Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

23 sep 2007 22:05

Strada schreef:Heb gisteren proefgereden in een TT 3.2 V6 met DSG bak (wil er niet teveel op achteruit gaan natuurlijk!).

Fijne auto, minder scherp dan een 911 natuurlijk, ............

Ik kan me nog een proefrit in zo'n wagen herinneren, waarop de persoon naast mij (die op dat moment stuurde) zei: "Ja, wel leuk, maar het is net een playstation" :cheesy:

Zonder dollen, leuke wagen, alleen niet op sportstand zetten als je rustig in een dorpje rijdt en remt om wat oudjes bij een zebra over te laten steken. De DSG gaat terug van 3 naar 2, met tussengas :cheesy:

24 sep 2007 8:30

:lol: dat klopt ja: met die flippers achter het stuur doet het wel sterk aan een PS denken :lol:

Tussengas is wel gaaf hoor: blijft een beetje infantiel misschien, maar toch....

27 sep 2007 11:32

Wel leuk dat je dan weer bij bepaalde snelheden tussen 3 versnellingen kunt schakelen zonder dat de snelheid wijzigd :wink:

27 sep 2007 11:34

Ik zou komen kijken, maar heb kaarten gekregen voor de A1GP dus zit in Zandvoort.

30 sep 2007 0:28

Tot straks! :D

30 sep 2007 7:06

Tot zo! :D

30 sep 2007 7:17

Tot later! :)

30 sep 2007 8:11

Hey mannen
ik heb ook nog wel even zin om te komen kijken.
Vanaf hoe laat wordt het een beetje leuk om te komen
en wat is het adres ?

edit:
ah ah gevonden

30 sep 2007 10:04

Kom eraan :P

30 sep 2007 10:06

Veel plezier, mannen.

30 sep 2007 19:36

Ben vandaag niet lang geweest, maar lang genoeg om te merken dat het wederom gezellig was. :P Volgens mij rust er een vloek op de slaloms van de npc............................ Het is altijd mooi weer daar 8)

30 sep 2007 21:38

Was inderdaad weer een dag met prachtig weer, gezellige mensen en brullende Porsches.

Maar toch niet alles was top...

Zit er 'plotseling' zo'n gele schicht achter je dikke kont

Afbeelding

Wat gebeurt er dan, je geeft toch ietsje meer gas, en dan ...

Afbeelding

Het lijkt gelukkig 'alleen' de bumper en wat uitlaatdelen te zijn, maar morgen eerst maar eens demonteren en dan weten we het echt..

Als je dan OOK nog net niet onderaan in het klassement eindigt, dan is de dag toch eigenlijk 'minder'. 8)

Gelukkig is er dan nog Annelies die de familie eer redt

Afbeelding

Porsche rijden: 99,999 % genieten :idea: :P :wink:

30 sep 2007 21:55

Dat Annelies "gewoon" haar rit ging rijden zegt genoeg over jullie nuchterheid... :thumright:

Was idd weer een gezellige dag, zoals altijd eigenlijk.

30 sep 2007 23:05

Het was weer genieten, en ondanks het incidentje was het weer helemaal super, nog 4 weken, dan mogen we het opnieuw proberen :!: :!:

01 okt 2007 10:46

Paul van Engelen schreef:Was inderdaad weer een dag met prachtig weer, gezellige mensen en brullende Porsches.

Maar toch niet alles was top...

Zit er 'plotseling' zo'n gele schicht achter je dikke kont

Wat men ook van jou zal zeggen Paul.........

Als er een beker zou zijn voor sportiviteit...had jij hem ook...klasse om weer gewoon de volgende heat het strijdperk te betreden.

Ik zou rechtsomkeer naar huis gegaan zijn met zo'n schade, en nu nog de pest erin gehad hebben.

John.

01 okt 2007 15:42

O jee Paul.Das zonde zeg.Ziet eruit als het klassieke 911 euveltje(achteruit de "whatever" in).Ik hoop dat het meevalt allemaal.
Goed zeg dat je er zo mee omgaat en daarom zal ik je vast bij de laatste slalom van het jaar zien. :wink:

01 okt 2007 15:48

Hmm dat is hoe dan ook flink balen Paul.
Hoop inderdaad voor je dat het mee valt.

Helaas had ik wat andere bezigheden zodat mijn geplande bezoekje aan Lelystad niet door ging.

(Hmm nu had ik wel weer wat uit te leggen aan mijn dochter :wink: )

05 okt 2007 9:39

Uitslag slalom 30-9-2007 staat op de site NPC :clown:
Plaats een reactie