Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: PF ~ Breda Chapter

22 sep 2024 17:03

Was er vandaag ook een rondrit? Ik zag zeer vele Boxsters en 911jes rijden. Ze kwamen van Zundert , naar Meer (Be). Heb ze eventjes gevolgd, maar kon niet blijven volgen. (Was F1 op tv :-p)

05 okt 2024 0:47

Zijn er nog plannen voor een volgende Breda-regio meeting?
Het wordt tijd dat ik ook een keer aanhaak met de 996.2 C2 :)

05 okt 2024 9:09

Zou ook weleens een keer willen aanhaken. Morgen heb ik tijd ;-)

07 okt 2024 12:31

Nog geen plannen, ik wil wel een ritje uitzetten, maar dan wordt het half november op zn vroegst. Eerst ff verhuizen.
Als iemand anders het initiatief wil nemen om deze maand nog een rit te plannen; altijd goed. :drive:

07 nov 2024 17:08

Ik ben wel voor weer een ritje met wat Porsches. Komende zondag is er mooi weer voorspeld.

07 nov 2024 18:29

Ik zit nog in de verhuisperikelen, dus ik moet deze overslaan.

07 nov 2024 22:17

Dan vier ik een jubileum met TOTMBO

08 nov 2024 11:05

Tsja, ahummmmmmmmmmmm, wellicht voorbarig, maar ik heb d'n Elf gisteren alreeds geschorst. Het seizoen zit er helaas weer op voor me. Heb er weinig van gebakken dit jaar qua aantal ritjes. Volgend jaar moet er echt weer wat meer worden gereden door deze jongen. Aan intenties geen gebrek dan toch! :drive:

Zo zat ik te denken aan een mooie Betuwe rit als de fruitboompjes weer in bloei staan, maar of dat er ook daadwerkelijk van komt is dan weer even afwachten in het van dag tot dag leven.

Zo organiseerde Sylvia een aantal jaren (net voordat de lockdown Corona plaats vond) een hele mooie rit over de rivierdijkjes van Rotterdam tot aan Appeltern. Zou mooi zijn als ze de route beschikbaar zou willen stellen, maar ik heb niet het idee dat ze nog heel erg actief op het forum aanwezig is. Is ook een mooie rit voor of met de boys en girl van de SWCC.

09 nov 2024 11:59

Goed nieuws aan het front, we mogen van Sylvia haar mooie Betuwe route gebruik maken. Ze gaat um komend voorjaar voor ons opsnorren, waarvoor nu alvast grote dank! :cheers:

09 nov 2024 19:26

Dat wordt weer een afgeladen veerpont dan :mrgreen:

15 nov 2024 13:46

Oe... klinkt interessant. Ik hou me aanbevolen, want dan wil ook wel eens een ritje mee toeren

19 mei 2025 9:28

Was weer een mooie rit gisteren!
Afbeelding

19 mei 2025 9:45

Een mooie line-up zo :thumleft:
Plaats een reactie