als de mannetjes met hun speedgun feeling.
Ben ik daar de enigste of zijn er nog die dat hebben :?:
Wat nut heeft het (als je met goede bedoeling komt) om verborgen op een forumte komen :?:
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


22 dec 2005 0:03
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht 
Het kan voldoende nut hebben, als jij het prettiger vindt dat je niet gezien wordt als je op het forum zit, is dat genoeg reden...

Mensen genoeg, die af en toe eens op de zaak iets kijken... Of mensen die niet willen dat iemand anders gelijk moet reageren omdat ze "toch online zijn"...

Maw. trek het je niet aan, niet iedereen heeft slechte bedoelingen...


22 dec 2005 0:09
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964.c4
assendelft
Bericht 
maar hoe doe je dat je gewoon niet aanmelden maar dan ben je gast,ik heb geen idee.


robert
_________________________________________
remmen is angst


22 dec 2005 0:10
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Ik ook niet , maar het zal wel een gevolg zijn van persoonlijke ervaringen mbt stalking en mij overal controleren. :?
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


22 dec 2005 0:11
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
rob964.c4 schreef:
maar hoe doe je dat je gewoon niet aanmelden maar dan ben je gast,ik heb geen idee.


robert


Dan ben je idd gast.
Maar een gast kan (zover als mijn spion gemeld heeft) de foto's uit de persoonlijke albums niet zien.
Daarvoor moet die persoon ingelogd zijn.
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


22 dec 2005 0:14
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht 
Je kunt dit gewoon aangeven in je eigen profiel, dat je niet zichtbaar bent in de "online" lijst.

Nogmaals, niet te paranoide mensen, een ieder heeft zijn eigen voorkeur... Klaar...


22 dec 2005 0:16
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
paSCal schreef:
Nogmaals, niet te paranoide mensen, een ieder heeft zijn eigen voorkeur... Klaar...

Sommige zijn hier zelfs onder hun echte naam! :mrgreen: :wink:


22 dec 2005 0:38
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
of je bent inmiddels verborgen omdat je in het verleden, zodra je inlogde gelijk een bom aan email en pb's om je oren kreeg van mensen die niet helemaal spoorden.

wat maakt jou het nou uit? verborgen mensen kunnen hier gewoon posten. dat kan niet verborgen. of gewoon even bijlezen. dat kan ook als gast, maar dan kan je sowiezo niet posten of foto's in albums bekijken.

je doet net alsof iemand in camouflagekleren met een nachtkijker bij je in de tuin ligt. :roll:

ieder zijn meug om zijn eigen redenen.

horn - verborgen maar niet stiekem
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


22 dec 2005 0:42
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Daarom was het maar een vraag :roll: :? .
Ik wist niet dat ik daarmee de 2 wel postende mensen die verborgen waren op de tenen zou trappen.
Dat was mijn bedoeling niet.
Idd als je post ziet men dat je online bent (ondanks verborgen ingesteld) . Van PaSCal en jou wist ik het dan ook dadelijk.
Maar die andere die verborgen waren en niet postten bleven voor iedereen geheim.

Citaat:
je doet net alsof iemand in camouflagekleren met een nachtkijker bij je in de tuin ligt.


Zo erg is het helemaal niet (daarbij , ze zullen niks zien daar ik daar geen ramen heb :wink: ) .
Ik ben niet paranoia zoals ook aangehaald werd. Anders zou ik mezelf ook verborgen instellen.
Ik ben enkel vreselijk voorzichtig en waakzaam geworden.

Citaat:
ieder zijn meug om zijn eigen redenen


En idd ook om mijn eigen redenen die vraag (helaas) , daarom dat ik er wel over nadenk en die vraag hier stelde.
Jammer dat die reden van meer dan 1/4 van de ingeschreven leden (op moment van posten) normaal is en de reden van die ene persoon die deze vraag vriendelijk stelt , ineens wordt omschreven als paranoia en niet normaal . :evil:
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


Laatst bijgewerkt door 911-lover op 22 dec 2005 2:13, in totaal 3 keer bewerkt.



22 dec 2005 0:54
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
wist het wel maar ik trek me eigen er niets van aan
_________________________________________
duitse laagvlieger


22 dec 2005 0:55
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
P O R S C H E
NUTH
Bericht 
tjah ik kan me er wel wat bij voorstellen je kan tegenwoordit al zo veel met internet je kan bijna iemand compleet zijn hele leven na checken je kan als je wilt een eigen prive of de story oprichten..

voorbeeld.. iemand die hotmail.heeft..
heeft ook een geheime vraag als je de vraag kraak kan je dus het wachtwoord veranderen en kan je dus in zijn mailtjes kijken en praten met je contact personen.. wat voor een nut je er mee heb niks
maar als je een belangrijk persoon bent heb je ook geen hotmail dat klopt ook weer maar toch....
enfin de geheime vraag is meestal iets makkelijks de eerste naam van je vader of je favoriete film. of wat dan ook..
je kan ook je eigen geheime vraag stellen.. ik noem maar wat..
het leukste wat ik vind om te doen..
na wat vindingrijke gedachte en wat rondgesurfd te hebben over de desbetreffende persoon op het net..
kom je meestal terecht bij een of andere site waar een paar vragen staan zoals met de vraag wat doe je zoal op een dag.. en er staat bij ik hou van de bioscoop daar ga ik bijna elke zondag naar toe.. tataaaaa
en je hebt hem..

of je ziet als geheime vraag mijn favoriete auto.. ha ha
porsche.. en je bent binnen..

gr m
_________________________________________
HAPPINESS IS DRIVING A P O R S C H E

NIEMAND IS SLIM GENOEG OM ZIJN EIGEN DOMHEID TE BEVATTEN.


22 dec 2005 1:07
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
944 S 1987
Stukje onder Breda
Bericht 
Spooky........ :P

Niet echt iets om je over op te winden... toch> :?:
_________________________________________
Scarface, knew it too, porsche is the car to drive


22 dec 2005 1:39
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
911-lover schreef:
Daarom was het maar een vraag :roll: :? .
Ik wist niet dat ik daarmee de 2 wel postende mensen die verborgen waren op de tenen zou trappen.
Dat was mijn bedoeling niet.


is ook niet gebeurd. heeft wellicht iets meer te maken met de wijze waarop je je vraag stelt.
"hé, ik merk dat er ook verborgen forumbezoekers zijn. Wat zou daar de reden voor zijn?" klinkt al heel anders.

ik reageer wellicht heftig omdat ik het nog steeds irritant vind dat ik mezelf 'verborgen' heb moeten maken om geen last te hoeven hebben van anderen.
ik vind het nog steeds wennen (zoals don carrera schrijft) hoe makkelijk je op internet info over mensen vindt die ze eigenlijk niet kwijt zouden willen. :roll:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


22 dec 2005 7:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht 
911-lover schreef:
Ik wist niet dat ik daarmee de 2 wel postende mensen die verborgen waren op de tenen zou trappen. Dat was mijn bedoeling niet.
Idd als je post ziet men dat je online bent (ondanks verborgen ingesteld). Van PaSCal en jou wist ik het dan ook dadelijk.
En als je wat meer tijd erin stopt, zie je er ineens een stuk meer die zo zitten...

Op de tenen trappen doe je niet, maar zoals horn al zegt, en ik ook al zei, wat maakt het uit? Hoe nuttig is het eigenlijk om te zien 'wie er online zijn' ?


22 dec 2005 9:17
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
He grappig, dat wist ik helemaal niet! Ik dacht dat ík op mijn privacy gesteld was... : :wink:


22 dec 2005 9:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
PaSCal schreef:
Hoe nuttig is het eigenlijk om te zien 'wie er online zijn' ?

Dat is het verschil tussen :D :D en :roll: :roll: en :( :(
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


22 dec 2005 10:05
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
paSCal schreef:
Op de tenen trappen doe je niet, maar zoals horn al zegt, en ik ook al zei, wat maakt het uit? Hoe nuttig is het eigenlijk om te zien 'wie er online zijn' ?


Voor mij (vanwege mijn eigen grondige redenen) is dit toch wel belangrijk :!:
Maar ja , ik vind het dan ook belangrijk als iemand me aanschrijft of telefoneert dat ik weet wie ik tegenover me heb en niet annoniem is.
Ach ja, ik zal wel een uitzondering zijn :roll:
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


22 dec 2005 13:07
Profiel WWW Facebook 
Forum Admin
Avatar gebruiker
Cayenne
Bericht 
De browser met het PF staat bij mij wel is de gehele dag open, anderen denken dat ik dan geen donder (is ook wel zo tuurlijk) zit uit te voeren, als alleen maar de PF'fen.


vandear.


22 dec 2005 13:13
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Vergane glorie: 993 2S Vesuvio
Zwijndrecht
Bericht 
John4S schreef:
De browser met het PF staat bij mij wel is de gehele dag open, anderen denken dat ik dan geen donder (is ook wel zo tuurlijk) zit uit te voeren, als alleen maar de PF'fen.


vandear.


Nou, bij mij staat de browser ook de hele dag aan. Mag iedereen zien. Betekend niet dat P.F. het enige scherm is dat open staat. Soms zijn het er wel 20...... Zo af en toe hier, soms daar, op een enkele site nog iets meer en verder veel werk op de PC.......

Mauk


22 dec 2005 15:23
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
En verder, als de browser open staat met de pagina ben je niet perse "aanwezig" op het forum, in de user lijst. Pas als je berichten leest / post (bij activiteit dus) ziet het forum dat je er bent. De pagina refreshed niet automatisch dus het forum "ziet" je niet meer.

Een moderator mag me corrigeren als ik dit verkeerd heb...


22 dec 2005 16:53
Profiel
PorscheForum Junkie
Middelburg
Bericht 
Gerco schreef:
En verder, als de browser open staat met de pagina ben je niet perse "aanwezig" op het forum, in de user lijst. Pas als je berichten leest / post (bij activiteit dus) ziet het forum dat je er bent. De pagina refreshed niet automatisch dus het forum "ziet" je niet meer.

Een moderator mag me corrigeren als ik dit verkeerd heb...


Als je bent ingelogd, kom je voor in de lijst. Ongeacht of je post of niet :idea:


22 dec 2005 17:08
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Ehh maar als ik mijn browser sluit log ik niet eerst uit, betekend dat dan dat ik altijd ben ingelogd en in de lijst sta ?
Volgens mij niet :roll:

Volgens mij is er wel een bepaalde periode van "time out" op de server :?:


22 dec 2005 17:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Ik weet niet hoe lang dat hier is (nogal moeilijk om jezelf te controleren met 1 compu) maar op de andere forums waar ik admin of mod ben blijf je 10 minuten na je laatste actie (posten , of gewoon kijken) in de lijst staan. Daarna niet meer ondanks dat ik me nooit uitlog.
Op het forum waar ik admin ben kan men zich niet verborgen inschakelen. Op het ander wel , maar dan kom je met je naam doorgestreept in de lijst staan. Dan weet iedereen dat je niet gestoord wilt worden. Zelfde principe als bij msn op bezet of afwezig instellen.
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


22 dec 2005 18:26
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Middelburg
Bericht 
Gerco schreef:
Ehh maar als ik mijn browser sluit log ik niet eerst uit, betekend dat dan dat ik altijd ben ingelogd en in de lijst sta ?
Volgens mij niet :roll:


Als je niet meer online bent, ben je niet meer online :wink: Wat staat er hier :arrow: "Er zijn in totaal 15 gebruikers online :: 9 Geregisteerd, 0 Verborgen en 6 Gasten" Als je niet online bent kun je natuurlijk ook niet ingelogd zijn :idea:

Gerco schreef:
Volgens mij is er wel een bepaalde periode van "time out" op de server :?:


3600 seconden :idea:


Laatst bijgewerkt door Shark op 22 dec 2005 18:48, in totaal 1 keer bewerkt.



22 dec 2005 18:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht 
Nops, je haalt een paar dingen door elkaar Shark ;)

3600 seconden is de tijd dat je "cookie" geldig is (als je niet het "onthoudt mijn login-dinges" hebt aanstaan). Het forum houdt inderdaad bij, welke gebruikers iets "doen" (en dat kan een forum aanklikken, een post aanklikken , iets posten, eigenlijk alles wat je in het forum-venstertje doet zijn). Die gebruikers zijn "online"...

Als jij dus wel je venster open laat staan, maar 5 (of 10) minuten niets doet, ga je vanzelf weg bij de gebruikers die online zijn.

Enne, hier kan het wel, het verborgen instellen, want "Busy" bij MSN helpt bij mij echt niet als ik niet gestoord wil worden.... ;)


22 dec 2005 18:46
Profiel Facebook 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.