Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: Porsche Collectors Day op 17 september 2011 met beurs!

23 sep 2011 14:05

Henk schreef:John, ik weet op dit forum nog minimaal 2 Miami Vice verslaafden uit die tijd. Jij kent ze overigens vrij goed 8)

We gaan bizar off topic...maar ken het niet laten......

Wat een serie...heerlijke muziek (die LP heb ik helemaal kapot gedraaid op mijn pick-up en mijn illegaal opgenomen cassettebandje in mijn auto)...

een paar jaar geleden een Hotel gehad in Miami aan de Ocean Boulevard....wat een gevoel daar zo net na de schemer open te rijden...en dit horen.

http://www.youtube.com/watch?v=_UmOY6ek ... r_embedded

euuuff on topic.....om mezelf nog geloofwaardig te maken... ik heb genoten afgelopen zaterdag

23 sep 2011 23:26

Klink als een onvergetelijke ervaring John 8)

Volgens mij las ik ook dat er iemand van hier met een prachtige Phoenix gelbe M was:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

24 sep 2011 8:13

Matthijs.1 schreef:.... iemand van hier met een prachtige Phoenix gelbe M was:

Afbeelding

Bijzonder ...(om daar mee naar een Porsche Collectors Day te komen) .. te meer dezelfde eigenaar ook een 997 2S heeft ...

Afbeelding

24 sep 2011 17:26

Daar heeft hij vast een begrijpelijke reden voor, toch? :^:

24 sep 2011 21:29

Henk schreef:John, ik weet op dit forum nog minimaal 2 Miami Vice verslaafden uit die tijd. Jij kent ze overigens vrij goed 8)

en de fopdaytona was cooler dan de testarossa! Oja, ik ken ze ook, die MV forumverslaafden! :lol:

24 sep 2011 21:38

Miami Vice waar wanneer hoe laat 8) :lol:

21 okt 2011 11:44

Ik heb zojuist een kleine 200 foto's van de 'Porsche Collectors Day 2011' in Naarden geupload!
Check ze allemaal in mijn gallery op www.AirMighty.com ...enjoy!

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

21 okt 2011 19:07

Mooie pica's, alweer lang geleden bijna.... de tijd gaat snel, jammer dat het zo slecht weer was en dat ik de Porsche parkeerplaats niet heb kunnen bekijken (was met de weekendauto, te slecht weer om met de P te rijden ;) )
Plaats een reactie