Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
03 mei 2010 14:50
Snap de link niet, maar begrijp dus dat jij 25 euro te veel vind? Was dan ook niet gekomen want als iedereen er zo overdacht hadden er geen auto's gestaan op het terrein.
03 mei 2010 15:24
De laatste keer dat ik iemand zich zo druk heb zien maken over zo'n (lekker belangrijk) onderwerp betrof het een parkeerwachter, vandaar mijn associatie.
En om terug te komen op je opmerking. Ik was zaterdag in Dinslaken met de DD omdat ik in "gezelschap" was van enkele vrienden. Meestal ben ik echter met de P en ook dan parkeer ik wel eens buiten de baan. Nog een jaartje geduld dan kun je je daar misschien weer lekker over opwinden.
Laatst bijgewerkt door
MarkS op 03 mei 2010 15:32, in totaal 1 keer bewerkt.
03 mei 2010 15:29
Maak me er niet druk over, snap alleen de mensen niet die speciaal voor het Porsche-treffen naar Dinslaken komen met de Porsche om vervolgens deze buiten het terrein te parken om een paar euro te besparen.
In mijn ogen kun je dan beter weg blijven, want het kan er bij mij niet in om wel met een Porsche te komen maar niet op het gezamenlijke terrein te parkeren.
03 mei 2010 15:38
Dat heb je nu al 3x gezegd.
Probeer alleen aan te geven dat er misschien andere redenen zijn waarom PF'ers buiten de baan parkeren behalve om een paar euro's te besparen.
Ik stop ermee. Tot volgend jaar.
03 mei 2010 18:16
1 ding is zeker: als je op het buitenterrein parkeert wordt je auto niet zo stoffig....
03 mei 2010 18:30
even gasgeven op de autobahn , en de helft waait er weer vanaf
03 mei 2010 18:36
Moet eerlijk zijn, heb me toch ook de bedenking gemaakt.
25 euro betalen om te parkeren en zonder ons is er geen event.
Vergelijk het met de Porsche Days in Francorchamps. Daar mag iedereen gratis binnen met een Porsche in de Paddock.
Begrijp ook wel dat de circuitrijders voor de inkomsten zorgen, anders zou het ook niet mogelijk zijn.
Ik mis ergens de meerwaarde...
Als dat terrein te duur is, dan zoek je maar een andere locatie die minder stoffig is.
03 mei 2010 18:48
Met je eens, maar maak voor jezelf gewoon de afweging, vind je het de 25euro waard om er na toe te gaan, zo niet kom dan ook niet
03 mei 2010 19:07
Ik denk dat ik volgend jaar toch ga overslaan. Vind het net iets te statisch.
Ideaal is de combinatie circuit en zo een parallel gebeuren.
03 mei 2010 19:08
Het weer zat gelukkig wel mee
03 mei 2010 19:15
Beter stoffig dan verregend...
04 mei 2010 15:56
Statisch is zo nu en dan niks mis mee, kun je alles wel goed bekijken en fotograferen. De rit er naartoe is al dynamisch toch?
04 mei 2010 16:05
M a r c schreef:De rit er naartoe is al dynamisch toch?

De terugrit was
nog beter,
290 op de teller aangetikt. Stof was er echt wel af.
TOTMBO vertrok geen spier
04 mei 2010 16:22
Hebben een leuke dag gehad, lekker weer en heel veel prachtige Porsche's gezien. Lekker i.c.m. hotel en 2 dagen weg! Helemaal toppie!
Volgend jaar wederom.
05 mei 2010 16:12
Ik dacht al dat ik je 968 gezien had.
Jaap911 schreef:Hebben een leuke dag gehad, lekker weer en heel veel prachtige Porsche's gezien. Lekker i.c.m. hotel en 2 dagen weg! Helemaal toppie!
Volgend jaar wederom.
05 mei 2010 18:49
Was eerste lange rit met nieuwe nokkenassen/-ketting/glijplaatjes..... Ging allemaal erg soepel en heerlijk getoerd met 220 km/u (misses durfde niet sneller...)
05 mei 2010 19:52
Hier heeft even 260 op de teller gestaan, maar zelfde verhaal (vaders kon er niet van genieten dus ging het gas er maar weer af)
06 mei 2010 11:36
ik heb genoten en de kleine van me zus ook ......alleen volgende keer hou ik me dak dicht....pfffff wat een stofzooi zeg
08 mei 2010 9:09
Even de foto's gekeken maar moet zeggen ziet er wel leuk uit, staat al genoteerd voor volgend jaar.
En 25 euro is wel over heen te komen, maar ja ieder heeft hier zo z'n mening over
Ik ga echt meer tijd vrij maken voor evenementen