Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 jun 2024 10:49



Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ] 
heartrace 7 oktober 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
Bericht heartrace 7 oktober
Geweldige dag mee gemaakt ondanks de zeike.... regen, leuke samensmelting van Porsche`s op de A9 en dan gezamenlijk naar Zandvoort. Ontvangst en 3 gangen menu (patat frikandel en een nasischijf) goed voor elkaar, alleen daarom graag volgend jaar weer van de partij. :cheers: even terrein verkend en voertuigen bewonderd, ook echt van alles door elkaar, mooie verzameling. Dan om 17.00 van start, eerst alleen de baan op om te verkennen daarna de kinderen halen voor "PUPPY RACE" joh joh op het rechte stuk ging toch dan redelijk het gas naar onderen (zeker wel verantwoord :res: ) de grijns was niet weg te poetsen van kinderen en bestuurders.Na een 25 tal rondes en verschillende kinderwissel liep de remolie op naar een te hoge temperatuur(oude of verkeerde remolie)auto dus maar even afkoelen, de joker maar even ingezet(Seat Ibiza FR 2.0 dieseltje :mrgreen: )met achter het stuur een ex testrijder van Spijker (ex Zeewolde)dat vonden een paar snelle jongens NIET leuk. :evil: na een opwarmronde eerst maar een Lotus voorbij (buiten om) daarna tweemaal een Porsche uitremmen en en en ja hoor er voorbij,het gevolg; 1 zeer chagrijnige Lotus rijder en 2 top Porsche rijders die het fantastisch vonden om met de zeike.... regen ingehaald te worden door een Seat Ibiza.(ter bewijs het filmpje volgt snel inclusief het commentaar van de bijrijder)daarna met een gehandicapte Porsche maar weer naar huis(maar wel een zeer tevreden gevoel) en uiteraard thuis zonder problemen aan gekomen(een echte P.dus)Ellen weer een ervaring rijker en Ber die slaapt vannacht niet meer.Organisatie, als het mag komen we graag volgend jaar terug en bedankt dat wij wederom de kinderen hebben mogen laten genieten.(wij ook trouwens) Top geregeld :cheers: :res:
_________________________________________
Picasa album


07 okt 2011 22:29
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S. Ex 911 3.2
Bericht Re: heartrace 7 oktober
Ik heb ook genoten, ondanks de regen was naar een tijdje wel een droog spoor op de baan.
2 keer door de achterkant ingehaald :mrgreen:
Het kindje naast mij vroeg toen we weer in de zelfde bocht reden
of ik dat weer wou doen :cheers:
Ik heb toch 21 rondjes gereden :ba: :ba:

Volgend jaar ben ik er weer bij :thumleft:
_________________________________________
When nothing goes right Go left


07 okt 2011 23:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: heartrace 7 oktober
Ook ruim genoten, altijd weer mooi om die kindjes (en de ouderen) met een big smile te zien uitstappen.


08 okt 2011 0:13
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTS
West Maas en Waal
Bericht Re: heartrace 7 oktober
Had donderdag nog grote twijfels (95% neerslag met 19mm) maar door morele steun :| van Berrie toch knoop doorgehakt te gaan.
Vrijdag viel het alleszins mee en ondanks de bui aan het begin en eind van de race toch anderhalf uur lekker kunnen gaan op het circuit. Heb de rondjes niet geteld maar klok gaf ruim 70km aan.
Van mezelf kan ik zeggen na deze derde circuitervaring dat ik steeds meer vertrouwen in de kar (en mezelf :wink: ) krijg en voelt steeds meer als team, goede ervaring!
Voor organisatie chapeau en de kids hadden zeker leuke dag.

Leuk dat er meer PF-ers bij waren :res: en wellicht kunnen we dit aantal komende jaren laten groeien.
_________________________________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)


08 okt 2011 3:37
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
Bericht Re: heartrace 7 oktober
112 km op de (circuit) teller ben er zeker weer bij volgend jaar maar dan wel met remmen die het doen :mrgreen: anders moet het weer met het Seatje :drive: (goed jokertje overigens) :cheers:
_________________________________________
Picasa album


08 okt 2011 11:01
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S. Ex 911 3.2
Bericht Re: heartrace 7 oktober
pockerpascal nog gefeliciteerd :ba:
Je was al snel weg toch maar uit eten :thumleft:

Heb schade :cry:
steenslag in mijn koplamp een mooi rond gaatje
lijkt wel een kogelgat zo mooi rond :mrgreen:

ps fotoos 8)
_________________________________________
When nothing goes right Go left


08 okt 2011 12:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S MKII Speedgelb Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met. Stromer ST1 Platinum
Bericht Re: heartrace 7 oktober
Goed gedaan allemaal!. :cheers: :cheers: Probeer er volgend jaar ook bij te kunnen zijn.
_________________________________________
http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld
life is too short to drive boring colors


08 okt 2011 13:29
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTS
West Maas en Waal
Bericht Re: heartrace 7 oktober
En wie staat er op pole position....
Afbeelding
_________________________________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)


08 okt 2011 16:26
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht Re: heartrace 7 oktober
Hij was top gister, een paar keer goed weggegleden maar toch nog onder controle weten te houden :pale: ,en bijna herbie in mijn zij deur.

:thumleft:


08 okt 2011 17:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: heartrace 7 oktober
Op de site van de telegraaf is een filmpje over heart-race
http://bcove.me/nzrfjckm


08 okt 2011 17:18
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924
Veenendaal
Bericht Re: heartrace 7 oktober
Dan kan ik niet achter blijven met mijn ervaring van gisteren.

Als eerste moet ik zeggen dat de kids het geweldig vonden, kreeg de ene naar de andere positieve reactie tijdens het rijden. Vooral die kleintjes zaten op het puntje van de stoel, sommige konden alleen de lucht maar zien haha. Vooral de sound in de wagen viel toch wel op :ba: En mijn kleine Boxstertje met een beetje een gekietelde Boxer deed het super en hield zich goed tussen het geweld!! :res: Ik heb vaker op circuits gereden maar nog nooit op een kletsnatte baan. Toch wel even iets anders en er is dan geen ruimte voor een fout. Ik ben van nature iemand die altijd en overal de grens opzoekt.....heb veel tegen mijzelf aan zitten praten dat ik niet te ver moest gaan, zeker niet met een kind naast mij!! :salut: Dus de juiste lijnen gereden en op tijd aanremmen voordat je instuurd, dan goed laten rollen die P en rustig het gas er weer op als de wagen recht staat!! En ondankt dat toch nog 1x een 180 graden gemaakt in die S bocht achterop het circuit (weet even de naam niet). Snelheid was daar laag dus gecontroleerd laten glijden :popcorn: Al met al veel ervaring opgedaan in de regen en de P weer wat beter leren kennen :mrgreen: Volgend jaar zijn we er weer bij hoor, vond het een geweldig evenement en wil dit niet meer missen!!
Sander, Hans en alle anderen, ik vond het bere gezellig dat jullie er ook weer bij waren.......en natuurlijk mijn wonderschone bijrijdster die mij onderweg de oren van het hoofd heeft gekletst :mrgreen: Ellen bedankt voor de gezelligheid!! :thumleft:

Organisatie bedankt en voor jullie alle credit, top geregeld :res:

Zo, heb ik ook mijn verhaaltje even met jullie kunnen delen.

PS. Ja Hans, heb geen oog dicht gedaan, ik heb afgelopen nacht nog 100 rondjes gereden hahahaha
_________________________________________
Link webalbums:
http://picasaweb.google.com/Berboven
Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven


08 okt 2011 17:25
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924
Veenendaal
Bericht Re: heartrace 7 oktober
:mrgreen: :cheers: :ba: En wie komt er weer als eerste door het beeld op dat filmpje van de Telegraaf hahaha, IKKE DUS!! bij 47 sec.
_________________________________________
Link webalbums:
http://picasaweb.google.com/Berboven
Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven


08 okt 2011 17:30
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S MKII Speedgelb Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met. Stromer ST1 Platinum
Bericht Re: heartrace 7 oktober
Je staat er mooi op hoor!!

Afbeelding
_________________________________________
http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld
life is too short to drive boring colors


08 okt 2011 17:56
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924
Veenendaal
Bericht Re: heartrace 7 oktober
Bedankt :thumleft:
_________________________________________
Link webalbums:
http://picasaweb.google.com/Berboven
Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven


08 okt 2011 18:17
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Boxster S zenithblau (ex Boxster S 986)
omgeving 's-Hertogenbosch
Bericht Re: heartrace 7 oktober
Het was een natte stomachtige dag, maar wat heerlijk al die glimmende toetjes te zien van de rijders én de bijrijders! :cheers:

Hans, bedankt voor de nieuwe ervaring en veel succes met je rits! ;)
Ber, vond het zoals altijd weer beregezellig om met je mee te rijden.
Iedereen die er was, het was gezellig met jullie!

Volgend jaar wil ik er weer bij zijn! :thumleft:


08 okt 2011 20:37
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche Boxster S
Castricum
Bericht Re: heartrace 7 oktober
Toevallig waren wij vrijdag ook op het circuit.
Wij waren uitgenodigd om mee te rijden met leden van de HARC voordat Heartbeat het circuit opmocht.
Met een BMW op een kletsnat circuit zo'n beetje elke bocht driftend door. :cheers:

Aan het Hearbeat deden fantastich veel (en mooie) auto's mee. Volgend jaar zal ik me ook aanmelden om te rijden.
Die kids hadden allemaal een grote :mrgreen: op hun gezicht. Fantastich om te zien.
Een erg goed georganiseerd evenement.

Ber, ik stond boven op de pitboxen te kijken, het geluid van je Boxster is erg goed!!!


10 okt 2011 9:45
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924
Veenendaal
Bericht Re: heartrace 7 oktober
Bedankt voor het compliment!! Leuk om te horen! Ik ben er ook erg blij mee.
De wijzigingen die aangebracht zijn aan de uitlaat en motor zijn zeker de moeite waard.
Hij loopt ook erg goed nu!! :drive:
_________________________________________
Link webalbums:
http://picasaweb.google.com/Berboven
Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven


10 okt 2011 11:41
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924
Veenendaal
Bericht Re: heartrace 7 oktober
Luitjes,

Hier een link naar het filmpje van Hans taxi, ik heb hem even voor hem op youtube gezet.
Rondje gereden met een Seat haha. Veel kijkplezier!!

http://youtu.be/SvXNln9l3PA

:res:
_________________________________________
Link webalbums:
http://picasaweb.google.com/Berboven
Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven


04 nov 2011 21:50
Profiel Facebook 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 18 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.