Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 07 jun 2024 21:26



Antwoord op onderwerp  [ 83 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Porsche Zandvoort Dagen 16/17/18 juli meer dan 200 on track 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 model 67
heiloo
Bericht 
dames en heren,
auto 113
ik heb vrijdag gereden en genoten mag ik wel zeggen. 2 droge sessies en 2 behoorlijk natte. dag begon met heerlijk weer. speciaal voor deze dag de auto goed geprepareerd en dus eindelijk weer eens gewassen.
camera had ik mee echter helaas geen beelden want ik had verzuimd een bevestiging te maken, volgend jaar in spa beter.

op vrijdag stond om 0900 hr al een flinke groep standaard porsches voor het hek om het circuit op te gaan alleen bleek het programma gewijzigd en zou de sport groep eerst rijden. alleen de organisatie wist dit dus dat leverde enige vertraging op. maar goed om 0945 op de baan en een rondje rustig opwarmen, nou ja half rondje uiteindelijk me rustig kunnen houden.

het viel me zoals velen op dat er heel veel gt3 en gt3 rsen waren plus heel veel carrera en 4sen. mijn 66er was op vrijdag toch zeker de oudste en betekende goed opletten zeker toen sport en standaard gecombineerd moesten rijden. druk en sport moet er nodig voorbij.

rondje voor mijn klassieker
aanremmen bij 150m met echte snelheid 160km voor tarzanbocht laat insturen om uitrolstuk te gebruiken na de bocht. geen onderstuur zelfs opletten voor uitbreken. vol gas naar gerlachbocht in 4 lekker veel grip in deze bocht , dan hard aanremmen voor hugenholzbocht en deze in zijn 2 nemen ook veel grip hier. dan de rob sloottemakerbocht naar het scheivlak voelde in mijn auto gladjes aan, scheivlak zelf is een mooi stuk , de bochten marlboro renault en vodafone waren nieuw voor mij wel heerlijk breed, in de renault bocht 1 keer gespind tijdens de regen. door naar de audi s bocht geweldig hard in de remmen hier om er achter te komen dat het uitkomen van de linker draai het circuit tijdens regen hier waanzinnig glad is alsook de kumho bocht die erg glad is in de regen( ingehaald door een buitenlandse 944 turbo die vervolgens vlak voor mijn neus een rondje draait het gras in, geen schade) bos uit kon ik met droge baan 108 km/h halen voor het uitacceleren in de regen was dit ongeveer 80.

al met al een geslaagde dag, ik hoop op wat meer klassiekere porsches volgende keer
nog steeds vallen mij het weggedrag tov de andere porsches reuze mee. ik heb zelfs anderen ingehaald. wel gingen de gt3en echt hard juist vooral met uitacceleren.

gr arie


26 jul 2004 17:07
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
@ Arie,

en ik heb nog een stuk of 15 foto's van nummer 113
als je ze hebben wil,laat het mij even weten.
kijk even op www.porschefoto.nl
daar staat er 1.
mail mij maar even op info@porschefoto.nl ,dan mail ik jou de andere foto's.

ps: ik heb ruim 1350 foto's gemaakt op vrijdag,als er nog meer van hier gereden hebben,maak je nummer dan ff bekend,dan kan ik kijken of ik foto's heb van die nummers.

groet : Cor.


26 jul 2004 18:48
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
1995 911 Carrera
Cherry Hill, New Jersey
Bericht 
Hoi Arie. Ik dacht al toen ik je bericht las dat moet die groene 911 geweest zijn die net voor de tweede sessie nog even zijn remblokjes voor heeft vervangen :D
Ik heb ook nog een aantal foto's van je in actie vanuit mijn rooie 911.

944, cool! Ik heb met nummer 122 rond gescheurd. Hebbie nog wat moois van me?


27 jul 2004 14:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Helaas,geen foto's van nr 122,
ik heb je niet voorbij zien komen op vrijdag.


27 jul 2004 18:08
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht 
toch wel 1 foto, een heleboel verkeer voor de pitstraat, en zie daar een rode 911 2.7s tussenrijden, nummer kan je inderdaad niet van de zijkant zien, want de foto is van de voorkant genomen. :D


27 jul 2004 21:18
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
foxtrot / oscar
Bericht 
Hey Arie,

Je auto wel gezien vrijdag, maar jij was nergens te bekennen :D

gr.

Jeroen
_________________________________________
W W W . 9 G E A R . N L


28 jul 2004 1:48
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 model 67
heiloo
Bericht 
hoi jeroen,

ik wist dat je er zou zijn maar je niet gezien. kan wel zeggen dat ik tijdens de sessies in de auto zat.

wat de remblokjes betreft die moesten inderdaad vervangen en wel meteen. voor vrijdag had ik deze nog bekeken en gedacht dat er nog wel genoeg op zat maar mooi niet, na een half uur in de eerste sessie trap ik door de rem, niet op een rotplek, gewoon een rondje rustig gereden en geen probleem meer gehad. in de pits besluit ik dan maar om de beschermplaten bij de schijven te verwijderen, zoals porsche adviseert, en ook de plaatjes waar de mistlampen gemonteerd kunnen worden; alles voor meer koeling. meteen blokjes bekeken en die bleken helemaal op, een geweldige hoeveelheid remstof viel er op de grond. gelukkig woont mijn broer in zandvoort met motor en hij heeft voor mij eventjes snel blokjes bij alpo gehaald, zodat ik net op tijd klaar was voor de tweede sessie.

gr arie


28 jul 2004 8:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 model 67
heiloo
Bericht 
hoi hillclimb 2.7,

actiefotos vanuit de auto zijn natuurlijk zeer welkom, ik heb veel mensen fotos zien maken maar probeer daar maar eens achter te komen.
mijn mail is " A.Drommel@lvnl.nl "

ben reuze benieuwd.
gr arie


28 jul 2004 8:50
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 83 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.