Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
05 feb 2025 21:18
Wat een originele start heb je geregeld

Graag op reservelijst ,
Sander + bijrijder met Porsche 991
05 feb 2025 21:27
Een keer wat anders! Lekker even rondsnuffelen en samen touren!
05 feb 2025 22:11
Hoi
Ik ga graag een keer mee
Groetjes
Eric uit Oldenzaa
05 feb 2025 23:34
Helaas valt dit samen met Porsche Days op Sla Francorchamps. Ik zal helaas niet van de lekkere cake en de mooie rit kunnen genieten
06 feb 2025 14:43
Lijkt me leuk om eens mee te maken en andere Porsche fans uut ut Oost'n te ontmoeten. Graag op de reservelijst met mijn Boxster S 981. 1 of 2 personen.
06 feb 2025 20:29
Voor het aanpassen van de deelnemerslijst

ben ik afhankelijk van een moderator, PB is verstuurd naar hem

.
09 feb 2025 23:56
Graag wil ik meerijden, helaas te laat gezien…
André , 2 personen. 911 Carrera 3.0
10 feb 2025 2:31
Ik ben zo vrij geweest je op de reservelijst te zetten, André
Heran schreef:Voor het aanpassen van de deelnemerslijst

ben ik afhankelijk van een moderator.
20 feb 2025 20:59
Mogen wij op de reservelijst boxster 981 gts
2 personen
Dank en groet Chiel
21 feb 2025 15:16
Heran/moderator, mijn inschrijving kan vervallen. Graag tot volgende keer. Sander
21 feb 2025 22:13
Dankjewel Sander voor het netjes afmelden
08 maart 2025 14:31
Goed nieuws! Vandaag heb ik de bevestiging ontvangen van het restaurant waar we tijdens de 17e Twentse Arretjes Rit zullen lunchen. Om de route nog leuker te maken, heb ik een kleine aanpassing gedaan, zodat we niet een stuk over dezelfde weg rijden.
De komende weken ga ik de route in delen verkennen – op de fiets, motor of met de auto – om zeker te weten dat we de mooiste landelijke weggetjes hebben gevonden en overal ook mogen rijden. De rit voert ons door het prachtige Grafschaft Bentheim en Twente.
De lunchlocatie ligt op 53 kilometer van de start, en de finish bevindt zich hemelsbreed ruim 46 kilometer vanaf de startlocatie. De gehele rit is ruim 104 kilometer.
Ik kijk ernaar uit om samen weer een geweldige rit en dag te beleven!
Houd het forum in de gaten voor verdere updates
Mocht je zondag 13 april verhinderd zijn dan graag afmelden i.v.m. deelnemers op de reservelijst.
12 maart 2025 18:08
Nog geen afmeldingen? Ik hoop nog steeds twee plekjes omhoog te schuiven zodat ik mee kan...
12 maart 2025 22:41
Ik had mij niet aangemeld omdat ik dan in Spa zit. Die plek van mij heb je al te pakken
13 maart 2025 12:03
Ja, maar dat gaat mij nu dus net niet helpen om omhoog te schuiven!
14 maart 2025 18:10
De ervaring uit het verleden leert dat deelnemers die bij de eerste 20 staan zich altijd netjes afmelden wanneer zij verhinderd zijn. Echter ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst

Er blijft dus hoop voor de eersten op de reservelijst

.
16 maart 2025 22:09
Helaas moet ik mij afmelden. Ik hoop dat een van de reserverijders veel plezier gaat hebben. Ik ben er graag in het najaar weer bij! Groet, Challako
16 maart 2025 23:17
Jammer Twello13 dat jullie niet kunnen deelnemen. Wie weet in het najaar!
Dankjewel voor het netjes afmelden .
Hierdoor schuift Turtle door naar de deelnemerslijst. Voor het aanpassen van de lijst ben ik afhankelijk van een moderator.
23 maart 2025 21:23
Over 3 weken is het zover

! De 17e Twentse Arretjes Rit

, dit keer vertrekkend vanuit Schüttorf (Duitsland).
Binnenkort de route maar eens voor verkennen, daarna de info-bladen maken.
Mocht je zondag 13 april verhinderd zijn dan graag afmelden i.v.m. de reservelijst en reservering lunchplek.
03 apr 2025 21:06
Vanavond het eerste deel van de route

gereden. Van het vertrekpunt
11er Dienst freie Porsche Werkstatt Schüttorf naar de lunchlocatie. Daar aangekomen heerlijk gegeten.
In de route moeten, zoals gebruikelijk, enkele aanpassingen worden gedaan. Stukken met slecht wegdek en een deel wat afgesloten is vanwege wegwerkzaamheden.
Dit weekend het tweede deel rijden en daar de info-bladen maken. De ingrediënten voor de Arretjescake zijn ingeslagen.
Mocht je zondag 13 april verhinderd zijn dan graag afmelden i.v.m. reservering lunchplek en de forumleden die op de wachtlijst staan
Wij kijken uit naar de 17e Twentse Arretjes Rit

!
04 apr 2025 15:28
Ik heb er zin aan Herald. Ben jij ook al bekend met het systeem Melvin waar je stremmingen in Nederland kunt raadplegen?
Ik ben zo vrij geweest om te tonen wat er in Overijssel aan de hand is op 13 april.
https://melvin.ndw.nu/public?sw=52.5950 ... 13-04-2025
05 apr 2025 21:05
Vandaag het tweede deel van de route gereden.
Alle deelnemers hebben via een PB informatie ontvangen voor de 17e Twentse Arretjes Rit. Het weer voor zondag 13 april ziet er goed uit, wij hebben er zin aan
10 apr 2025 8:57
Ik moet helaas afzeggen, hoop dat iemand van de reservelijst nog blij gemaakt kan worden met mijn plekje
10 apr 2025 15:43
Novastorm schreef:Ik moet helaas afzeggen, hoop dat iemand van de reservelijst nog blij gemaakt kan worden met mijn plekje
Ach, wat jammer! Ik ben de eerste op de reservelijst, maar ik heb nét andere plannen vastgelegd voor zondag... Dus ik kan helaas niet mee.
Dus de 2e van de reservelijst komt dan aan bod.
10 apr 2025 21:30
Novastorm schreef:Ik moet helaas afzeggen, hoop dat iemand van de reservelijst nog blij gemaakt kan worden met mijn plekje
Jammer dat je niet kan deelnemen.
Dankjewel voor het netjes afmelden

.
Door de afmelding van Novastorm en Hen3 schuift 'André -> 911 Carrera 3.0 (2 personen)' door naar de deelnemerslijst

.
Voor het aanpassen van de deelnemerslijst ben ik afhankelijk van een moderator.
Het weer voor zondag 13 april ziet er goed uit. Beloofd wederom een fantastische dag te worden. Wij kijken er naar uit.