Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

29 okt 2005 19:54

EriC4C schreef:
ER schreef:Het lijkt erop dat we weer eens een gave tocht hebben gemist. Prima weer was het zo te zien!

Inderdaad :!: ..... en je vraagt je af waarom sommigen geen coupé hebben gekocht i.p.v. een cabrio. :roll: :wink: 8)

INDERDAAD :!: :!:

Mijn quote refereert wel aan het vorige bericht maar die staat gelukkig op de vorige pagina :? :D
Laatst bijgewerkt door Paul II op 29 okt 2005 21:47, in totaal 1 keer bewerkt.

29 okt 2005 21:09

EriC4C schreef:Inderdaad :!: ..... en je vraagt je af waarom sommigen geen coupé hebben gekocht i.p.v. een cabrio. :roll: :wink: 8)

Huhh......heb ik iets gemist :shock: , volgens mij reed iedereen die een cabrio had toch open :?:

29 okt 2005 22:57

Loden voet schreef:Huhh......heb ik iets gemist :shock: , volgens mij reed iedereen die een cabrio had toch open :?:

:shock: ..... Kijk alleen al eens naar .....
Loden voet schreef:Leuk bij dat tunneltje ook, de reacties en de geluiden natuurlijk!

:roll: :wink:

30 okt 2005 10:13

EriC4C schreef:
Loden voet schreef:Huhh......heb ik iets gemist :shock: , volgens mij reed iedereen die een cabrio had toch open :?:

:shock: ..... Kijk alleen al eens naar .....
Loden voet schreef:Leuk bij dat tunneltje ook, de reacties en de geluiden natuurlijk!

:roll: :wink:

Weet jij wel hoe vroeg dit was :?: :wink: Die katoenen dakjes waren echt z%knat en moesten (voor het behoud van je dak) eerst ff een paar km droogwapperen :? :D

Op een enkeling na he Rob? :roll: :wink:

30 okt 2005 21:12

Loden voet schreef:Weet jij wel hoe vroeg dit was :?: :wink: Die katoenen dakjes waren echt z%knat en moesten (voor het behoud van je dak) eerst ff een paar km droogwapperen :? :D
Op een enkeling na he Rob? :roll: :wink:

Ik heb een "waterkoker" Darinka, die houden dus wel van een beetje water! 8) :lol: :wink:

30 okt 2005 21:16

Annelies van Engelen schreef:Nog even geduld, wordt momenteel gebakken en morgen signeert mevr. de Bont in Lelystad :lol:
Annelies

Helaas geen gesigneerde versie weten te bemachtigen in Lelystad, maar wel een copie...... 8) :wink:
Een schitterende DVD met 25 minuten puur vermaak!!!!!
TOP!
Lies, wederom bedankt! :thumleft:

31 okt 2005 10:19

Rob Herfst schreef:
Helaas geen gesigneerde versie weten te bemachtigen in Lelystad, maar wel een copie...... 8) :wink:

Vanwege overweldigend succes waren de gesigneerde DVD's in mum van tijd uitgedeeld :o
Ben toch heel blij dat je van de copie hebt kunnen genieten :!:
Volgende keer er zeer vroeg bij zijn :bounce:
Annelies
Plaats een reactie