Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Gesloten onderwerp

09 nov 2008 19:57

Lydia schreef:Jongens, jullie hebben mij inderdaad geweldig verrast met de kadobon. Wat enórm lief! :mrgreen:

Wimpie 77, Amandus, Diggler_911, rob964.c4, Jaap Wilting, gassen, Patrick, Frank, Gijs, ver boven de 200, Luca, Bert, Richard J, horn, MW, RenDo, Traveller69, Marco en 911 carrera 3.2

héél erg bedankt!

leuk dat iedereen erbij staat..... :?

Graag gedaan hoor kikker.... :wink:

09 nov 2008 22:30

Sorry Peet, jij staat niet op het lijstje. En Radboud had ik over het (kale :lol: ) hoofd gezien. Sorry, jullie natuurlijk ook héél erg bedankt :!:

Ik ben er echt vreselijk blij mee. Ga ik een lekker geurtje voor kopen. Hebben jullie er ook nog wat aan op en volgende meeting! :mrgreen:

09 nov 2008 22:47

Ga je dan voor ons rijden met de raampjes open 8)

10 nov 2008 0:26

Ik rij toch altijd al vol gas langs je heen, dus dat moet geen probleem zijn :mrgreen:

10 nov 2008 9:27

Ik hoop na hevig PB verkeer iedereen op de kadotiphuwelijkslijst9/11orkonde staat :!:

Zoniet , laat het mij of Rendo NIET weten :D

10 nov 2008 10:54

Zo ik ben ook weer thuis! :wink: :lol:

Vond het erg leuk en heb toch voor het eerst een lange tijd (seconde of 35..) vol gas kunnen rijden! 250 op de teller! Heerlijk! :twisted:
En dat met mijn oude gebakje!

Moest alleen daarna meteen weg omdat we nog een wedstrijdje in de Arena moesten bekijken! Veel files op de A2... En op de terugweg is 150 km/uur al langzaam laat staan filerijden!

Bedankt voor de mooie dag Lydia! :thumleft: (Goed georganiseerd! :lol: )

10 nov 2008 11:30

In die file zat ik ook. Om gek van te worden op zondagmiddag in de file. :evil:

10 nov 2008 11:53

Gelukkig ken ik de weg een beetje... Dus afrit centrum op de A2 pakken en dan bij centrum weer opd e A2... Pompje mee pakken en toen schoot het wel op! :twisted:
Gesloten onderwerp