| Auteur |
Bericht |
|
Blokkie1967
|
 Re: Toer maatjes gezocht - Zuid Holland
Leuk,Bij deze meld ik mij ook aan voor de App groep. Groeten uit Voorburg
|
| 14 sep 2025 9:56 |
|
 |
|
Martin D
997.1 C4SSassemheim
|
Is er al een app-groep? Dan stuur ik mijn gegevens ook nog even per pb.
En anders maak ik wel een app-groep aan
_________________________________________ Life is simple..Eat..Sleep..Drive a Porsche
|
| 14 sep 2025 12:26 |
|
 |
|
Binko
Boxster 987S Tip; Ex-986 2.5Berkel en Rodenrijs
|
SWCC is alive & kicking. Maar vooral in de appgroep, de website is niet het belangrijkste communicatiemiddel. We hebben een maandje geleden nog een tourweekendje Duitsland gedaan; supermooi. Stuur even een appje naar één van de beheerders van de appgroep (mobiel nr staat onderaan de pagina): https://www.southwestcarclub.nl/pagina/over-swcc 
|
| 14 sep 2025 16:50 |
|
 |
|
Strauss
993 Carrera Coupé IrisblauwRotterdam
|
Lijkt me prachtig, misschien lukt het me dan eindelijk een keer om eens aan te sluiten bij een rit of event  Ik zoek contact via de site van SWCC.
|
| 14 sep 2025 17:00 |
|
 |
|
Cayman_PD1.390
Porsche Cayman, Porsche Design Edition 1, 390/777Boskoop
|
Hier nog een uit Zuid-Holland, Boskoop. meestal wel in voor een ritje
_________________________________________ Straigt roads are for fast cars, turns are for fast drivers
https://www.instagram.com/cayman_pd1.390/
|
| 17 sep 2025 17:42 |
|
 |
|
Martin D
997.1 C4SSassemheim
|
Inmiddels aangemeld bij de SWCC. Eens kijken, of er binnenkort nog ritjes georganiseerd worden, zeker nu met de herfst op komst.
_________________________________________ Life is simple..Eat..Sleep..Drive a Porsche
|
| 18 sep 2025 10:47 |
|
 |
|
Cayman_PD1.390
Porsche Cayman, Porsche Design Edition 1, 390/777Boskoop
|
ja ik heb ook gevraagd voor de groepsapp, welk dorp uit de bollenstreek kom je vandaan?
_________________________________________ Straigt roads are for fast cars, turns are for fast drivers
https://www.instagram.com/cayman_pd1.390/
|
| 18 sep 2025 18:42 |
|
 |
|
Martin D
997.1 C4SSassemheim
|
Ik woon nu zo'n 10 jaar in Sassenheim. Import dus. Iets met 'voor de liefde.' Maar prima wonen hier. Kom oorspronkelijk uit Papendrecht, dus geboren en getogen ZH-er.
|
| 18 sep 2025 21:33 |
|
 |
|
theo 964
911 cabrio 1986
912 coupe 1967vianen
|
Ook ik sluit mij graag aan.
|
| 22 okt 2025 22:40 |
|
 |
|
R_911
Bergschenhoek
|
SWCC is inderdaad een club voor Zuid-Holland. Omdat deze club/groep al een tijdje bestaat, stel ik voor om je daar aan te sluiten ipv een nieuwe groep op te starten. Maar indien gewenst kan ik altijd een whatsapp groep aanmaken. PS. Vandaag zijn we met een groep naar de cars&coffee van Hoogselections gereden. Ondanks het slechte weer toch erg genoten.
|
| 25 okt 2025 16:42 |
|
|