Re: La Targa Passaggio ™ - Porsche Tunnelchallenge -
25 sep 2010 13:38
Was soms best listig met semi-slicks, maar weer erg leuk en gezellig. Zou mooi zijn als we ter afsluiting ergens binnen kunnen zitten/staan met een hapje en een drankje zoals een paar keer terug in A'dam.
Re: La Targa Passaggio ™ - Porsche Tunnelchallenge -
25 sep 2010 19:34
Paulus_986 schreef:Ik zat trouwens in de Botlek? tunnel achter een mooie zwarte 997 Turbo, die ging ff goed op het gas daar (kon ik niet bijhouden ) en je zag meteen de 2 uitlaatdempers helemaal roodgloeiend onder de auto hangen !
Zat ook achter die 997 Turbo en mij viel het ook op; die roodgloeiende uitlaatdempers bij full throttle. Superdik was dat!
Re: La Targa Passaggio ™ - Porsche Tunnelchallenge - Rotter
25 sep 2010 22:10
Bedankt Olaf, heerlijk avondje geweest voor mij en mijn dochter was t de eerste keer maar niet de laatste ben na de drecht rechtdoor naar Tilburg gereden, moest vanochtend vroeg op om op tijd in Valkenburg (cars for kids) te zijn. Gr.Mart
Re: La Targa Passaggio ™ - Porsche Tunnelchallenge - Rotter
25 sep 2010 22:49
Olaf schreef:
mart schreef: (cars for kids)
.. en volgende keer moeten ze dat CFK maar niet op de dag na LTP plannen
"Dat" cars for kids is iets meer werk om te organiseren dan een tunnelrun, maar als ik je daarmee de volgende keer als deelnemer mag ontvangen zal ik rekening mee houden . geintje .. tunnels blijven leuk.
Top Mart!!!
Groetjes Walter
Laatst bijgewerkt door Massarroni op 26 sep 2010 0:11, in totaal 1 keer bewerkt.