Trackday Zandvoort met PSTG en RSZ (11 mei 2026)
Op maandag 11 mei organiseert PSTG samen met RSZ (Rensportschool Zandvoort) een open pitlane trackday avond van 17.00 tot 21.00 uur op circuit Zandvoort speciaal voor Porsche rijders. 4 uur lang ongelimiteerd rijden op het circuit met je eigen Porsche. Dit is inclusief eten, drinken en instructeurs van RSZ. Kost natuurlijk wel wat maar lijkt me de ervaring wel waard. Bedrag wat ik doorgekregen heb is €525 ex BTW (aftrekbaar als rijtraining).
Voor meer informatie zie:
https://www.facebook.com/pstghuizen/pos ... cLgQ8hXMalIk heb me er al voor opgegeven want ik wilde dit altijd al een keer doen met eigen auto maar durfde het nooit echt goed. Klaas van PSTG heeft me echter kunnen overtuigen om het een keer te proberen. Volgens hem is dit namelijk speciaal een avond geschikt voor beginners en klanten van hem die een keer met eigen Porsche het circuit op willen. Dus niet tussen teveel Max Verstappen wannabe's in "afgeragte" circuitbakken en ander bedenkelijk spul wat zo op de gemiddelde trackday afkomt. Mocht je het alsnog niet willen/durven met eigen Porsche dan kan je ook alleen meerijden in zijn 718 GT4 of hun BMW 130i huren voor kortere sessies (20 min geloof ik). Voor meer info zie de link of mail naar
circuit@pstg.nl