Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

13 sep 2008 14:26

Zal wel even voor je zoeken, ik PB ze dan wel ;)

13 sep 2008 21:46

EriC4C schreef:Nou, als er meer foto's van deze zijn gemaakt ..... ;)

Afbeelding

:lol: :wink:

13 sep 2008 23:48

Vanaf het terras foto's maken... :D

14 sep 2008 11:21

Allebei bedankt! Afbeelding

Nóg een verzoekje ;): zouden jullie de foto in hoge resolutie naar eric4c :@: porscheforum punt nl willen emailen?

14 sep 2008 11:22

Komt voor elkaar!
Heb verder niets meer kunnen vinden, nouja eentje maar die was wat onscherp.. Mooie avatar trouwens! :lol:
Als het goed is heb je 'm in je inbox ;)

Kan ook zo natuurlijk:

Afbeelding

Oh, nu heeft ie m automatisch kleiner gemaakt......

14 sep 2008 12:41

paSCal schreef:Als het goed is, komt er nog een filmpje van dicer, dus daar wacht ik even op. Ik krijg het zelf (tijdstechnisch) niet voor elkaar om een langere versie van mijn vorige filmpje te maken ;)... Nou maar hopen dat die hierboven wel lang genoeg is ;)

Als het goed is zit hij eindelijk in je bakkie :D

14 sep 2008 16:46

Jep, het is gelukt hoor! Hij is te downloaden van http://www.porscheforum.org/movies/ ! (99MB, nice!)

Gaaf filmpje man!

Leuk om te zien dat je op het einde mis reed :cheesy:
Er stond toch echt: A17, (A59) Richting Breda :cheesy: (gniffel gniffel)

14 sep 2008 19:40

Tsja, als je stevig de vaart erin hebt zitten dan wil je nog wel eens een afslag missen :)

15 sep 2008 21:06

Hee, waarom doet hij het niet bij mij?? Windows kent het bestand niet ?
Het lijkt me wel leuk om dit filmpje te zien.

15 sep 2008 21:56

m4v... Eens denken... ffdshow downloaden? :cheesy:

15 sep 2008 22:19

autogek schreef:Beetje laat :P

Ach , het kan nog later . Dus bij deze ........

paSCal en iedereen die deze mooie dag mogenlijk heeft gemaakt :cheers: :res:
1 minpuntje heb ik wel , ik brandde bijna mijn b.... eh mond aan die hete krokketten :!: :?: :wink: :wink:
Ik heb dit jaar alleen gereden ( dus zonder navigator) en zelfs stukjes voorop gereden , en een twijfelende froggy (die altijd alleen rijdt) toegeroepen dat ze de goede straat in was gegaan .
De route was dus heel goed in elkaar gezet .
Ondanks ik een beetje mensenschuw ben , weer een aantal forumers aangesproken . Het verhaal van LEoh en zijn Porsche verleden met tussenstop heeft indruk op mij gemaakt :!:
In de middag stop heeft het een beetje gedruppeld , maar was niet genoeg om ons cadeau uit te proberen ,maar de plu is erg mooi.
Bij deze wil ik de aanwezige forumers ook bedanken , want
1( Zoals paSCal al gezegt heeft ) zonder active forumers is er geen rit .
2 U heeft een ander ook laten genieten van uw auto.
En dat laatste is voor mij persoonlijk DE reden om de jubirit NIET over te slaan .

16 sep 2008 18:11

heej autogek,

zoals reeds gezegd....mooie foto's man :cheers:

vraagje,

heb je toevallig geen linkje van alle door jou genomen foto's? (heb je PB wel goed ontvangen) maar zou graag alle andere foto's ook wel even zien.

ik hoor het wel.

groeten

16 sep 2008 18:32

EriC4C eerder schreef:Het begint óók met een "S" en eindigt óók met een "x" :shock: , maar ik heb (hi)er vooralsnog alle vertrouwen in. :lol:

En niet onterecht. Vandaag was het zover :ba:

Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

Helaas slechts in gezelschap van een A2 :? . Zeker erg jammer :cry: aangezien er gisteren nog een Bugatti Veyron en een Rolls Royce Phantom Drophead Coupé stonden :shock: .

Dennis bedankt :thumleft: en ondanks dat je het druk genoeg hebt met "leuke" auto's beveel ik jou ( www.newcarlook.nl ) hier toch van harte aan! ;)

16 sep 2008 18:36

@Eric, laat je het uiteindelijke resultaat hier ook nog zien, of moeten daarvoor naar een ander draadje?

16 sep 2008 19:04

Classic912 schreef:..... het uiteindelijke resultaat ..... of moeten daarvoor naar een ander draadje?

Inderdaad ;) hoewel het moeilijk op foto's is vast te leggen door mij in ieder geval. :mrgreen:

17 sep 2008 21:21

Sporting schreef:heej autogek,

zoals reeds gezegd....mooie foto's man :cheers:

vraagje,

heb je toevallig geen linkje van alle door jou genomen foto's? (heb je PB wel goed ontvangen) maar zou graag alle andere foto's ook wel even zien.

ik hoor het wel.

groeten

Eh, ik heb enkele op http://flickr.com/tmvm12/ staan, als je nog iets anders wilt stuur dan maar een PB :P

18 sep 2008 22:04

Hoi Autogek,

Wij staan er strak op 8) . Heb jij hem voor ons in HiRes.

Ik trok een beetje heftig op. In zijn 1 in de begrenzer. Doe ie anders nooit...

Alvast bedankt !
Plaats een reactie