Bij Prins-techniek in Wassenaar zijn de wielen eens goed gebalanceerd, uitgelijnd en bovendien is een en ander beter afgestemd voor het circuit.
Hierna voelde de GT3 meteen al goed aan: geen trillingen meer en rechtdoor "als op rails".
Dus in een extra goede stemming richting circuit Zandvoort.
Banden op de juiste spanning en knallen maar, na een paar rondjes naarbinnen en de bandenspanning nog eens gechecked.. ging helemaal goed.
Lekker stevig doorgereden op het circuit samen met mr. Yellow Bird, denk dat we flink aan de limiet zaten.
Soms een korte stop voor een drankje en/of even af te koelen.
Ook eindelijk eens handen geschut met Jeroen (division) en hem aangeboden een paar rondjes mee te rijden.
De eerste ronde het rechte stuk op (220+) te laat remmen voor de Tarzanbocht en toen was ineens het asfalt op.
Ben met een flinke snelheid recht door het grind gegaan, maar kon weer een bocht maken en kwam einde Tarzan het circuit weer op.
Even ver buiten de lijnen de auto ontdaan van alle kiezels en weer vrolijk verder.
Na een paar rondjes Jeroen weer in de pitstraat afgezet en hem gevraagd of ie nog wat kon ontdekken aan de voorkant (spoilerlip) van mijn auto.
"Ik zie niks" was het antwoord.
Achteraf snapte ik dat ie niks zag.... voor de zoveelste keer ben ik mijn spoilerlip kwijt...!
Mocht je er eentje willen, hij ligt in het grind bij de Tarzanbocht... ik moet hem niet meer
Alarm van mijn remmen.. had ook het idee dat het remmen wat minder ging, mogelijk dat mijn blokken versleten zijn? Bastiaan (Yellow Bird) heeft verstand van techniek en zei dat mijn blokken nog wel wat over hadden maar dat er een sensor oververhit zou zijn.. kortom weer voluit doorgaan en het ging echt serieus hard.. heerlijk!
Ook genoten van een waanzinnig mooie witte Aston Martin van modena racing ofzoiets, echt bizar hoe die over het circuit heen vloog.
Binnenkort: nieuwe remvloeistof (Até racing blue) en Pagid remblokken.