Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

26 feb 2007 15:35

Ondanks de regen toch een gigantisch mooie dag. :lol:

Zodra ik het beeldmateriaal op DVD heb staan (moet het nog wel even bewerken) stuur ik de geïnteresseerden (via JDB) wel even een verzoek (nogmaals) de adressen op te geven. Dacht dat we in ons "groepje" met zo'n 8/9 auto's waren. Dus ik mis nog een aantal contactgegevens.

JDB, mooi initiatief! Volgende keer Drifttraining ben ik zeker van de partij. Ondanks het feit dat de ervaringen met de P zeker positief waren, misschien eerst nog maar een keer verder bekwamen met een huurauto. :wink:

26 feb 2007 21:12

Ik heb per email een aantal fotos verzonden, niet de mooiste, maar toch wel leuk wellicht.

26 feb 2007 21:14

MarkS schreef:Zodra ik het beeldmateriaal op DVD heb staan (moet het nog wel even bewerken) stuur ik de geïnteresseerden (via JDB) wel even een verzoek (nogmaals) de adressen op te geven.

komt eraan, moet nog ff checken wie nu bij welke P hoorde

26 feb 2007 21:39

Zitten best mooie tussen :thumleft:

Ook (of juist) in de regen komen ze goed over :D

Afbeelding
....porsche's in de mist....

26 feb 2007 21:40

Enkele foto's toegevoegd aan mijn album met dank aan Clemens.

26 feb 2007 22:35

in mijn album staan er ook nog een paar

28 feb 2007 21:56

Beeldmateriaal :shock:

28 feb 2007 22:33

Mooi in elkaar gezet Jurgen, heel leuk om terug te kijken.

Gegroet uit het zuiden.

01 maart 2007 12:27

Jurgen: errug mooi gedaan :shock: Geeft een mooie indruk en laat je de dag weer een beetje herbeleven :P

Overigens fijn dat je het commentaar van de instructeur bij het driften met een Boxster nog even herhaald hebt bij mijn mooie driftbeelden :twisted: :evil: :wink: :wink: . Maar inderdaad met de Boxster was het erg eenvoudig, maar het ziet er niettemin wel zeer cool uit 8) 8) !

Bedankt voor het online zetten!

Rijvaardigheidstraining

01 maart 2007 23:34

Gave film Jurgen. Toppertje man.
Leuk om wat van onze kunsten terug te zien.

Super dat je die dag hebt georganiseerd.

04 maart 2007 21:21

JDB schreef:Beeldmateriaal :shock:

Zag dat deze ook op de movie-site stond toen ik het filmpje van de slalom downloadde...
Leuk :!: Jammer van de regen, maar dat heeft de pret niet mogen drukken zo te zien.

05 maart 2007 15:27

The movie part 2 http://www.porscheforum.org/movies/index.php?Action=Download&ID=61

05 maart 2007 21:40

Super mooi die 2 filmpjes, zeker met die gepaste (wals) muziek eronder.

Eigenlijk wel jammer dat alleen het beginnersgroepje op tape staat, en de experts het slechts met fotos moeten doen :lol:
Plaats een reactie