Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
12 apr 2015 9:41
Dit jaar gelukkig géén dienst dus ik ben weer van de partij!
Daarnet even ingeschreven (nog geen bevestiging) maar hoop nog aan te kunnen sluiten (vanaf Nijmegen of Utrecht).
Altijd een geweldig gewaardeerde dag door kids en ouders.
13 apr 2015 17:39
Centraal Beheer Achmea geeft geen dekking bij schades bij het rijden op het RDW terrein. Ik heb het bij ze nagevraagd.
13 apr 2015 22:40
Wel bij te verzekeren wellicht?
13 mei 2015 10:04
Gisteren heb ik een sympathieke update ontvangen, nu de 13e nog maar een maandje weg is. Bij de mail zit een link naar de reglementen van het rijden op de kombaan. Heeft iemand hiervan een highres versie (wellicht van voorgaande jaren, dat zal niet erg afwijken, schat ik zo maar in)? Want vanaf de website is het niet leesbaar, noch te printen.
(Juist vanwege voorgaande comments over de verzekering, misschien goed als deze regels extra ter harte worden genomen...).
13 mei 2015 10:11
Binko schreef:Want vanaf de website is het niet leesbaar, noch te printen.
(Juist vanwege voorgaande comments over de verzekering, misschien goed als deze regels extra ter harte worden genomen...).
Ik had hetzelfde probleem. De voorgaande jaren kreeg je ook nog vooraf een boekje thuis waarin eea wel leesbaar was

Ik wacht daar maar even op
18 mei 2015 20:05
Beste allemaal,
Uit de berichten kan ik opmaken dat het bestand betreffende de reglementen op het rijden over de kombaan niet goed leesbaar is. U kunt een PDF-versie van de reglementen vinden op onze site onder 'Stichting' en dan 'Downloads' (link:
http://www.gelukenvrijheid.nl/downloads). Aan de rechterkant van de pagina kunt u de PDF-versie downloaden.
Mochten er nog vragen zijn dan kunnen jullie altijd mailen naar
porsches.genv@gmail.comStichting Geluk en Vrijheid
19 mei 2015 10:34
Geluk en Vrijheid schreef:Aan de rechterkant van de pagina kunt u de PDF-versie downloaden.
19 mei 2015 10:50
Ik heb nog geen bevestiging ontvangen van de inschrijving.
Hebben jullie deze wel ontvangen?
19 mei 2015 11:26
Van de inschrijving heb ik meteen een bevestiging ontvangen.
In die bevestiging staat vervolgens het volgende te lezen:
Ongeveer twee weken voor aanvang van de Vet Cool Man zullen de vertreklocaties bekend gemaakt worden. We proberen alle deelnemers in te delen bij de vertreklocatie die ingevuld is bij de eerste keus. Mochten wij hiervan af willen wijken zullen we eerst met u in overleg treden.
19 mei 2015 11:41
Ah, ik moet beter lezen. Mea Culpa!
20 mei 2015 6:35
Ik heb ook nog geen bevestiging ontvangen, maar dat zal allemaal wel in orde komen, verwacht ik.
Gisteren PB verstuurd hierover.
20 mei 2015 15:44
Mijn ervaring is dat je de definitieve mail vaak pas in de week voorafgaand aan de datum in de inbox krijgt
Ik zou dus zeggen, geen paniek, komt allemaal goed
26 mei 2015 20:48
Net gebeld en ik start vanuit Utrecht, nog meer rijders uit het zuiden toevallig die daar vertrekken?
31 mei 2015 16:42
Vertrek locatie (Utrecht) is net bevestigd per mail
31 mei 2015 17:36
Bevestiging Sophia Kinderziekenhuis Rotterdam ontvangen!!
Heb er zin in. Nu de weergoden nog!
31 mei 2015 18:11
Ook bericht ontvangen, net als de vorige keren weer Zwolle.
31 mei 2015 18:26
Ik start in Amsterdam.
31 mei 2015 18:28
Ik in Utrecht. Heb er zin in.
01 jun 2015 21:30
Utreg! Here we come (again)
01 jun 2015 23:47
Nog even benaderd of ik via Utrecht wilde starten, maar uiteindelijk is het (kennelijk) toch Amsterdam geworden. ...
02 jun 2015 1:18
Amsterdam ZO. En the scenic route to Lelystad
08 jun 2015 17:02
Start vanuit Rotjeknor. Nog 6 dagen en ik ben aan het aftellen, maar ik heb toch ook een gezonde spanning; ik vind het (met twee gezonde kinderen) een hele verantwoordelijkheid om die dag echt een succes te maken.
Hebben de routiniers nog tips wat je zelf als chauffeur nog extra kunt bijdragen aan een supersucces voor de hoofdrolspelers?
08 jun 2015 18:32
Ik had verleden jaar een vrolijk meisje als gast, een echte vrolijke noot. Het was lekker weer, hebben de hele dag open gereden en heb haar de de controle gegeven over de ipod die op de radio aangesloten stond. Zij mocht de DJ zijn, Ze had het reuze naar haar zin en ik kende na die dag het liedje van ene Gers Pardoel wel uit mijn hoofd

Helaas kan ik dit jaar niet meedoen!
08 jun 2015 19:01
Porsche petje als kadootje, da's gaaf!