Heb hem vanmiddag uit de garagebox gehaald. Na 4 maanden stilstaan. Accu erin en draaien. Kort stukje warm gereden en bandjes waren ook zo weer rond. Voelde direct goed. Mag ook wel want vorig jaar vrijwel niet gereden en staat op verse vloeistoffen en nagelnieuwe Toyos. Vrijdag dus alleen even voor de APK. Mijn eerste opties zijn 25 maart Spa en 28 maart Zandvoort. Fingers crossed ...
MarkS schreef:En hoezo is het geluid dan precies “verbeterd” als ze met een 2012 auto hebben gereden ...
Oh, is dat zo? Dat stofzuigergeluid was weg....je weet wel, dat holle ‘wrapwrap’..... Doet me weer denken aan dit filmpje.....: https://youtu.be/BD2_Yb3WAt8
Van Lagen? Zo hee. Dat is samen met Larry ten Voorde Nederlands beste 911 cup-rijder. Vraag me toch af of er iets geks in het circuit zit want JvL maakt geen domme fouten. En dat de auto over de barriers heen slaat is met F1 snelheden natuurlijk wel een nachtmerrie-scenario.
Het ging mis voor coureur Huub van Eijndhoven toen in de Hugenholtz-bocht een langzamere deelnemer de controle over zijn auto verloor. Van Eijndhoven knalde in zijn Porsche 991 GT3 Cup vol op deze auto en maakte een salto over de vangrail heen.
APK Hans ... meer niet. Hoeft ook niet want alles is vers, banden remmen etc. Deze week stond Spa en Zandvoort op de agenda. Daar gaan m’n goede voornemens voor 2020. Auto kost me verder ook niet de kop in de belasting en verzekering dus ik hou hem nog maar even. Maar wil wel rijden ... ben ook geen sleutelaar wil vooral sturen ... dus even kijken of dat dit jaar nog gaat lukken ... anders gaat ie er misschien toch uit.
Laatst bijgewerkt door MarkS op 24 maart 2020 0:39, in totaal 1 keer bewerkt.
@ Molen; mooi hoor, je zoon is goed bezig. @ MarkS; verkopen heeft weinig zin nu, als het al lukt. Beter afwachten tot betere tijden... Jij hebt ook het voordeel dat je de weg op kunt met de 325. Kun je toch een beetje trainen. Beetje je driftskills oefenen
Knalfa ook (bijna) helemaal klaar voor de Paasraces die niet doorgaan
198PK bij 7200 RPM. Hij kan hoger, maar omdat de zonen meestal nogal enthousiast zijn laten we het hierbij Belangrijkste is dat de dry-sump perfect werkt, constante oliedruk van 6 bar.
Cazzo Super Veloce schreef:@ Molen; mooi hoor, je zoon is goed bezig. @ MarkS; verkopen heeft weinig zin nu, als het al lukt. Beter afwachten tot betere tijden... Jij hebt ook het voordeel dat je de weg op kunt met de 325. Kun je toch een beetje trainen. Beetje je driftskills oefenen
Zien jullie nog net het kontje van de 993 Bob monteert 4 verse schokkers met wat lagere veren Hij schrok van de wielmoeren, denk te vast aangedraaid door de bandenboer, zal maar verse halen ff op de fiets bij Alpo.
Cazzo Super Veloce schreef:@ Molen; mooi hoor, je zoon is goed bezig. @ MarkS; verkopen heeft weinig zin nu, als het al lukt. Beter afwachten tot betere tijden... Jij hebt ook het voordeel dat je de weg op kunt met de 325. Kun je toch een beetje trainen. Beetje je driftskills oefenen
Ik ga hem nu ook niet verkopen. Het is meer de gedachte dat als er nu twee jaar op rij weinig tot geen circuit kilometers worden gemaakt hij er volgend jaar mogelijk uit gaat. Verkoop maak ik me tzt ook niet zo druk over. Heb er best in geïnvesteerd maar de prijs waar ik mijn E36 ooit voor kocht vind je er nu geen enkele meer voor. Ik vind het de laatste jaren op de circuits met trackdays ook niet per definitie leuker op geworden. Wel heel veel drukker. En ik rij nu sinds 2013. Je kunt het geld maar vooral de tijd maar één keer besteden. Openbare weg is zeker leuk maar ook oppassen. Verleiding is groot om te ver te gaan en ook al doe je rustiger aan dan valt hij wel meer op dan een niet track car. Wil ook voorkomen dat ik tegen een WOK aanloop. Voorlopig staat ie me nog niet in de weg en dat beetje wegenbelasting en verzekering ... enfin dat schreef ik al.
Veel te rustig hier ook... We hebben wat extra dagen Zandvoort aangevraagd in de periode 29 april - 10 mei. Die krijgen we vandaag of morgen ook wel, maar meteen met de kanttekening erbij dat de kans erg groot is dat de corona maatregelen op 21 april toch weer verlengd gaan worden en ze dan toch geannuleerd moeten worden. Maar goed, als we afwachten en niks toen tot 21 april, zijn we dan echt te laat om in die periode nog een dag vol te krijgen, dus het is nooit ideaal.
Van de andere kant, als dit ons grootste probleem is, dan kunnen we gelukkig zijn.
Cazzo Super Veloce schreef:Haha, doet me denken aan de tijd dat ik nog in de komkommerzaadbusiness zat. Als ik dan na 3 weken Midden-Oosten thuis kwam...