Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
16 dec 2007 23:45
Was weer lache!
Ik had mijn lieftallige meisje nog zo verzocht niet te bellen voor 13:00uur, en tijdens mijn verwoede poging de boys telefonerend icm plankgas bij te houden (ze gingen hard!) verzocht de polizei mij vriendelijk een plekje op te zoeken langs de vluchtstrook. " Sie fahren zu schnell, und telefonieren is verboten"
Word een duur geintje als ik deze site:
http://www.snelheidscontroles.com/Europa/Duitsland/ mag geloven
@GERT: Owja één voordeel ik compenseer de boete, met een polijst beurtje! (was gewoon wit vuil)
Volgende keer ben ik er weer bij!
Cu next time!
CHeers!
17 dec 2007 0:25
Helaas flink wat matrixborden boven de weg met de hollandse snelheid erop, 120 (daarvoor gingen we natuurlijk niet knallen!!).
Gelukkig dat je je bolide makkelijk weer netjes kan krijgen!
Tot de volgende keer
17 dec 2007 0:33
als er iemand de foto's in groter formaat wil kan ik ze wel even op de mail zetten ze zijn met 5 megapixel genomen dus flink aan de maat.
sorry dat ik me niet even eerst apart heb voorgesteld maar mijn vader zal zich morgen wel melden hier gezien hij de porsche bezitter is van ons beide
ik heb alleen even de foto's gepost.
(maar wel een leuk forum zo te zien dus ik lees af en toe gezellig mee)
17 dec 2007 8:19
Johan W. schreef:...(maar wel een leuk forum zo te zien dus ik lees af en toe gezellig mee)
Zo zijn er meerdere junkies hier begonnen Johan...enkel met een regeltje meelezen...
17 dec 2007 10:30
hij heeft gewoon een RUF
okay ik geef het gewoon toe, ik ben jaloers
17 dec 2007 11:05
Ik snap dat je in Duitsland hard mag rijden
Maar toch zou ik het persoonlijk in mijn broek doen van onzekerheid
Trouwens, als ik mee zou gaan dan zou ik er toch maar zielig achteraan sukkelen omdat die van mij niet sneller gaat dan 190/195..
MAAR laten we het positief houden: wel leuke foto's
17 dec 2007 11:06
Shit, volgende keer zal ik een stuk uitzoeken zonder matrix borden.
En zelf voor de telefoon even zo'n "blauwe tanden" oortje aanschaffen van 30 Euries.
Kun je zoveel bellen met de lieftallige meisjes als je wilt.
17 dec 2007 11:11
FROST schreef:Trouwens, als ik mee zou gaan dan zou ik er toch maar zielig achteraan sukkelen omdat die van mij niet sneller gaat dan 190/195..
Raar, laatste keer dat ik redelijk hard reed (en een 965 met mij) werd ik toch voorbij gereden door een 924... Een witte, maarja, die gaan altijd harder
17 dec 2007 11:27
Of je nu 190 of 290 rijdt, het idee is dat je je in Duitsland uit kan leven op een stukje snelweg en na afloop gezellig een bakkie doen en ervaringen uitwisselen. Dat de een wat vlotter gaat dan de ander maakt helemaal niks uit, het gaat om je eigen beleving.
Op lange stukken rechtuit geeft weer een hele andere kick als rijden op het circuit, mijn voorkeur gaat uit naar het laatste.
17 dec 2007 11:36
Pcies, het gaat om het plezier. Of dat nou 190 of 300 is maakt niet. Ik vond die 240 al prachtig! En het is ook dat je gezellig met een paar porschefanaten onderling een stukje gaat toeren, met een bakkie erbij natuurlijk. Dus met 190 kan je gewoon mee de volgende keer. Scheelt trouwens ook in de bekeuring
17 dec 2007 11:38
@ Gert: Ik ook, maar hard gaan op een circuit is een stuk moeilijker dan hard gaan op een recht stuk weg in Duitsland. Allebei errug leuk.
@ Frost: 190 voelt in jouw auto waarschijnlijk even heldhaftig als 290 in een verse turbo.
17 dec 2007 19:48
Hallo allemaal ik ben de vader van Johan W, en de eigenaar van de 996 cabrio met hardtop van afgelopen zondag.
Leuk om jullie op deze manier te ontmoeten.
jammer dat de nurburgerring niet open was door wat gladheid, maar wel logisch.
ik heb mijn porsche nog niet zolang en moest even mijn eigen record verbreken.
staat nu dus op 273 op de teller, deze wijkt trouwens 7 km p/uur af, volgens mijn tomtom, en die is denk ik sateliet zuiver.
ik rijdt vaak te snel, maar in duitsland, rijdt dit veel meer relaxt.
en wat is hard rijden.
we reden achter een mercedes sprinter (ja zo'n grote bestelbus) en reden toch nog 175 km per uur, ongekend voor nederlandse begrippen.
ik denk ook dat we lekker inslapen met z'n allen in nederland op de weg.
zolang we alert blijven en goed spiegelen, kan de snelheid flink omhoog, maar ja, stel je voor.
in ieder geval voor herhaling vatbaar.
wat je trouwens ook merkt in Duitsland toen we met een aantal porsches achter elkaar reden is dat zodra de eerste porsche voorbij komt iedereen op de rechter baan blijft hangen en door heeft dat er nog meer door komen met een hoge snelheid.
het gros van de Duitsers rijdt gewoon beter, dat is al jaren zo.
17 dec 2007 20:13
Jan W schreef:...het gros van de Duitsers rijdt gewoon beter, dat is al jaren zo.
Daarbij hebben ze gewoon ook een andere (betere) instelling.
Welkom trouwens Jan
17 dec 2007 20:43
paSCal schreef:Raar, laatste keer dat ik redelijk hard reed (en een 965 met mij) werd ik toch voorbij gereden door een 924... Een witte, maarja, die gaan altijd harder

Ja, maar die was niet heeeleeemaal wit toch???

Ging idd wel 220 geloof ik.
17 dec 2007 21:24
En zo leren we elke dag weer bij
Welkom op het PF Jan
17 dec 2007 21:54
als er met deze snelheid een klap komt breekt alles volgens mij, en de minste zorg is dan wel je gebroken vingers.
18 dec 2007 12:10
Jan W schreef:als er met deze snelheid een klap komt breekt alles volgens mij, en de minste zorg is dan wel je gebroken vingers.
Neem dat maar van me aan!
Die arriveren veelal niet levend op de EHBO....
18 dec 2007 12:43
ER schreef:Die arriveren veelal niet levend op de EHBO....
Ik zat gisteren toevallig nog 'ns door m'n
foto's te bladeren
18 dec 2007 16:09
dat ziet er niet missellijk uit zeg.....
over de kop geslagen ?
18 dec 2007 16:31
Jups

.... bestuurder heeft het gelukkig (zonder al te veel kleerscheuren

) overleefd ....
18 dec 2007 16:56
Bekende?
18 dec 2007 17:01
ja
18 dec 2007 17:02
Master Ken schreef:Bekende?

Beide
die er achter staat namelijk ook
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.