Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: VetCoolMan! 2025

12 mei 2025 15:53

Ik kreeg gisteren deze update van VetCoolMan

Beste deelnemer,

Let op: deze e-mail is eerder per vergissing naar een verkeerde verzendlijst gestuurd. Het kan dus zijn dat u dit bericht al eerder heeft ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Als u deze mail al heeft gelezen, kunt u deze versie als niet verzonden beschouwen.

Op 14 juni is het eindelijk zover: de VetCoolMan gaat van start! Als organisatie zijn wij druk bezig met de voorbereidingen en we kijken er ontzettend naar uit.

Ongeveer twee weken voor het evenement maken wij de startlocaties bekend. Hierbij proberen we zo veel mogelijk rekening te houden met de opgegeven voorkeurslocatie.

Helaas moeten we u ook informeren over een minder leuk punt. Dit jaar is het aantal aangemelde gezinnen iets lager dan verwacht. Door het grote aantal inschrijvingen van Porsche-bestuurders kunnen wij daarom niet garanderen dat iedereen daadwerkelijk mee kan rijden. Wij vinden dit uiteraard erg jammer en doen er alles aan om zoveel mogelijk Porsche-rijders een plekje te geven. We hopen op uw begrip hiervoor.

Daarnaast willen we nog een terugkerend aandachtspunt benoemen. Er zijn vorig jaar enkele klachten binnengekomen over steenslag op de testbaan. We hebben dit serieus opgepakt: het circuit is dit jaar voorzien van een nieuwe asfaltlaag en de baan zal voorafgaand aan het evenement grondig worden geveegd. Hiermee verwachten we het risico op steenslag aanzienlijk te verkleinen, al kunnen we helaas niet volledig uitsluiten dat het nog voorkomt.

Met vriendelijke groet,
Karel Wijnen

Wel bijzonder dat er minder gezinnen zich hebben aangemeld, maar dat is en blijft natuurlijk helemaal hun keuze.
Ik moet wel zeggen dat ik blij ben dat er geluisterd is naar de klachten over het asfalt en dat dat is/wordt aangepakt/

12 mei 2025 19:24

Inderdaad jammer als er Porsche rijders moeten afvallen vanwege het minder aantal inschrijvingen en heel fijn dat de baan geveegd word.
Ik hoop dat ik er bij mag zijn.

12 mei 2025 22:57

Nou ja, beter dan omgekeerd toch!?

13 mei 2025 10:19

Ik kreeg het bericht inderdaad ook.

Ik heb dit al twee keer eerder meegemaakt bij jaarlijks terugkerende ritten met " bijzondere auto's) voor kinderen met beperkingen (de Oranjetour in Katwijk en nog eentje in de buurt van Roermond). Voor beide evenementen is uiteindelijk een andere invulling gezocht waar geen rit in een auto meer aan te pas kwam. Ik hoop dat het met de VetCoolMan! niet die kant op gaat.

13 mei 2025 11:41

Dit speelde vorig jaar toch niet? Of wel? Apart dat er nu minder animo zou zijn. Of weten de gezinnen dit evenement misschien niet goed te vinden?

13 mei 2025 11:52

Nee, vorig jaar speelde dit zeker niet; toen was het juist nog moeilijk om op iedere vertreklocatie voldoende Porsches te krijgen en waren er soms meerdere kinderen per Porsche ingedeeld. Ik had er toen zelf ook twee bijvoorbeeld.

13 mei 2025 13:01

Heb vanuit Zwolle wel vaker gezien dat er uiteindelijk lege auto's vertrokken, of dat een ouder plaats nam in een Porsche. Ik zou het inderdaad ook zonde vinden wanneer dit evenement als een nachtkaars uit zou gaan. Altijd fantastisch om de blije koppies te zien gedurende de dag. Trouwens altijd een perfect georganiseerde dag!

13 mei 2025 21:48

.

kben benieuwd hoe ze die kombaan dan gaan vegen bovenin met 180 km p\u met zo'n veegwagen :mrgreen:

.

14 mei 2025 14:38

Dikke fan aan de onderkant die hem tegen het asfalt zuigt, zoals in de T.50 :lol:

15 mei 2025 19:46

Ik kreeg deze mail ook, zie je de laatste jaren idd vaker gebeuren bij bijzondere evenementen, misschien dat de interesse/ liefde voor bijzondere auto's toch aan het afnemen is bij de "gewone"mens..
Ik had mij opgegeven, maar komt eigenlijk niet zo goed uit want kom de avond voor de Vetcool dag laat thuis uit buitenland.
Heb mijzelf gezien het bericht daarom afgemeld.
Iedereen veel plezier gewenst!

31 mei 2025 7:06

Hebben de overige deelnemers hier al iets gehoord over de startlocaties en hun deelname?

Het is nog maar 2 weken dus ik had nu eigenlijk wel iets meer duidelijkheid verwacht.

31 mei 2025 10:46

In de laatste e-mail die ik kreeg op 11 mei stond
“Ongeveer twee weken voor het evenement maken wij de startlocaties bekend. Hierbij proberen we zo veel mogelijk rekening te houden met de opgegeven voorkeurslocatie.”

Ik vermoed dus dat we begin komende week wat gaan vernemen.
Plaats een reactie