Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

30 okt 2008 2:03

zou een optie kunnen zijn jos op dat bij pcg te kunnen doen maar dan gaan
2 verschillende belangen een rol spelen dus lijkt me niet zinvol dus bij deze haak ik dan helaas af wat hans met zijn luna meeting gaat doen is te bepalen door hans i rest my case!!

dus eifel after party is wat mij betreft geen issue meer ik heb het tijdens de andere data's te druk om erbij te zijn!!

have fun with luna op zijn gestelde datum!!!!

30 okt 2008 2:48

Nu ben ik confuus.....

30 okt 2008 3:43

confuus: in de war, ontdaan, overstuur, suf, verlegen

welke van de 5? :wink:

30 okt 2008 17:38

zuugnap schreef:confuus: in de war, ontdaan, overstuur, suf, verlegen

welke van de 5? :wink:

Waarschijnlijk alle 5 . . . . .

Voor mij is in veel gevallen de zaterdagavond wat lastiger, veel en vaak langdurig van te voren "volgeboekt" met een enkele keer een gaatje.
Daarnaast kan ik mij de vrijdagavond wat makkelijker "losrukken" van alle verplichtingen. Geldt denk wel voor meerderen hier :wink:

31 okt 2008 0:08

Jammer jongens, een zaterdagavond gaat moeilijker.
Ik hoor graag een nieuwe datum, als die nog komt :roll:

31 okt 2008 12:14

Heren enig uitleg/excuus i.v.m. het cancellen van de meeting vanavond is wel terecht denk ik:

Ik ben afgelopen vrijdag met spoed naar Turkije gevlogen omdat de zoon van Natasja na een val in een Aqua park met een miltruptuur op de intensive care terecht gekomen is.
Na een aantal zeer vervelende dagen verloopt e.e.a. momenteel voorspoedig en komen ze vanavond aan op Schiphol, uiteraard ben ik daar bij.

Aangezien dit een topic is over de Ijfel after partij liever hier geen reacties…

31 okt 2008 21:31

Hans Luna schreef:Aangezien dit een topic is over de Ijfel after partij liever hier geen reacties…

Hans, jij bent een mooie, waar moet ik dan mijn medeleven kwijt ???

Ik doe het toch gewoon hier.

Namens mij heel veel sterkte en uiteraard beterschap voor "jullie" zoon gewenst.
Van mijn kant hoop ik dat alles weer in goede gezondheid terecht komt, vast wel, de jeugd is veel flexibeler dan wij "oudjes".
Enne . . . . die meeting komt vast wel weer 's een keer hoor.

Marcel

luna meeting

31 okt 2008 22:20

jeetje, wat een naar bericht heel veel sterkte toegewenst hans en natasja ik hoop dat het allemaal goed komt.
Plaats een reactie